Przetargi.pl
Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Gmina Sierakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 83340 Sierakowice, ul. Lęborska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 819 500 , fax. 586 819 575
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sierakowice
    ul. Lęborska 30
    83340 Sierakowice, woj. pomorskie
    tel. 586 819 500, fax. 586 819 575
    REGON: 19167497700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zwanej dalej NADZOREM polegającej na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją umów na wykonanie robót budowlanych wraz z kontrolą rozliczenia finansowego dla następujących zadań inwestycyjnych (części zamówienia): 1) Budowa węzła integracyjnego Sierakowice wraz z trasami dojazdowymi; 2) Budowa przystani żeglarskiej, miejsca przeznaczonego do kąpieli oraz infrastruktury kajakowej i rekreacyjnej na Jeziorze Gowidlińskim w miejscowości Gowidlino w ramach projektu: „Pomorskie Szlaki Kajakowe – szlak Górnej Słupi” oraz Budowa pomostu rekreacyjno – wędkarsko - kąpieliskowego nad jeziorem Gowidlińskim w miejscowości Gowidlino. 2. W celu realizacji usługi Wykonawca zapewni zespół specjalistów. Na czele każdego zespołu (dla każdej części zamówienia) stać będzie inspektor nadzoru koordynator, który może jednocześnie pełnić funkcję nadzoru branż/y dla danej części zamówienia. 3. Zamawiający powierzy Wykonawcy nadzór nad realizacją inwestycji w ramach poszczególnych części zamówienia, w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót, jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót, wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 4. Poza obszarami (branżami) właściwymi dla poszczególnych części zamówienia, Wykonawca ponosi również odpowiedzialność za następujące aspekty związane z realizacją zamówienia tj. w zakresie następujących branż: a) koordynacja wszystkich branż, b) geodezyjna, c) geotechniczna, d) materiałowa/technologiczna, e) prawna, f) rozliczeniowa. 5. W ramach przedmiotowej usługi przewiduje się świadczenie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego w ramach 2 zadań inwestycyjnych (części zamówienia) dofinansowanych ze środków funduszy Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” 2014 -2020: 1) Część nr 1: Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa węzła integracyjnego Sierakowice wraz z trasami dojazdowymi. Informacje dotyczące roboty budowlanej będącej przedmiotem nadzoru: i) Przedmiotowa robota budowlana polega na budowie węzła integracyjnego w miejscowości Sierakowice, na przyszłej trasie Pomorskiej Kolei Metropolitarnej. Głównym celem projektu jest poprawa atrakcyjności systemu transportu zbiorowego, a w konsekwencji zwiększenie liczby osób korzystających z pasażerskiego transportu kolejowego. W ramach zadania planowana jest przebudowa i remont istniejącego budynku dworca kolejowego, budowa obiektu do obsługi systemu roweru metropolitalnego, przystanek autobusowy z miejscem dla 2 autobusów oraz wiata przystankową, budowa parkingu P+R dla samochodów osobowych, objęcie całości terenu węzła system monitoringu zintegrowanego z gminnym systemem monitoringu, przebudowa kolidującej infrastruktury teletechnicznej, zieleń niska, średnia i wysoka wraz z małą architekturą oraz budowa ok. 11 km ścieżek rowerowych stanowiących drogi dojazdowe do węzła integracyjnego. Węzeł zlokalizowany zostanie na terenie miejscowości Sierakowice, w rejonie dworca kolejowego na działkach: 405/10 i 405/8, 405/9 obręb Sierakowice. ii) W ramach inwestycji planowana jest: - przebudowa i remont istniejącego budynku dworca kolejowego; - budowa obiektu do obsługi systemu roweru metropolitalnego; - przystanek autobusowy z miejscem dla 2 autobusów oraz wiatą przystankową dla bezpośredniej obsługi transportu autobusowego; - budowa 1 parkingu P+R dla samochodów osobowych; - objęcie całości terenu węzła system monitoringu zintegrowanego z gminnym systemem monitoringu. Przebudowa kolidującej infrastruktury teletechnicznej; - zieleń niska, średnia i wysoka wraz z małą architekturą. iii) Zestawienie powierzchni planowanej inwestycji (podano powierzchnie w m²): - rozbudowa i adaptacja historycznego budynku dworca ~ 170.60; obsługa rowerowa - 33,60; - wiata śmietnikowa - 23,50; - parking wraz z drogami wewnętrznymi 1637,72; - zatoka autobusowa - 63,24; - powierzchnia parkingu rowerowego - 77,68; - powierzchnia małej architektury - 141,93; - powierzchnie utwardzone - 1559,96; - powierzchnie biologicznie czynne - 680,60. Łączna maksymalna powierzchnia terenu przeznaczonego do przekształcenia w wyniku realizacji inwestycji to ok. 0,48 ha. iv) Planowane do realizacji przedsięwzięcie zakłada także budowę tras rowerowych dojazdowych do węzła integracyjnego wraz infrastrukturą towarzyszącą i na następujących odcinkach: - Wygoda - Sierakowska - Sierakowice (skrzyżowanie ul. Piwnej i Kartuskiej, współpraca z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Gdańsku); - Sierakowice, ul. Piwna (od skrzyżowania z ul. Dworcową do skrzyżowania ulic Łosińskiego i Brzozowej); - Sierakowice, ul. Wybickiego (od skrzyżowania ul. Dworcowej do skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego) i Legionów; Sierakowice – ul. Wojska Polskiego; - Sierakowice ul. Wojska Polskiego - Ciechomie - Kamienica Królewska; - Łosińskiego (od skrzyżowania z ul. Piwną ) oraz wzdłuż Parku Ośmiu Błogosławieństw do ul. Lęborskiej; - Sierakowice ul. Ks. B. Sychty - ul. Mickiewicza - ul. Krasickiego - ul. Słupska (współpraca z ZDW Gdańsk); - Puzdrowo - Kawle (Gowidlino) wzdłuż DW 211 (współpraca z ZDW Gdańsk). Łączna długość tras rowerowych objętych niniejszym projektem wynosi ok. 11 km. Proponowane założenia techniczne tras rowerowych: Szlak rowerowy: - Szerokość od 2 do 3 m; nawierzchnia: beton asfaltowy/kostka betonowa niefazowana; - pobocze gruntowe obustronne; nawierzchnie ograniczone opornikiem lub krawężnikiem betonowym. iv) Na etapie realizacji części nr 1 zamówienia NADZÓR zapewni minimalny skład personelu tj. min: a. Inspektor koordynator, odpowiedzialny za rozliczenia budowy (może jednocześnie pełnić nadzór branżowy), min. 1 osoba, b. Inspektor branży konstrukcyjno – budowlanej, min. 1 osoba, c. Inspektor branży drogowej min. 1 osoba, d. Inspektor branży sanitarnej min. 1 osoba, e. Inspektor branży energetycznej i elektrycznej, min. 1 osoba, f. Inspektor branży telekomunikacyjnej, min. 1 osoba, 2) Część nr 2: Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadań pn. Budowa przystani żeglarskiej, miejsca przeznaczonego do kąpieli oraz infrastruktury kajakowej i rekreacyjnej na Jeziorze Gowidlińskim w miejscowości Gowidlino w ramach projektu: „Pomorskie Szlaki Kajakowe – szlak Górnej Słupi” (dofinansowany w ramach RPO WP na lata 2014-2020) oraz Budowa pomostu rekreacyjno –wędkarsko - kąpieliskowego nad jeziorem Gowidlińskim w miejscowości Gowidlino (dofinansowany w ramach PO „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020). Informacje dotyczące roboty budowlanej będącej przedmiotem usługi: i. Celem zadania jest poprawa atrakcyjności turystycznej szlaku kajakowego górnej Słupi. W ramach niniejszej inwestycji przewiduje się zagospodarowanie istniejącego terenu rekreacyjnego w miejscowości Gowidlino oraz wybudowanie 2 pomostów stałych. Jeden z pomostów (w kształcie litery F o łącznej długości wszystkich ramion pomostu ok. 95 mb,szer okość 3 m), wyznaczający kąpielisko, będzie służył do celów rekreacyjnych. Drugi pomost stały (w kształcie litery E o dł. Głównego ramienia ok. 56 m i szerokości 3m oraz trzech ramion o szerokości ok. 2 m i łącznej długości ok. 59 mb) będzie pełnił funkcję przystani jachtowej i kajakowej. W celu ułatwienia wodowania małych jednostek pływających przy pomoście powstanie slip (o dł. ok. 10 i szer. ok 4 m). Teren inwestycji obejmuje działki terenu rekreacyjnego – dz. nr ew. gr. 742/5, 742/1 i 742/4 w m. Gowidlino oraz drogi dojazdowej dz. nr ew. gr. 709, 708/2, 708/5, 708/8, 707, 706, 705, 701, 702, 704, 703, 633, 690, 688 w m. Gowidlino. W ramach zadania przewiduje się ponadto wykonanie: - dwukondygnacyjnego murowanego budynku bez podpiwniczenia służącego turystyce wodnej o pow. zabudowy ok. 140 m². Bryła budynku oparta na prostopadłościanie, przykryta dachem dwuspadowym. Parter budynku przeznaczony zostanie na cele sanitarne, hangar na sprzęt pływający oraz pomieszczenia ratownika. Na poddaszu planuje się zaplecze ratownicze i szkoleniowe. - parkingu (na 30 miejsc parkingowych) wraz z utwardzeniem dróg manewrowych kostką betonową oraz płytami ażurowymi powierzchnia utwardzona ok. 1700 m2, - przebudowy nawierzchni drogi gruntowej i bitumicznej prowadzącej na plażę poprzez wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej ograniczonej krawężnikami betonowymi o szerokości 5,0 m o długości ok. 165 mb. Wody opadowe odprowadzane do projektowanej kanalizacji deszczowej (DN200 ok. 18 m oraz dwie studnie dn 1000) i rowów przydrożnych. Po robotach kanalizacyjnych planowane są odtworzenia nawierzchni bitumicznej powierzchnia. - pola biwakowego wyposażonego min.: 3 wiaty drewniane, miejsce na ognisko, ławostoły, kosze na śmieci itp. - niwelacji terenu wraz z dowiezieniem humusu i obsianiem trawą oraz na części przylegającej do zbiornika wodnego wysypaniem piasku plażowego płukanego. oznakowania drogowego, wodnego oraz informacyjno – promocyjnego. ii. Na etapie realizacji części nr 2 zamówienia NADZÓR zapewni minimalny skład personelu tj. min: g. Inspektor koordynator, odpowiedzialny za rozliczenia budowy (może jednocześnie pełnić nadzór branżowy), min. 1 osoba, h. Inspektor branży konstrukcyjno – budowlanej, min. 1 osoba, i. Inspektor branży drogowej min. 1 osoba, j. Inspektor branży sanitarnej min. 1 osoba, k. Inspektor branży energetycznej i elektrycznej, min. 1 osoba, l. Inspektor branży telekomunikacyjnej, min. 1 osoba. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części zadania: 1) Dla cz. I zamówienia (Budowa węzła integracyjnego Sierakowice wraz z trasami dojazdowymi) w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). 2) Dla cz. II zamówienia (Budowa przystani żeglarskiej, miejsca przeznaczonego do kąpieli oraz infrastruktury kajakowej i rekreacyjnej na Jeziorze Gowidlińskim w miejscowości Gowidlino w ramach projektu: „Pomorskie Szlaki Kajakowe – szlak Górnej Słupii” oraz Budowa pomostu rekreacyjno – wędkarsko - kąpieliskowego nad jeziorem Gowidlińskim w miejscowości Gowidlino) w wysokości: 700,00 zł (słownie: siedemset 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sierakowicach, nr rachunku: 47 8324 0001 0000 0358 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu SUE.271.4.2018 / na „Świadczenie usług wielobranżowego nadzoru inwestorskiego inwestycji współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej cz. 1 i/lub cz. 2”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiającego zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium zostanie załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji kiedy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) i-ii lit. a-c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (zgodnie z opisem w rozdziale V pkt. 3 i 4 SIWZ). 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach