Przetargi.pl
świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem kompleksowych robót budowlanych termomodernizacyjnych w budynkach A, C i E Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5a

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Sejmowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7232281 , fax. 076 7232905
  • Data zamieszczenia: 2019-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
    ul. Sejmowa 5A
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7232281, fax. 076 7232905
    REGON: 39063479300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.legnica.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem kompleksowych robót budowlanych termomodernizacyjnych w budynkach A, C i E Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją kompleksowych robót budowlanych termomodernizacyjnych w budynkach A, C i E Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5A. Nadzór inwestorski będzie świadczony nad robotami budowlanymi wykonywanymi na każdym z wymienionych budynków w części dachu i poddasza użytkowego: 1) budynek A – sumaryczna całkowita powierzchnia dachu budynku 2 995,35 m2; 2) budynek C – sumaryczna całkowita powierzchnia dachu budynku 2 946,08 m2; 3) budynek E – sumaryczna całkowita powierzchnia dachu budynku 2 124,00 m2. 2. Roboty budowlane określone w ust. 1 powyżej zostaną wykonane w trzech etapach: 1) etap pierwszy – wykonanie robót budowlanych w zakresie dachu i poddasza użytkowego na budynku A; 2) etap drugi – wykonanie robót budowlanych w zakresie dachu i poddasza użytkowego na budynku C; 3) etap trzeci – wykonanie robót budowlanych w zakresie dachu i poddasza użytkowego na budynku E. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności świadczyć wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w zakresieokreślonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane w tym art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca w czasie trwania robót budowalnych zobowiązany jest w szczególności do: 1) ustanowić inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w związku z realizacją robót budowlanych, w tym oddelegować do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności osoby posiadające następujące uprawnienia: a) inspektora nadzoru w branży budowlanej posiadającego uprawnienia w branży konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, który pełnił będzie funkcję koordynatora czynności wykonywanych przez innych inspektorów; b) inspektora nadzoru w branży elektrycznej posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane; 2) przekazać wykonawcy robót budowlanych dokumentację niezbędną do wykonania robót budowlanych; 3) przygotować dokumenty niezbędne do przekazania placu budowy i przekazać go wykonawcy robót budowlanych przy obecności Zamawiającego; 4) reprezentować Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych; 5) sprawdzać jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów i materiałów zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane; 6) sprawdzać sposób realizowania robót budowlanych i dokonywać odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających (z czynności tych Wykonawca zobowiązany jest sporządzić właściwy protokół), uczestniczyć w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 7) potwierdzać faktycznie wykonane roboty oraz usunięcia wad, a także kontrolować rozliczenie budowy; 8) zgłaszać projektantowi zastrzeżenia do dokumentacji projektowej i egzekwować usunięcie wad i usterek dokumentacji projektowej od projektanta w terminach pozwalających na nieprzerwalne prowadzenie robót budowlanych; 9) składać Zamawiającemu sprawozdania miesięczne z wykonywanych robót budowlanych; 10) zachować należą staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności; 11) zapewnić sprawowanie nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony; 12) organizować, w termiach ustalonych z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych, narady koordynacyjne, sporządzać protokoły z narad, przekazywać je zainteresowanym stronom; 13) żądać od wykonawcy robót budowlanych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, materiałów, atestów i certyfikatów; 14) zlecać wykonawcy robót budowalnych wykonanie dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; 15) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, zamiennych, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, Wykonawca powinien niezwłocznie (nie później jednak niż w terminie 2 dni roboczych od zaistnienia zdarzenia) zawiadomić o tym Zamawiającego, a także przygotować i przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu stosowny protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych bądź zaniechania robót; 16) składać do Zamawiającego wnioski w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej; 17) kontrolować zgodności zakresu wykonywanych robót budowalnych i montażowych z opisami technicznymi oraz warunkami umów z wykonawcą robót budowlanych; 18) rozstrzygać wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót budowlanych, zasięgając w razie potrzeby opinii rzeczoznawców oraz bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy we wszystkich branżach do jakich przynależy przedmiot umowy zawartej z wykonawca robót budowlanych; 19) kontrolować prawidłowość prowadzenia dziennika budowy (dzienników budowy), o którym mowa w art. 45 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane i dokonywać w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla prawidłowości procesu budowlanego oraz wyceny robót; 20) wydawać polecenia kierownikowi budowy lub kierownikowi robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń; b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót budowlanych lub elementów zakrytych; c) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; d) dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych – lub w formie notatek służbowych; 21) uczestniczyć w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw inwestycji w toku jej realizacji oraz w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych), a także udział w kontrolach prowadzonych przez organy kontrolujące do czasu zakończenia okresu trwałości projektu (5 lat liczonych od daty zakończenia rzeczowej realizacji Projektu, planowana data zakończenia rzeczowej realizacji Projektu, to 31 marca 2023 roku) – bez dodatkowego wynagrodzenia; 22) uczestniczyć we wszystkich kontrolach prowadzonych przez Instytucję Wdrażającą w związku z realizacją i rozliczeniem Projektu, na wezwanie Zamawiającego; 23) udzielać pracownikom Zamawiającego wszelkich wyjaśnień (ustnie i pisemnie) w związku z weryfikacją wydatków kwalifikowalnych i nieprzewidzianych wydatków niekwalifikowalnych w Projekcie przez Instytucję Wdrażającą na wszystkich etapach realizacji Projektu, w szczególności w związku z rozliczaniem wniosków o płatność; 24) sporządzać, na wezwanie pracowników Zamawiającego, syntetyczne sprawozdania z wykonanych robót budowlanych według branż, w celu wypełnienia przez Zamawiającego obowiązków sprawozdawczych (dot. postępu rzeczowego Projektu na potrzeby wniosków o płatność); 25) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną; 26) weryfikować stopień zaawansowania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej; 27) weryfikować faktury wraz z protokołami odbiorów i protokołami zaawansowania robót budowlanych oraz w razie stwierdzenia prawidłowości ich wystawienia parafować je i przedkładać Zamawiającemu do zatwierdzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca dokona z wykonawcami robót budowlanych odpowiednich ustaleń i zmian; 28) przygotowywać dokumenty i materiały związane z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających wykonawcy robót budowlanych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez niego zobowiązań umownych przewidzianych w umowie zawartej z wykonawcą robót budowlanych; 29) sprawdzać kompletność i prawidłowość przedłożonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, w tym dokumentów wymaganych do dokonania odbioru robót budowlanych; 30) prowadzić dokumentację fotograficzną przez cały okres realizacji robót budowlanych; 31) wykonywać inne zadania wynikające z przepisów prawa; 32) uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowym realizacji zadania inwestycyjnego. 33) stosować, we wszelkiej kierowanej w imieniu Zamawiającego do Wykonawców korespondencji, oznaczenia znakiem Funduszy Europejskich, znakiem barw Rzeczypospolitej Polskiej oraz znakiem Unii Europejskiej, zgodnie z zasadami promocji i oznakowania projektów w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko znajdującymi się na stronie internetowej www.pois.gov.pl; 34) sporządzić rozliczenie końcowe inwestycji. W okresie gwarancji i rękojmi za wady robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć na wniosek Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych oraz przy zgłaszaniu i usuwaniu usterek w okresie gwarancyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach