Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Miasta Piastowa, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych

Burmistrz Miasta Piastowa ogłasza przetarg

  • Adres: 05820 Piastów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 723 01 05 , fax. 22 723 01 05
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Piastowa
    ul. 11 Listopada 2
    05820 Piastów, woj. mazowieckie
    tel. 22 723 01 05, fax. 22 723 01 05
    REGON: 52703200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Miasta Piastowa, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zapewnienia uczniom niepełnosprawnym, zamieszkałym na terenie Miasta Piastowa, transportu i opieki w czasie przewozu do szkół i placówek oświatowych, we wszystkie dni nauki (zgodnie z kalendarzem roku szkolnego) w okresie od dnia 02 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku. Zamówienie obejmuje łącznie dowóz: 26 dzieci, w tym 3 dzieci na wózku inwalidzkim, uczęszczających do szkół podstawowych, gimnazjów i ośrodków szkolno-wychowawczych. Zamówienie składa się z części podzielonych według siedziby placówki, do której dowożeni są uczniowie: Dzieci dowożone z Piastowa do Warszawy – 14 dzieci, w tym 3 dzieci na wózku inwalidzkim, Dzieci dowożone z Piastowa do Pruszkowa – 5 dzieci, Dzieci dowożone z Piastowa do Brwinowa – 3 dzieci, Dzieci dowożone w Piastowie – 2 dzieci, Dzieci dowożone z Piastowa do Lasek – 1 dziecko, Dzieci dowożone z Piastowa do Piaseczna – 1 dziecko. UWAGA!!! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie zmian danych osobowych, w tym do zmiany liczby dzieci lub adresów zamieszkania i nauki dowożonych dzieci. Pełny zakres zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1502 z późn. zm.), o których mowa w art. 29 ust. 3a ww. ustawy: Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, że zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze: co najmniej 5 osób skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie: obsługi samochodu przeznaczonego do przewozu dzieci (tj. kierowca) na cały okres realizacji umowy; co najmniej 5 osób skierowanych do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie: opieki nad dziećmi podczas jazdy samochodem (tj. opiekun) na cały okres realizacji umowy. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; W dniu zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego; W sytuacji, gdy osoba/y w okresie realizacji zamówienia rozwiąże/ą umowę o pracę lub gdy uczyni to Wykonawca, wówczas zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia kontroli zatrudnionych osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach