Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-572 Poznań, ul. Szpitalna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618491375, , fax. +48618491562
- Data zamieszczenia: 2020-01-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Szpitalna 27/33
60-572 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618491375, , fax. +48618491562
REGON: 00028886300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.skp.ump.edu.pl/pl/ogłoszenia/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie transportu towarów i osób na rzecz Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 3/20 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu towarów i osób na rzecz Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do siwz, stanowiącym jej integralną część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Sporządzony przez Wykonawcę - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz formularz ofertowy (cenowy) (złożony w formie oryginału), 2.Aktualny dokument KRS lub CEIDG - służący do weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy (Zamawiający zaleca/prosi Wykonawców o dołączenie w/w dokumentu do oferty), 3.Oświadczenie, o którym mowa w punkcie VIA ppkt 1.1. niniejszej siwz. INNE DOKUMENTY STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OFERTY: Do oferty Wykonawca dołączy również: 1.pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie figuruje we właściwym rejestrze (lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), Uwaga! Wszelkie pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z dnia 14.02.1991 r. Prawo o notariacie; tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późn. zm.). 3.Uwaga! Stosownie do treści art. 91 ust. 3a Pzp, jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego (załączając do formularza ofertowego stosowne oświadczenie), czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując w oświadczeniu nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego została szczegółowo określona w treści punktu XI siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025
Dodano: 2024-03-17 - Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu dzieci ze SP w Dusznikach i Zespołu Przedszkoli w Dusznikach oraz SP w Sędzinku w latach szkolnych 2022/2023 – 2023/2024
Dodano: 2024-03-10 - ,,Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci do szkół podstawowych i przedszkola na terenie Gminy Lipka w latach 2024-2025”
Dodano: 2024-03-06 - Codzienny dowóz dzieci do szkół w ramach dowozów szkolnych
Dodano: 2024-02-05 - Świadczenie usług transportowych w zakresie stałego przewozu osób niepełnosprawnych – uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grońsku w 2024r.
Dodano: 2023-12-30 - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2024 ROKU DO 31.12.2024 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
Dodano: 2023-12-10 - Dowozy uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie w roku 2024
Dodano: 2023-12-05 - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2023 ROKU DO 31.12.2023 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
Dodano: 2023-11-27 - Świadczenie usługi transportu
Dodano: 2023-11-10 - Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta i gminy Sompolno do szkół/ placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/ 2024
Dodano: 2023-10-26