Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5792107 , fax. 22 5792112
- Data zamieszczenia: 2015-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54 52/54
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5792107, fax. 22 5792112
REGON: 14162841000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gdos.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000 realizowanego w ramach programu priorytetowego 5.1 Wsparcie Ministra Środowiska w zakresie realizacji polityki ochrony środowiska Część 1) Ekspertyzy, opracowania, realizacja zobowiązań międzynarodowych: w podziale na cztery części (Zadania): 1) Część (Zadanie) I Świadczenie usług wsparcia administracyjnego, polegających na: a)prowadzeniu działań administracyjnych i organizacyjnych wspierających zespół projektowy, w tym m.in. kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji projektowej, sporządzaniu notatek i protokołów ze spotkań; b) współpracy przy organizacji spotkań, narad i szkoleń, organizowanych w ramach projektu; c) udziale w kontroli jakości szkoleń realizowanych w ramach projektu; d) współpracy przy realizacji wniosków regionalnych dyrektorów ochrony środowiska o dofinansowanie wykonania zadań, w tym: przygotowywaniu projektów decyzji o dofinansowaniu, przygotowywaniu projektów umów trójstronnych, prowadzeniu rejestru złożonych wniosków i zawartych umów trójstronnych; e) współpracy przy wyborze wykonawców, zgodnie z ustawą PZP oraz wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych, obowiązującym u Zamawiającego, w tym: dokumentowaniu rozpoznania rynku potencjalnych wykonawców, przygotowywaniu projektów wniosków w sprawie realizacji zamówienia publicznego, przygotowywaniu projektów umów; f) współpracy przy monitorowaniu realizacji umów, w tym: bieżących kontaktach roboczych z wykonawcami, monitorowaniu terminowej realizacji umów; g) obsłudze technicznej procesu wydawniczego, w tym: koordynacji i monitoringu zleceń poligraficznych bezpośredniej współpracy z drukarniami i autorami opracowań, weryfikacji składu publikacji i nanoszeniu korekty wydawniczej zgodnie z normą PN-72/P-55036, współpracy z bibliotekami w zakresie przesyłania obowiązkowych egzemplarzy bibliotecznych zgodnie z ustawą z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz. U. Nr 152, poz. 722, z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad i trybu ich przekazywania (Dz. U. Nr 29, poz. 161, z późn. zm.); h) dystrybucji i prowadzeniu rejestru publikacji; i) prowadzeniu rejestru rocznych sprawozdań przedkładanych zgodnie z art. 129 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz.1235, z późn. zm.) oraz monitowaniu jednostek, które nie wywiązały się z obowiązku. Zamawiający informuje, że wykonanie Zadania będzie wymagało mobilności i dyspozycyjności w zakresie wykonywania zadań (czynności będące przedmiotem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca wykonywać będzie w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy obowiązujących u Zamawiającego, a w razie potrzeby także poza tymi godzinami lub/i poza siedzibą Zamawiającego. Dla usług objętych Zadaniem I przewiduje się maksymalnie 6032 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego (w 2015 r. 2016 godz., w 2016 r. 2016 godz., w 2017 r. 2000 godz.). 2). Część (Zadanie) II świadczenie usług typu helpdesk dla użytkowników systemu informatycznego wspomagającego proces ocen oddziaływania na środowisko (Bazy danych ooś), polegających na: a) obsłudze bazy danych użytkowników (w tym w szczególności: nadawanie uprawnień do modułów Bazy danych ooś, usuwanie błędnych rekordów, zarządzanie kontami użytkowników); b) pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników z funkcjonowaniem Bazy danych ooś; c) analizie zgłaszanych problemów i uwag pod kątem poszukiwania nowych rozwiązań i funkcjonalności oraz zgłaszaniu ich zespołowi ds. zmian w Bazie danych ooś; d) sporządzaniu raportów, zestawień (w tym dotyczących ilości i profilu użytkowników i sposobu użytkowania Bazy danych ooś, ilości postępowań); e) wsparciu merytorycznym przy obsłudze Bazy danych ooś (w tym w kontaktach z użytkownikami, wykonawcą Bazy danych ooś i z administratorem centralnym w zakresie funkcjonalności, dostępnych w Bazie danych ooś); f) udziale w kontroli jakości szkoleń w zakresie obsługi Bazy danych ooś. Dla usług objętych Zadaniem II przewiduje się maksymalnie 6032 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego (w 2015 r. 2016 godz., w 2016 r. 2016 godz., w 2017 r. 2000 godz.). 3) Część (Zadanie) III Obsługa finansowo-księgowa wydatków budżetowych Zamawiającego, jako dysponenta III stopnia, w ramach projektu, w tym regulowanie zobowiązań bezgotówkowych celem prawidłowego realizowania wydatków budżetowych, zgodnie z obowiązującym planem rzeczowo-finansowym Zamawiającego, obejmująca: a) przyjmowanie, sprawdzanie i opisywanie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym oraz ich dekretowanie; b) kontrolę poprawności danych rachunkowych i opisów dowodów pod względem merytorycznym oraz zgodności z zawartymi umowami; c) wystawianie not księgowych i not korygujących; d) wprowadzanie dokumentów księgowych do modułu Finansowo-Księgowego; e) rozliczanie delegacji krajowych; f) współpracę z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego w zakresie związanym z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego; g) rozliczanie umów cywilnoprawnych; h) przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej okresowych i końcowych dofinansowań oraz sprawozdań z realizacji projektu; i) bieżący monitoring wykorzystania środków w ramach projektu. Dla usług objętych Zadaniem III przewiduje się maksymalnie 5784 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego (w 2015 r. 1768 godz., w 2016 r. 2016 godz., w 2017 r. 2000 godz.). 4) Część (Zadanie) IV - świadczenie usług wsparcia merytorycznego w zakresie ocen oddziaływania na środowisko ze szczególnym uwzględnieniem aspektów przyrodniczych w postępowaniach ooś, polegających na: a) wsparciu przy przygotowaniu założeń merytorycznych i weryfikacji treści publikacji mających za zadanie poprawę jakości dokumentacji z zakresu ocen oddziaływania na środowisko; b) wsparciu przy weryfikacji aktów prawa miejscowego pod kątem konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Dla usług objętych Zadaniem IV przewiduje się maksymalnie 288 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Test wiedzy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gdos.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach zadania Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary natura 2000
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego projektu pn. >Realizacja zadań ochrony czynnej ujętych w planach zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 oraz rezerwatu przyrody -Torfowisko Serafin- na terenie województwa mazowieckiego< - nr postępowania: RDOŚ-ZP-4/2016
Dodano: 2016-06-29 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego projektu pn. >Realizacja zadań ochrony czynnej ujętych w planach zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 oraz rezerwatu przyrody Torfowisko Serafin na terenie województwa mazowieckiego< - Nr postępowania: RDOŚ-ZP-1/2016
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach projektu Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000
Dodano: 2016-05-12 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego na potrzeby projektu Wsparcie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszary Natura 2000
Dodano: 2015-07-10 - Administracja i logistyczna koordynacja 114 warsztatów w szkołach gimnazjalnych i 92 warsztatów w szkołach ponadgimnazjalnych w związku z realizowanym projektem Edukacja szkolna przeciwko wykluczeniu prawnemu
Dodano: 2015-06-10 - Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach projektu /Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi /Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju/ w 2014 r./ współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013 - Nr referencyjny: 2/GDOŚ/2015
Dodano: 2015-02-19 - Świadczenie usług eksperckich w obszarze prawidłowości rozliczeń finansowych w ramach kontroli projektów Priorytetu I Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-02-04 - Świadczenie usług w zakresie koordynacji projektu /Ochrona różnorodności biologicznej poprzez wdrożenie sieci lądowych korytarzy ekologicznych na terenie Polski/ - Nr referencyjny: 47/GDOŚ/2014
Dodano: 2015-01-22 - Świadczenie usług eksperckich w obszarze prawidłowości rozliczeń finansowych w ramach kontroli projektów Priorytetu I Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2014-08-19