Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego

Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Władysława Jagiełły
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 427 357 , fax. 896 469 250
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka Akcyjna
    ul. Władysława Jagiełły 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 427 357, fax. 896 469 250
    REGON: 51139872500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu medycznego na rzecz Powiatowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ostródzie S.A. 2. Transport medyczny będzie wykonywany w zakresie: Transportu medycznego zespołem Podstawowym, zwanym dalej ,,Zespołem P” a) przewóz pacjentów wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badania diagnostycznego w innej palcówce medycznej (odbiór pacjenta, przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie dokumentacji medycznej, odbiór pacjenta po konsultacji lub badaniu, powrotny przewóz pacjenta po wykonanych konsultacjach/badaniach, przekazanie pacjenta oraz dokumentacji medycznej), b) przewóz pacjentów do innej placówki medycznej w celu kontynuowania leczenia (odbiór pacjenta, przewóz, przekazanie pacjenta oraz dokumentacji medycznej), c) skład zespołu zapewniony przez Wykonawcę: ratownik medyczny-kierowca i ratownik medyczny lub ratownik medyczny-kierowca i pielęgniarka, Transportu medycznego zespołem Specjalistycznym, zwanym dalej ,,Zespołem S” d) przewóz pacjentów wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badania diagnostycznego w innej palcówce medycznej (odbiór pacjenta, przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie dokumentacji medycznej, odbiór pacjenta po konsultacji lub badaniu, powrotny przewóz pacjenta po wykonanych konsultacjach/badaniach, przekazanie pacjenta oraz dokumentacji medycznej), e) przewóz pacjentów do innej placówki medycznej w celu kontynuowania leczenia (odbiór pacjenta, przewóz, przekazanie pacjenta oraz dokumentacji medycznej), f) skład zespołu zapewniony przez Wykonawcę: lekarz, ratownik medyczny-kierowca i ratownik medyczny lub lekarz, ratownik medyczny-kierowca i pielęgniarka. 3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przeszkolony i wykwalifikowany personel zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantujący wykonanie usługi z należytą starannością. Ponadto podczas realizacji umowy kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do wykonywania poleceń pracowników Zamawiającego, w szczególności lekarzy, ratowników medycznych oraz dyspozytora. 4. Świadczone usługi muszą być na wysokim poziomie jakościowym, zgodne z obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności oraz całodobowej gotowości do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego. 5. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NNW oraz spełniać wymogi określone w: 1) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.); 2) Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane (Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – Ambulanse drogowe); 3) Zarządzeniu Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Nr 64/2016/DSM z dnia 30 czerwca 2016r. do transportu, leczenia i monitorowania pacjentów; 4) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2012 r. w sprawie leczenia krwią w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne, w których przebywają pacjenci ze wskazaniami do leczenia krwią i jej składnikami (Dz. U. z 2013r., poz. 5). 6. Usługa powinna być świadczona zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2195 z późn. zm.). 7. Realizacja usługi transportu medycznego odbywać się będzie z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia. Natomiast termin i godzina wyjazdu pojazdu sanitarnego w celu pilnej realizacji usługi, odbywać się będzie na podstawie każdorazowego uzgodnienia telefonicznego (po realizacji fakt zlecenia zostanie potwierdzony pisemnie), przy czym czas dojazdu pojazdu sanitarnego do miejsca rozpoczęcia realizacji zlecenia powinien wynosić …….. minut od zgłoszenia.(zgodnie z kryterium nr 2 - Czas rozpoczęcia przewozu od momentu zgłoszenia) 8. Realizacja usługi winna odbywać się najkrótszą trasą lub trasą, która zapewnia najkrótszy czas dojazdu, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na ,,Zlecenie Wyjazdu”. 9. Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia transportu medycznego zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. Podstawienie innego transportu medycznego o wyższym standardzie nie skutkuje wzrostem wynagrodzenia za usługę. 10. Wykonawca będzie realizować na rzecz Zamawiającego usługi transportu medycznego planowe i nagłe. Za planowe usługi transportu medycznego będą uważane te, o których Zamawiający poinformuje Wykonawcę z przynajmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem. 11. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę transportu medycznego całodobowo we wszystkie dni miesiąca, w ciągu całego okresu trwania umowy. 12. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia. 13. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie zarządzania obiegiem informacji „SZOI” prowadzonym przez NFZ nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, wprowadzając personel oraz zasoby wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku dokonania zmiany zasobów technicznych bądź personelu wykorzystywanego do realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji danych wprowadzonych w systemie zarządzania obiegiem informacji „SZOI” prowadzonym przez NFZ najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. 14. Ilości podane w formularzu ofertowym są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 40% łącznej wartości umowy. 15. Wykonawca nie może domagać się wykupienia pełnej ilości określonego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nie leży to w interesie Zamawiającego, ani rościć żądań finansowych z powodu niezrealizowania całości umowy. 16. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem, że w takiej sytuacji Wykonawca odpowiada za ich działania jak za swoje działanie oraz podwykonawca spełnia wymagania określone obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 18. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.): czynności pracownika do spraw transportu obejmujące: prowadzenie rejestru działalności operacyjnej i koordynację transportu sanitarnego; zarządzanie rozkładem jazdy pojazdów i prowadzenie odpowiedniego rejestru; przyjmowanie zleceń telefonicznych na samochodowe usługi transportu sanitarnego i koordynowanie ich realizacji; koordynowanie i przygotowywanie sprawozdań dla kierownictwa. 19. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV-60.13.00.00-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób, 60.10.00.00-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego. 20. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołał się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy PZP -według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, a ten Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie tego warunku przedstawi taki dokument potwierdzający te okoliczności, tj.: a) Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, tj.: • Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (np. odpis lub zaświadczenie o wpisie do ww rejestru) zgodnie z ustawą z dnia 15.04.2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1638 z późn. zm.) W/w dokumenty podpisuje każdy Wykonawca składający ofertę, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) w polach nazwa i adres Wykonawcy wpisują dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty- (na załączonym druku – Załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie z art. 24a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (na załączonym druku- załącznik nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie z art. 24 a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z udziału w postępowaniu (na załączonym druku – na załączniku nr 3 do SIWZ), d) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Wykonawcę – pełnomocnika (jeżeli dotyczy), f) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach