Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2021

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 111 173 , fax. 422 111 168
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 422 111 173, fax. 422 111 168
    REGON: 52564200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie Konstantynowa Łódzkiego w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania czystości, porządku i właściwego stanu sanitarnego w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w roku 2021. 2. Przedmiot zamówienia podstawowego obejmuje w szczególności: 1) likwidację dzikich wysypisk śmieci (ok. 60 m3); 2) wywóz nieczystości z koszy ulicznych (ok. 900 m3); 3) wywóz ziemi lub piachu z ulic (ok. 10 m3); 4) usługi przewozowe (ok. 30 km); 5) wywóz trawy, liści - bez zgrabiania (ok. 15 razy); 6) wywóz nieczystości w workach - bez zbierania (ok. 30 m3); 7) wywóz i utylizacja gałęzi (ok. 100 m3); 8) działania podejmowane interwencyjnie po wichurach i burzach (14 h); 9) instalacja i deinstalacja oświetlenia świątecznego (ok. 60 h); 10) grabienie trawników - (ok. 5000 m2); 11) oczyszczanie ulic z piachu i ziemi - (ok. 330 h); 12) prace montażowe i demontażowe – (ok. 15 h); 13) prace porządkowe w pasach dróg gminnych (ok. 80 h); 14) prace naprawcze i porządkowe na przystankach komunikacji publicznej (12 miesięcy); 15) sprzątanie po wypadkach drogowych (ok. 5 razy, czyli ok. 5 interwencji). 16) pracę rębaka w roboczogodzinach (20 h). 3. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem podstawowym został zawarty w Załączniku nr 1 do Zaproszenia - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, polegającego na zwiększeniu przewidywanego zakresu zamówienia podstawowego, wskazanego w pkt 2, do 20% całkowitej wartości wynagrodzenia brutto, określonego w poz. 17 Formularza cenowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. 5. Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem, przedłożonym w formie pisemnej, o zamiarze skorzystania z prawa opcji. 6. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości usług przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. 7. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za zwiększony opcją zakres zamówienia, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Załączniku Nr 2 do niniejszej umowy. 8. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga podpisania przez Strony aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach