Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń ustnych i pisemnych na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy.

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +4822 6947503 , fax. +48226946392
  • Data zamieszczenia: 2015-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Al. Ujazdowskie 1/3 1/3
    00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +4822 6947503, fax. +48226946392
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń ustnych i pisemnych na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie tłumaczeń ustnych i pisemnych na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy. Zamówienie realizowane jest w dwóch częściach: - część 1: świadczenie usług w zakresie tłumaczeń ustnych na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy, - część 2: świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy. Budżet przewidziany na realizację zamówienia to odpowiednio: część 1 - tłumaczenia ustne: 438 902,27 zł, część 2 - tłumaczenia pisemne: 161 090,59 zł. Przedmiot zamówienia określono w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ - wspólny dla obu części zamówienia) i wzorach umów (załączniki 6a/6b do SIWZ - odrębnie dla każdej części), w których zapisano m. in. warunki płatności. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, Wykonawca wskaże w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (wspólny dla obu części), zadania, które powierzy podwykonawcy/om.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości odpowiednio: - dla części 1 zamówienia - 10 700,00 zł; - dla części 2 zamówienia - 3 900,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/portal/kpr/84/Postepowania_wszczete.html.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach