Przetargi.pl
Serwisowanie urządzeń wielofunkcyjnych w Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy oraz RODK Bydgoszcz i RODK Szubin

Sąd Okręgowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-128 Bydgoszcz, ul. Wały Jagiellońskie 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3253100 , fax. 052 3228122
  • Data zamieszczenia: 2013-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy
    ul. Wały Jagiellońskie 2 2
    85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3253100, fax. 052 3228122
    REGON: 00032145400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie urządzeń wielofunkcyjnych w Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy oraz RODK Bydgoszcz i RODK Szubin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej polegającej między innymi na: a)przeglądach okresowych, b)regulacjach urządzeń niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń, c)naprawie urządzeń w przypadku stwierdzenia uszkodzeń przez użytkownika i konserwatora d)utrzymywaniu stałej jakości kopii, wydruków, skanów e)dostawie i wymianie uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia, f)dostawie i wymianie zużytych części, g)czyszczeniu urządzeń, h)wymianie i dostawie tonerów, i)konserwacji urządzeń, j)pomocy telefonicznej z zakresu obsługi urządzeń, k)transporcie urządzeń do i z serwisu, l)instalowaniu urządzeń u użytkownika po wykonanej usłudze, m)świadczeniu innych czynności koniecznych dla właściwego wykonania konserwacji i naprawy urządzeń wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych n)instalowanie aktualnego oprogramowania wewnętrznego w urządzeniach wielofunkcyjnych o)pomocy w zakresie konfiguracji urządzeń wielkofunkcyjnych, pracujących jako drukarki dla systemów informatycznych 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania równolegle z konserwacją urządzeń, przeglądów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania urządzeń oraz zapobieganie powstawaniu awarii. O wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy informować Zamawiającego. 3.3. Konserwacje należy wykonywać z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń w trakcie trwania umowy, uwzględniając jednocześnie zalecenia producenta urządzenia dotyczące zakresu i częstotliwości konserwacji podane w dokumentacji technicznej oraz zachowując przepisy bhp i ppoż. 3.4.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania konserwacji kserokopiarek na każde wezwanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. 3.5. Konserwacja urządzeń wielofunkcynych kserokopiarek, w zależności od modelu urządzenia (typu), ma obejmować co najmniej następujące czynności: 1) demontaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych, 2) demontaż sekcji grzejnej, 3) demontaż sekcji wywołującej, 4) demontaż sekcji głównego ładownika, 5) demontaż zespołu czyszczącego, 6) demontaż filarów, 7) demontaż sekcji przenoszenia i oddzielania, 8) czyszczenie wnętrza odkurzaczem (usunięcie pyłów papieru, tonera oraz kurzu), 9) czyszczenie zespołu czyszczącego bębna, 10) czyszczenie zespołu optyki, 11) czyszczenie kaset papieru, 12) czyszczenie filtrów, 13) czyszczenie drogi transportu papieru, 14) czyszczenie napędu głównego, 15) czyszczenie sekcji grzejnej, 16) czyszczenie sekcji pobierania papieru, 17) montaż poszczególnych zespołów, sekcji oraz obudów (dotyczy elementów wyszczególnionych w pkt. 1-7), 18) sprawdzenie działania kserokopiarki po konserwacji, 19) regulacja jakości kopii,wydruku,skanu 20) regulacja ekspozycji, 21) regulacja dozowania tonera, 22) wymiana materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bydgoszcz.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach