Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg
- Adres: 05820 Piastów, ul. 11 Listopada
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 723 01 05 , fax. 22 723 01 05
- Data zamieszczenia: 2016-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
ul. 11 Listopada 2
05820 Piastów, woj. mazowieckie
tel. 22 723 01 05, fax. 22 723 01 05
REGON: 52703200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Miasta Piastowa, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Miasta Piastowa, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych, we wszystkie dni nauki (zgodnie z kalendarzem roku szkolnego) w okresie od dnia 02 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku. Zamówienie obejmuje łącznie dowóz: 26 dzieci, w tym 3 dzieci na wózku inwalidzkim, uczęszczających do szkół podstawowych, gimnazjów i ośrodków szkolno-wychowawczych. Zamówienie składa się z części podzielonych według siedziby placówki, do której dowożeni są uczniowie: Dzieci dowożone z Piastowa do Warszawy – 14 dzieci, w tym 3 dzieci na wózku inwalidzkim, Dzieci dowożone z Piastowa do Pruszkowa – 5 dzieci, Dzieci dowożone z Piastowa do Brwinowa – 3 dzieci, Dzieci dowożone w Piastowie – 2 dzieci, Dzieci dowożone z Piastowa do Lasek – 1 dziecko, Dzieci dowożone z Piastowa do Piaseczna – 1 dziecko. UWAGA!!! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie zmian danych osobowych, w tym do zmiany liczby dzieci lub adresów zamieszkania i nauki dowożonych dzieci. Pełny zakres zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1502 z późn. zm.), o których mowa w art. 29 ust. 3a ww. ustawy: Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, że zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze: co najmniej 5 osób skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie: obsługi samochodu przeznaczonego do przewozu dzieci (tj. kierowca) na cały okres realizacji umowy; co najmniej 5 osób skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie: opieki nad dziećmi podczas jazdy samochodem (tj. opiekun) na cały okres realizacji umowy. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; W dniu zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego; W sytuacji, gdy osoba/y w okresie realizacji zamówienia rozwiąże/ą umowę o pracę lub gdy uczyni to Wykonawca, wówczas zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia kontroli zatrudnionych osób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi przewozu osób - dowóz i odwóz dzieci z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2024/2025 z zapewnieniem opieki podczas przewozu
Dodano: 2024-07-17 - Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie wrzesień – grudzień 2024 rok
Dodano: 2024-07-16 - Dowóz uczniów z niepełnosprawnością zamieszkałych na terenie gminy Błonie w latach 2024–2026
Dodano: 2024-07-10 - "Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Gminie Dębe Wielkie"
Dodano: 2024-07-03 - Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usług transportu medycznego pacjentów, środkiem transportu wraz z ratownikiem medycznym posiadającym uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych, na rzecz pacjentów MSCZ
Dodano: 2024-04-02 - Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
Dodano: 2024-03-29 - Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
Dodano: 2024-02-29 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-02-07 - Usługa transportu sanitarnego
Dodano: 2024-02-05