Przetargi.pl
Wykonanie stoiska promocyjnego na potrzeby reklamowe Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z obsługą techniczno-logistyczną oraz przechowywaniem

Bank Gospodarstwa Krajowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-955 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 599 80 48, , fax. +48 22 596 59 05
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bank Gospodarstwa Krajowego
    Al. Jerozolimskie 7
    00-955 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 599 80 48, , fax. +48 22 596 59 05
    REGON: 000017319
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.pl www.bgk.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie stoiska promocyjnego na potrzeby reklamowe Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z obsługą techniczno-logistyczną oraz przechowywaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Zamawiający podzielił przedmiotem na zakres podstawowy zamówienia oraz na zakres objęty prawem opcji: 1.2 Zamówienie podstawowe: 1) wykonanie Projektu graficznego Stoiska promocyjnego (dalej „Stoiska“) zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 4 OPZ, w terminie do 15 dni od podpisania Umowy; 2) wykonanie Stoiska na podstawie Projektu graficznego wymienionego w ppkt 1), 3) przechowywanie i świadczenie serwisu Stoiska w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia, w którym nastąpi wyczerpanie środków przewidzianych na realizację Umowy podstawowej, na warunkach określonych w pkt 7 OPZ, 4) przechowywanie i świadczenie serwisu dwóch pneumatycznych balonów reklamowych (4 metry wysokości każdy) będących własnością Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia, w którym nastąpi uruchomienie opcji, na warunkach określonych w pkt 8 OPZ, 5) obsługa logistyczna Stoiska oraz pneumatycznych balonów reklamowych w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia, w kórym nastąpi uruchomienie opcji, na warunkach określonych w pkt 9 OPZ, 6) przekazanie Stoiska Zamawiającemu w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji, na warunkach określonych w pkt 10 ust.2 OPZ, 7) zwrot pneumatycznych balonów reklamowych Zamawiającemu w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji, na warunkach określonych w pkt 10 ust.2 OPZ. 1.3 Zamówienie objęte prawem opcji: 1) przechowywanie i świadczenie serwisu Stoiska w okresie od dnia, w którym nastąpiło uruchomienie opcji do dnia zakończenia Umowy, na warunkach określonych w pkt 7 OPZ, 2) przechowywanie i świadczenie serwisu dwóch pneumatycznych balonów reklamowych będących własnością Zamawiającego, w okresie od dnia, w którym nastąpiło uruchomienie opcji, do dnia zakończenia Umowy, na warunkach określonych w pkt 8 OPZ, 3) obsługa logistyczna Stoiska oraz pneumatycznych balonów reklamowych w okresie od dnia, w którym nastąpiło uruchomienie opcji do dnia zakończenia Umowy, na warunkach określonych w pkt 9 OPZ, 4) utylizacja Stoiska lub jego przekazanie Zamawiającemu, na warunkach określonych w pkt 10 OPZ, 5) utylizacja pneumatycznych balonów reklamowych lub ich zwrot Zamawiającemu, na warunkach określonych w pkt 10 OPZ. Zamawiający informuje, że prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego zamówienia. Skorzystanie z prawa opcji, w całości lub w części, jest zastrzeżone do wyłącznej decyzji Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub części Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79956000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego oraz w celu dokonania oceny ofert na podstawie kryterium określonego w cz. XIII SIWZ , do oferty należy załączyć wizualizację oferowanego stoiska promocyjnego wraz z opisem w wersji papierowej, zgodną z wymogami zawartym w pkt 3 OPZ. Zamawiający wymaga by wizualizacja spełniała wymagania określone w cz. XIII pkt. 13.3. SIWZ. Pożądane jest, aby ww. wizualizacja stoiska promocyjnego wraz z opisem nie była złączona z ofertą w sposób trwały oraz nie zawierała oznakowania powalającego na identyfikację Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach