Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na terenie działalności RDW Tuchola w 2020r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na terenie działalności RDW Tuchola w 2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA 1. Zamówienie obejmuje świadczenie usług w zakresie transportu drogowego: Usługi winny być wykonywane za pomocą sprzętu obsługiwanego przez osoby zapewnione przez Wykonawcę i spełniającego następujące wymagania minimalne : Część zamówienia nr 1. - ciągnik kołowy + przyczepa niskopodwoziowa - 1 szt. lub sprzęt równoważny wraz z kierowcą posiadającym prawo jazdy wymagane przepisami, - samochód samowyładowczy z HDS-em o ładowności 6÷12 Mg - 1 szt. lub sprzęt równoważny bez kierowcy, - samochód samowyładowczy o ładowności 6÷12 Mg - 1 szt. lub sprzęt równoważny wraz z kierowcą posiadającym prawo jazdy wymagane przepisami, - samochód samowyładowczy o ład. 12÷28 Mg - 1 szt. lub sprzęt równoważny wraz z kierowcą posiadającym prawo jazdy wymagane przepisami, - koparko-ładowarka z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza - 1 szt. lub sprzęt równoważny wraz z operatorem posiadającym uprawnienia do obsługi sprzętu wymagane przepisami, - koparka z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza - 1 szt. lub sprzęt równoważny wraz z operatorem posiadającym uprawnienia do obsługi sprzętu wymagane przepisami, Część zamówienia nr 2. - ciągnik kołowy + przyczepa niskopodwoziowa - 1 szt. lub sprzęt równoważny wraz z kierowcą posiadającym prawo jazdy wymagane przepisami, - samochód samowyładowczy z HDS-em o ładowności 6÷12 Mg - 1 szt. lub sprzęt równoważny bez kierowcy, - samochód samowyładowczy o ładowności 6÷12 Mg - 1 szt. lub sprzęt równoważny wraz z kierowcą posiadającym prawo jazdy wymagane przepisami, - samochód samowyładowczy o ład. 12÷28 Mg - 1 szt. lub sprzęt równoważny wraz z kierowcą posiadającym prawo jazdy wymagane przepisami, - koparko-ładowarka z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza - 1 szt. lub sprzęt równoważny wraz z operatorem posiadającym uprawnienia do obsługi sprzętu wymagane przepisami, - koparka z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza - 1 szt. lub sprzęt równoważny wraz z operatorem posiadającym uprawnienia do obsługi sprzętu wymagane przepisami, 2. Usługi transportowe z załadunkiem i wyładunkiem wykonywane będą na polecenie osoby uprawnionej z Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi, w szczególności przy następujących czynnościach: a. wymianie znaków drogowych pionowych , b. remoncie cząstkowym nawierzchni drogowych , c. remoncie chodników , d. wyrównaniu poboczy , e. wycince suchych i chorych drzew , krzewów ,okrzesywaniu drzew , f. porządkowaniu pasa drogowego ze śmieci , g. likwidacji przełomów , h. ustawianiu i wymianie pachołków, i. ustawianiu i wymianie barier drogowych , j. wykonywaniu innych robót wchodzących w zakres bieżącego utrzymania dróg i mostów. 3. Wykonawca dokonując obliczenia ceny za usługi winien wliczyć w nią wszelkie możliwe koszty jakie mogą powstać po jego stronie w związku z wykonywaniem usługi, w szczególności : - koszt paliwa , - koszt świateł ostrzegawczych , błyskowych i ich zamontowanie na pojeździe , - koszt dodatkowego oznakowania drogowego , odblaskowego, - koszt napraw i utrzymania w gotowości technicznej środka transportowego wraz z wyposażeniem, - koszt wynagrodzenia kierowców, przy przyjęciu założenia, że wykonywanie usług może mieć miejsce w ciągu całej doby w niedzielę , święta i dni wolne od pracy , konieczności wyposażenia w podstawową odzież letnią i zimową, oraz zapewnienie kierowcy warunków sanitarnych i socjalnych wymaganych odpowiednimi przepisami, 4. Dodatkowe informacje: 4.1. Środki transportowe wykonujące jakiekolwiek czynności w ramach wykonywanej usługi na drodze powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny , błyskowy barwy żółtej , widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza. 4.2. Ponadto pojazdy winne być oznakowane w następujący sposób : a) z tyłu pojazdu w zaporę drogową z pasami barwy na przemian biały i czerwony o kwadratach min. 150mm x 150 mm , b) po prawej stronie nad zaporą drogową znak A- 14 ,,roboty na drodze” o boku 900 mm , c) po lewej stronie nad zaporą drogową znak C-10 ,,nakaz jazdy z lewej strony znaku o Ø 800 mm . 4.3.Środki transportowe powinny odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia tj. z dnia 27 października 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach z dnia 26 czerwca 2012 r. (tj. z dnia 21 kwietnia 2015 r. Dz.U. z 2015, poz. 776) 4.4. Kierowcy powinni posiadać własną odzież roboczą, ochronną i kamizelki ostrzegawcze, oraz być wyposażeni w telefony komórkowe / 1 telefon w każdym pojeździe/ - wszelkie koszty związane z instalacją i eksploatacją ponosi wykonawca. 4.5. Wykonawca podczas wykonywania prac zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i p.poż, oraz przepisów ruchu drogowego wynikających z Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym tj. z dnia 9 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 110) i ustawy o transporcie drogowym tj. z dnia 14 października 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140) 4.6. Wykonawca musi zapewnić podstawienie sprawnego środka transportu/sprzętu wraz z obsługą kierowcy/operatora na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu … godzin od chwili powiadomienia. Powiadomienie ze strony zamawiającego będzie odbywało się za pośrednictwem faxu lub telefonicznego zlecenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4.7. Zakres, czas pracy w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. 4.8.W sytuacji awarii środka transportu/sprzętu, Wykonawca natychmiast powiadomi Zamawiającego pisemnie lub telefonicznie podając przyczynę awarii i czas naprawy. W tym czasie do zleconych prac udostępni środek transportu/sprzętu o parametrach równoważnych wg. zaleceń Zamawiającego. 4.9. Wykonawca będzie wystawiał za każdy dzień pracy kartę pracy określającą wykonaną usługę, potwierdzoną przez upoważnionego przedstawiciela Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi. 4.10. Wynagrodzenie za usługę będzie płatne na podstawie potwierdzonych kart pracy Wykonawcy przez upoważnione osoby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tucholi. W przypadku samochodu dostawczego, ciągnika kołowego + przyczepy niskopodwoziowej i samochodów samowyładowczych płatność za m-godz będzie stawka w sytuacji postoju pojazdu np. pod załadunek materiałem lub niezbędny postój pojazdu na miejscu prowadzonych robót. Transport materiałów naliczany będzie określoną przez Wykonawcę stawką za km. Praca koparko-ładowarki z łyżką profilową do odtwarzania rowów i ścinki pobocza rozliczana będzie wg potwierdzonego czasu pracy (ilość m-g). 4.11. Zamawiający dopuszcza w razie konieczności pracę sprzętu wymienionego w części zamówienia nr 1 i nr 2 na wszystkich drogach niezależnie od części Teren administrowania dróg wojewódzkich przez RDW Tuchola Część zamówienia nr 1 Nr drogi Nazwa drogi Lokalizacja Długość (km) 237 CZERSK – TUCHOLA – GOSTYCYN – MĄKOWARSKO 7+006÷47+405 40,399 240 CHOJNICE – TUCHOLA – ŚWIECIE 11+243÷45+989 34,746 241 TUCHOLA – SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE –ROGOŹNO 0+000÷28+500 28,500 RAZEM 103,645 Teren administrowania dróg wojewódzkich przez RDW Tuchola Część zamówienia nr 2 Nr drogi Nazwa drogi Lokalizacja Długość (km) 189 JASTROWIE – ZŁOTÓW – WIĘCBORK 33+255÷50+151 16,896 223 Bydgoszcz – Białe Błota 2+800÷6+137 3,337 241 TUCHOLA – SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE – WIĘCBORK – NAKŁO NAD NOTECIĄ – WĄGROWIEC – ROGOŹNO 28+500÷95+309 66,809 242 WIĘCBORK – ŁOBŻENICA – FALMIEROWO 0+000÷8+012 8,012 243 MROCZA – KORONOWO /DROGA 25/ 0+000÷26+374 26,374 246 PATEREK – SAMOKLĘSKI MAŁE – SZUBIN – ŁABISZYN – ZŁOTNIKI KUJAWSKIE – GNIEWKOWO – DĄBROWA BISKUPIA 0+000÷31+911 31,911 247 KCYNIA - SZUBIN 0+000÷17+461 17,461 RAZEM 170,800 3. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XIV SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają: Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy na podstawie art.11 ustawy o transporcie drogowym z dnia 14 października 2019r. (t.j. Dz.U. 2019. poz. 2140 z póź, zmian.) lub równoważne uprawnienia wydane w kraju siedziby/zamieszkania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznika nr 2a lub 2b (w zależności od części zamówienia) do SIWZ 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2019.700 t.j.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 13.7. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego RODO - zał. 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach