Przetargi.pl
Naprawa i konserwacja kserokopiarek oraz urzadzeń powielających dla potrzeb KWP w Bydgoszczy.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 85-090 Bydgoszcz, ul. Powstańców Wielkopolskich 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3285320 , fax. 052 3285319, 5255319
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Powstańców Wielkopolskich 7 7
    85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3285320, fax. 052 3285319, 5255319
    REGON: 09136215200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa i konserwacja kserokopiarek oraz urzadzeń powielających dla potrzeb KWP w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie konserwacji, napraw i przeglądów kserokopiarek posiadających licznik wykonanych kopii; wraz z wymianą części i materiałów eksploatacyjnych z wyłączeniem tonerów; szczegółową specyfikację przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykonanie konserwacji, napraw i przeglądów kserokopiarek bez licznika wykonanych kopii; z dostawą , wymianą części i materiałów eksploatacyjnych, wraz z tonerami; szczegółową specyfikację przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy i będzie dotyczyła napraw i konserwacji łącznie 231 sztuk kserokopiarek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące .: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW. 1. Jako niezbędne doświadczenie Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) napraw oraz konserwacji minimum 100 szt. kserokopiarek i urządzeń kopiujących. 2. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych rozdz.VII. ust. 1,2,4,5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu musza dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( z podaniem wartości, przedmiotu, ilości urządzeń, dat wykonania i odbiorców ) maksimum sześciu umów dokumentujących realizację napraw oraz konserwacji minimum 100 szt. kserokopiarek i urządzeń kopiujących - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 5. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że umowy o których mowa w pkt. 4 zostały wykonane należycie. Treść przedstawionych przez wykonawcę referencji lub innych dokumentów musi umożliwiać zamawiającemu dokonanie jednoznacznej identyfikacji umowy ( w szczególności w odniesieniu do daty realizacji oraz ilości urządzeń), wskazanych w wykazie, na których potwierdzenie zostały złożone. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółkę cywilną, konsorcjum) wykonawcy zobowiązani są do: 1) ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi wskazywać w szczególności: postępowanie o zamówienie publiczne którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia oraz zakres umocowania pełnomocnika. 2) dołączenia w/w pełnomocnictwa do oferty. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) złożenia dokumentów wymienionych w ust. 1 i 3 przez każdego wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach