Przetargi.pl
„Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.”

Dom Pomocy Społecznej "Syrena" ogłasza przetarg

  • Adres: 01-150 Warszawa, Syreny 26
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Syrena"
    Syreny 26
    01-150 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 006377177
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi wsparcia informatycznego – helpdesku, polegającej na wsparciu merytorycznym użytkowników oraz wsparcia technicznego administratorów Zamawiającego. Świadczenie usługi, o której powyżej, ma pozwolić na utrzymanie w sprawności systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy tj.1. Dom Pomocy Społecznej "Syrena”;2. Dom Pomocy Społecznej "Na Bachusa”;3. Centrum Wsparcia Społecznego "Na Przedwiośniu" 4. Dom Pomocy Społecznej „Wójtowska”;5. Dom Pomocy Społecznej 'Budowlani";6. Dom Pomocy Społecznej "Chemik”;7. Dom Pomocy Społecznej "Kombatant”;8. Dom Pomocy Społecznej "Leśny";9. Dom Pomocy Społecznej „Pod Brzozami”;10. Dom Pomocy Społecznej „Pracownika Oświaty”;411. Dom Pomocy Społecznej „dla Kombatantów”’12. Dom Pomocy Społecznej im „św. Brata Alberta”;13. Dom Pomocy Społecznej im. „Matysiaków”;14. Centrum Alzheimera;15. Centrum Wsparcia Społecznego Na Targówku.Szczegółowy opis w załączniku Opis Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadiumw wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 złotych2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwaniedo dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 20 1030 1508 0000 0005 5007 6039. Za termin wniesienia wadiumw formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamawiający;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało,że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożonywraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowylub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Szczegółowo opisane w SWZ rozdział VII1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia co najmniej 800.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę wsparcia systemu informatycznego polegającą m.in. na obsłudze systemu informatycznego w tym: obsługa zapytań od użytkowników, monitorowanie infrastruktury, instalacja nowych wersji, weryfikacja zgłoszeń, poprawność działania funkcjonalności, wsparcie użytkownika końcowego w zakresie obsługi systemu, wykonywanych w miejscu świadczenia usług, o wartości równej lub większej niż 300.000,00 zł brutto łącznie, dla minimum 5 lokalizacji jednocześnie. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.b) wykazali, że dysponują niezbędną liczbą minimum 4 osób, którzy spełniająwarunki umożliwiające wykonywanie zadań opisanych w opisie przedmiotuzamówienia, tj. posiadają doświadczenie minimum jednego roku w wykonywaniu zadańzwiązanych z usługami wsparcia informatycznego, obsługi bazy danych w systemie PostgreSQL,Backend – Net Core, Frontend – Angular i DevExpress, obsługi aplikacji mobilnych Flutter, obsługi platformy przepływu pracy i automatyzacji decyzji Camunda , udzielaniu konsultacji merytorycznych rozumianych jako przekazywanie informacji na temat działania, porad technicznych, eksploatacyjnych, zasad konfiguracji, sposobu wykorzystania oraz wszelkich innych niezbędnych informacji związanych z użyciem systemów informatycznych;3. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach