Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 560 129 , fax. 228 270 843
- Data zamieszczenia: 2020-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 560 129, fax. 228 270 843
REGON: 62127890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT. Podstawowe informacje dot. Urzędu: a) 13 lokalizacji: Centrala w Warszawie przy pl. Powstańców Warszawy 1 oraz na ul. Wareckiej 11a, 8 delegatur (we Wrocławiu, w Łodzi, w Krakowie, w Gdańsku, w Poznaniu, w Bydgoszczy, w Lublinie, w Katowicach) i 3 laboratoria (w Bydgoszczy, w Lublinie, w Olsztynie), b) ok. 500 użytkowników, ok. 500 stacji roboczych wyposażonych w systemy operacyjne: Windows 7,8,10, c) ok. 350 drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). 5.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia wadium znajdują się w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany: Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ) 2. Oświadczenia wymienione w pkt 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ. 3. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w Formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15 i 7.16 Części I SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.1 - 1.2 lit. B Części II SIWZ, b) każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.3 lit. B Części II SIWZ, c) wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, d) dokument wskazany w pkt 2.3 lit. B Części II SIWZ musi zostać złożony w taki sposób, aby wskazywał, iż warunek spełnia w całości co najmniej jeden z konsorcjantów lub też podmiot trzeci, na zasoby którego wykonawca się powołuje, e) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, f) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone powyżej. 6. Oświadczenie o przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub braku przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4A do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt 8.8 Części I SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odnowienie wsparcia dla środowiska produkcyjnego i testowego narzędzia SafeNet Authentication Service (SAS)
Dodano: 2024-05-09 - Usługa wsparcia technicznego i konsultacji w zakresie eksploatacji, modernizacji i rozbudowy systemu zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników eDok na 24 miesiące
Dodano: 2024-05-08 - „Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.”
Dodano: 2024-05-06 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-04-23 - Świadczenie opieki gwarancyjnej i opieki serwisowej nad systemem simple.ERP
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie kompleksowej usługi obsługi opieki gwarancyjnej, opieki serwisowej oraz opieki powdrożeniowej Oprogramowania Rozwiązania Indywidualnego w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-15 - ZP 2/2024 OPIEKA POGWARANCYJNA/MAINTENACE, OPIEKA SERWISOWA, OPIEKA POWDROŻENIOWA DLA ZSI (SIMPLE.ERP, XPRIMER, MEDICOM)
Dodano: 2024-03-13 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-01 - Zakup usługi zapewnienia specjalistycznych zasobów z branży IT w zakresie usług sieciowych i bezpieczeństwa systemów i sieci (umowa ramowa).
Dodano: 2024-02-19