Przetargi.pl
świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem pn. Czas na zmiany - reorientacja zawodowa rolników

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-122 Minikowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867200 , fax. 052 3867227
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
    89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867200, fax. 052 3867227
    REGON: 09322274500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorzadowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem pn. Czas na zmiany - reorientacja zawodowa rolników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem pn. Czas na zmiany - reorientacja zawodowa rolników Przedmiotem zamówienia jest: Część I - wykonywanie zadań kierownika projektu w zakresie zarządzania projektem, Część II - wykonywanie zadań asystenta kierownika projektu, Część III - wykonywanie zadań pracownika ds. obsługi księgowej Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty, odpowiednio do warunków wymaganych w poszczególnych częściach zamówienia : 1.wypełniony formularz oferty na całość zamówienia - załącznik nr 1, 2.podpisany projekt umowy dla danej części zamówienia- załącznik nr 4, 3.oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2, 4.oświadczenie z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3, 5.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.dyplom ukończenia studiów wyższych, 7.dyplom ukończenia studiów podyplomowych (część I), 8.dokumenty potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń z zakresu funduszy unijnych i rozwoju obszarów wiejskich (część I i II), 9.dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe na określonym stanowisku, 10.dokument potwierdzający kierowanie, wdrażanie lub rozliczanie co najmniej 2 projektów szkoleniowych na rzecz rolników z województwa kujawsko-pomorskiego, w tym minimum jeden o wartości co najmniej 700 tysięcy złotych, 11.oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office, Internetu i Generatora Wniosków, 12.Oświadczenie o znajomości obsługi programu finansowo-księgowego Symfonia (część III), 13.certyfikat potwierdzający zdanie egzaminu międzynarodowego z języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (część I), 14.pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt VIII ppkt 1 jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach