Przetargi.pl
Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i eksperckiego w ramach projektu Przygotowanie instrumentów wsparcia dla systemu ocen oddziaływania na środowisko

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5792107 , fax. 22 5792112
  • Data zamieszczenia: 2014-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54 52/54
    00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5792107, fax. 22 5792112
    REGON: 14162841000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: hp://www.gdos.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i eksperckiego w ramach projektu Przygotowanie instrumentów wsparcia dla systemu ocen oddziaływania na środowisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach projektu Przygotowanie instrumentów wsparcia dla systemu ocen oddziaływania na środowisko, realizowanego w ramach programu priorytetowego Wsparcie realizacji Polityki Ekologicznej Państwa przez Ministra Środowiska Część 4 Wspieranie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszarów Natura 2000 z podziałem na cztery części (Zadania): Zadanie I - świadczenie usług wsparcia merytorycznego i technicznego prac związanych z rozwojem i utrzymaniem systemu informatycznego wspomagającego proces ocen oddziaływania na środowisko, zwanego dalej: Bazą danych ooś, polegających na: 1) wsparciu Zamawiającego w bezpośredniej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi asysty technicznej Bazy danych ooś, 2) weryfikacji poszczególnych elementów/produktów wytworzonych w ramach prac związanych z budową i rozwojem Bazy danych ooś, 3) weryfikacji dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji prac związanych z wdrażaniem, utrzymaniem i rozwojem Bazy danych ooś, 4) weryfikacji założeń analitycznych, technicznych oraz wymagań funkcjonalnych poszczególnych elementów/produktów Bazy danych ooś, 5) weryfikacji architektury Bazy danych ooś, zdefiniowanej w postaci modeli zgodnych z notacją UML, 6) udziale w spotkaniach analitycznych, 7) ocenie oraz formułowaniu wniosków i rekomendacji w odniesieniu do produktów Bazy danych ooś pod kątem ich zgodności z obecnym stanem wiedzy, prawem polskim i prawem UE oraz normami jakościowymi, ich jakości i funkcjonalności, kompleksowości i spójności rozwiązania, 8) udziale w testach i odbiorach produktów zrealizowanych przez Wykonawców poszczególnych prac związanych z rozwojem Bazy danych ooś, 9) współpracy w przygotowaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na usługi i dostawy związane z utrzymaniem i rozwojem Bazy danych ooś, w tym: - przygotowywaniu szczegółowych kalkulacji kosztów realizacji zamówień; - zapewnieniu wsparcia w przygotowywaniu projektów dokumentów, wymaganych i określonych odpowiednimi trybami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności elementów SIWZ, dotyczących wymagań dla planowanych do realizacji produktów, specyfikacji wymagań technicznych, opisów przedmiotu zamówienia, kryteriów odbioru produktów, umów, wyjaśnień, itp.; - udziale w pracach komisji przetargowych; 10) udzielaniu konsultacji eksperckich w formie wskazanej przez Zamawiającego; 11) udziale w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego; 12) przedstawianiu opinii eksperckich w zakresie zagadnień będących przedmiotem spotkań roboczych; 13) wsparciu merytorycznym, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz innymi Wykonawcami, projektów realizowanych przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska, prac mających znaczenie dla wdrożenia i funkcjonowania produktów Bazy danych ooś; 14) aktualizowaniu założeń oraz dokumentacji projektowej w zakresie zmieniającego się stanu prawnego, w tym wprowadzanie zmian dotyczących założeń funkcjonalnych produktów Bazy danych ooś; 15) świadczeniu konsultacji dla pracowników Zamawiającego w zakresie zarządzania zmianami, poprzez udzielanie konsultacji z zakresu metodycznego podejścia do zarządzania zmianami. Dla usług objętych Zadaniem I przewiduje się maksymalnie 700 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zadanie II - świadczenie usług wsparcia administracyjnego w zakresie strategicznych ocen oddziaływania na środowisko oraz ocen oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć, polegających na: 1) wsparciu przy przygotowaniu założeń merytorycznych i weryfikacji treści publikacji mających za zadanie poprawę jakości dokumentacji z zakresu ocen oddziaływania na środowisko; 2) wsparciu przy przygotowaniu programów warsztatów i wyjazdów terenowych w zakresie przyrodniczym; 3) wsparciu przy weryfikacji aktów prawa miejscowego pod kątem konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko; 4) wsparciu w zakresie weryfikacji przeprowadzonych analiz przyrodniczych w ramach procedury ocen oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć, pomocnym w dążeniu do ujednolicenia podstaw merytorycznych przepisów dotyczących ocen oddziaływania na środowisko; 5) wsparciu w zakresie weryfikacji przeprowadzonych analiz przyrodniczych w procedurze strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, pomocnym w dążeniu do ujednolicenia podstaw merytorycznych przepisów dotyczących strategicznych ocen oddziaływania na środowisko; 6) analizie zmian w zakresie stanu prawnego dotyczącego ochrony przyrody na potrzeby usprawnienia systemu ocen oddziaływania na środowisko. Dla usług objętych Zadaniem II przewiduje się maksymalnie 1816 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zadanie III - świadczenie usług wsparcia administracyjnego w zakresie Bazy danych ooś, polegających na: 1) wprowadzaniu archiwalnych informacji o postępowaniach do Bazy danych ooś; 2) imporcie danych o postępowaniach ze zdefiniowanego arkusza xls do Bazy danych ooś, 3) udziale w kontroli jakości szkoleń w zakresie obsługi Bazy danych ooś; 4) wsparciu merytorycznym dla pracowników organów właściwych do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz strategicznych ocen oddziaływania na środowisko w zakresie realizacji obowiązku z art. 129 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz.1235, z późn. zm.). Dla usług objętych Zadaniem III przewiduje się maksymalnie 1010 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zadanie IV - świadczenie usług typu helpdesk dla użytkowników Bazy danych ooś, polegających na: 1) obsłudze bazy danych użytkowników (w tym w szczególności: nadawanie uprawnień do modułów Bazy danych ooś, usuwanie błędnych rekordów, zarządzanie kontami użytkowników); 2) pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników z funkcjonowaniem Bazy danych ooś; 3) analizie zgłaszanych problemów i uwag pod kątem poszukiwania nowych rozwiązań i funkcjonalności oraz zgłaszaniu ich zespołowi ds. zmian (nie więcej niż 10% łącznego czasu pracy); 4) sporządzaniu raportów, zestawień (w tym dotyczących profilu użytkowników i sposobu użytkowania Bazy danych ooś) - nie więcej niż 2 raporty miesięcznie; 5) wsparciu merytorycznym przy obsłudze Bazy danych ooś (w tym w kontaktach z użytkownikami, wykonawcą Bazy danych ooś i z administratorem centralnym w zakresie funkcjonalności, dostępnych w Bazie danych ooś). Dla usług objętych Zadaniem IV przewiduje się maksymalnie 1010 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gdos.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach