Przetargi.pl
świadczenie usług wywozu nieczystości stałych i odbioru odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych z obiektów należących do Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980, 6014339
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980, 6014339
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług wywozu nieczystości stałych i odbioru odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych z obiektów należących do Urzędu do Spraw Cudzoziemców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest; - wywóz nieczystości stałych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Czerwonym Borze 24/1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, - odbiór odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych z obiektów Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku, 05-805 Otrębusy i w Lininie, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Świadczenie usług wywozu nieczystości stałych z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Czerwonym Borze 24/1, 18-400 Łomża, woj. podlaskie - wywóz nieczystości stałych przy użyciu oddanych Zamawiającemu przez Wykonawcę w użyczenie 4 pojemników typu PA-1100 o pojemności 1100 litrów (nieuszkodzonych, z pokrywą), w których gromadzone będą niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne o kodzie 20 03 01 oraz wywóz i utylizacja zużytych świetlówek. Częstotliwość wywozu pojemników - średnio 1 raz w tygodniu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 8.00 - 16.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. Zużyte świetlówki gromadzone w opakowaniach fabrycznych przekazywane będą sukcesywnie Wykonawcy w celu ich dalszej utylizacji. Średnie zużycie świetlówek - ok. 5-10 szt. miesięcznie. Zadanie częściowe nr 2: Świadczenie usług odbioru i utylizacji odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych (kategoria 3) o kodzie 20 01 08 z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Lininie 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie. Odpady podlegające przepisom rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi. Wywóz odpadów przy użyciu oddanych Zamawiającemu przez Wykonawcę w użyczenie dwóch specjalistycznych pojemników o pojemności 70 litrów. Częstotliwość odbioru odpadów - średnio 1 raz w tygodniu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca zobowiązany będzie się do wykonania dodatkowej usługi opróżnienia pojemników, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym pracownika Zamawiającego. Zadanie częściowe nr 3: Świadczenie usług odbioru i utylizacji odpadów gastronomicznych pokonsumpcyjnych (kategoria 3) o kodzie 20 01 08 z obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Podkowie Leśnej - Dębaku, 05-805 Otrębusy, woj. mazowieckie. Odpady podlegające przepisom rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego. Wywóz odpadów przy użyciu oddanych Zamawiającemu przez Wykonawcę w użyczenie dwóch specjalistycznych pojemników o pojemności 70 litrów. Częstotliwość odbioru odpadów - średnio 1 raz w tygodniu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 9.00 - 15.00, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach Wykonawca zobowiązany będzie się do wykonania dodatkowej usługi opróżnienia pojemników, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym pracownika Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach