Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości

Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 31-358 Kraków, Jasnogórska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 376 91 00 , fax. 12 376 91 20
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
    Jasnogórska 11
    31-358 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 376 91 00, fax. 12 376 91 20
    REGON: 12059223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach wewnętrznych (w tym: pomieszczeniach biurowych, korytarzach, salach konferencyjnych, pomieszczeniach kuchennych oraz w toaletach) użytkowanych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości zwane dalej „Zamawiającym” przy użyciu środków, materiałów oraz sprzętu Wykonawcy. 2. Miejscem wykonywania usługi jest budynek zlokalizowany przy ul. Jasnogórskiej 11, w Krakowie (całe piętro II oraz część parteru). Usługa sprzątania realizowana będzie w dni robocze, (poniedziałek – piątek) w godzinach 1630 – 2030 – usługa świadczona przez max.4 osoby po 4 godziny dziennie każda. W zakres zadań związanych z wykonaniem niniejszej usługi wchodzą następujące czynności: a) sprzątanie w pomieszczeniach i pokojach biurowych, b) sprzątanie korytarzy, c) sprzątanie sal konferencyjnych, d) sprzątanie toalet, urządzeń sanitarnych i armatury, e) sprzątanie pomieszczeń socjalnych. 3. Dodatkowo w zakresie czynności określonym powyżej obowiązkiem Wykonawcy będzie również mycie okien oraz pranie wykładzin z zastrzeżeniem ust. 16.1 SIWZ. 4. Świadczenie usług utrzymania czystości polegać będzie na sprzątaniu pomieszczeń biurowych przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, dezynfekujących oraz stałego zapewnienia: papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do dezynfekcji rąk, płynu do naczyń i odświeżaczy powietrza oraz worków na śmieci i gąbek do naczyń. Jakość materiałów czyszczących i higienicznych przewidzianych do świadczenia przedmiotowych usług nie może odbiegać, od standardu określonego w treści SIWZ. Wymaga się aby w pomieszczeniach WC w godzinach pracy urzędu były dostępne na bieżąco: papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło, płyn do dezynfekcji rąk, odświeżacze powietrza oraz w pokojach socjalnych ręczniki papierowe płyn do mycia naczyń oraz gąbki, 5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty (usługi) dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty (usługi) użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby w okresie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie czynności polegających na świadczenie usług utrzymania czystości w siedzibie Zamawiającego (ust. 2 pkt od a) do e) SIWZ), Wykonawca powierzył realizację przedmiotu zamówienia pracownikom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. W konsekwencji tego, Zamawiający żąda od Wykonawcy aby w terminie nie później niż 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, zatrudnił/zatrudniał na podstawie umowy o pracę, wszystkich pracowników wymienionych w § 4 ust. 2 wzoru umowy. 8. Zamawiający w trakcie realizacji umowy, w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonywaniu tego obowiązku przez Wykonawcę, ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego wymagania oraz naliczenia kary umownej, której wysokość została określona we wzorze umowy. 9. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz z budżetu województwa małopolskiego. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. 6 ust 1. SIWZ. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt. 2) SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach