Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sprzątania w budynkach PIP OIP w Krakowie przez okres 2 lat - z podziałem na 3 części (w siedzibie w Krakowie, w Oddziale w Nowym Sączu, w Oddziale w Tarnowie)

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-011 Kraków, Plac Szczepański 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422 90 82 , fax. 12 421 50 11
  • Data zamieszczenia: 2023-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Krakowie
    Plac Szczepański 5
    31-011 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422 90 82, fax. 12 421 50 11
    REGON: 000870391
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakow.pip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sprzątania w budynkach PIP OIP w Krakowie przez okres 2 lat - z podziałem na 3 części (w siedzibie w Krakowie, w Oddziale w Nowym Sączu, w Oddziale w Tarnowie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie sprzątania przez okres 2 lat: w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie – pomieszczeń biurowych i pomocniczych wraz z myciem okien.Świadczenie usług w zakresie sprzątania przez okres 2 lat: w Oddziale Państwowej Inspekcji Pracy w Nowym Sączu - pomieszczeń biurowych i pomocniczych wraz z myciem okien, utrzymaniem czystości na zewnątrz budynku, odśnieżaniem.Świadczenie usług w zakresie sprzątania przez okres 2 lat: w Oddziale Państwowej Inspekcji Pracy w Tarnowie - pomieszczeń biurowych i pomocniczych wraz z myciem okien, utrzymaniem czystości na zewnątrz budynku, pielęgnacją zieleni, odśnieżaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium przed terminem składania ofert, w wysokości:a. DLA CZĘŚCI 1: 5.000,00 zł,b. DLA CZĘŚCI 2: 2.500,00 zł,c. DLA CZĘŚCI 3: 2.200,00 zł.2. W przypadku składania ofert na dwie lub trzy części postępowania, wymagane jest złożenie wadium odrębnie odnośnie każdej części, w wysokości wskazanej wyżej.3. Wadium może być wniesione, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: 66 1010 1270 0031 6013 9120 1000,b. gwarancjach bankowych,c. gwarancjach ubezpieczeniowych,d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej związanej z prowadzoną i wykonywaną działalnością, w tym będącą przedmiotem niniejszego zamówienia. Umowa ma obowiązywać w okresie realizacji niniejszego zamówienia, z łącznym okresem ubezpieczenia od dnia zawarcia umowy do czasu jej zakończenia, z sumą gwarancyjną opiewającą na kwotę:• DLA CZĘŚCI 1: na co najmniej 150 000 zł,• DLA CZĘŚCI 2: na co najmniej 100 000 zł,• DLA CZĘŚCI 3: na co najmniej 100 000 zł,Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty złożone na wezwanie Zamawiającego.b. w odniesieniu do sytuacji zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający w tym zakresie wymaga posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w należytym wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - co najmniej2 usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni:• DLA CZĘŚCI 1: nie mniejszej niż 800 m2 każda (Wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 5/KR do SWZ),• DLA CZĘŚCI 2: nie mniejszej niż 300 m2 każda (Wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 5/NS do SWZ),• DLA CZĘŚCI 3: nie mniejszej niż 500 m2 każda (Wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 5/TR SWZ).Dowodami do wykazu usług są poświadczenia o należytym wykonaniu zamówienia, a w przypadku usług nadal wykonywanych lub ciągłych,ww. poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty złożone na wezwanie Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach