Infrastruktura Niepołomice Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 32-005 Niepołomice, Droga Królewska 27
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Infrastruktura Niepołomice Spółka z o.o.
Droga Królewska 27
32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
REGON: 121018294 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.infrastruktura.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa porządkowo - czystościowa w obiektach spółki Infrastruktura Niepołomice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa porządkowo-czystościowa pomieszczeń biurowych spółki Infrastruktura Niepołomice o powierzchni i częstotliwości wykonywania usługi: - budynek administracyjny, Niepołomice, ul. Droga Królewska 27 (dwa razy w tygodniu – wtorek i piątek po 4 godziny, od 7.00 do 11.00) - Zakład Uzdatniania Wody w Woli Batorskiej 1197 (dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) –- 3 godziny, od 7.00 do 10.00) - Oczyszczalnia komunalna, Niepołomice, ul. Lutosławskiego 4 (jeden raz w tygodniu – czwartek - 3 godziny, od 8.00 do 11.00) - Oczyszczalnia komunalna – Podłęże- Zachód , Podłęże 671 (jeden raz w miesiącu - 4 godzin w godzinach od 8.00 do 12.00 - Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Korczaka 5 (siedem razy w tygodniu – od poniedziałku do niedzieli - 16 godzin,Pn.-pt. – od 6.30 do 14.30 zmiana I; od 14.30 do 22.30 zmiana II;Sb-nd. – od 7.00 do 15.00 zmiana I; od 15.00 do 23.00 zmiana II;Wg uzgodnionego harmonogramu pracySzczegółowe informacje dotyczące wykonania usługi i sposobu jej wykonania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ ,, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, który będzie stanowił załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w projektowanych postanowieniach umowy. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia z zachowaniem podstawowych zasad BHP i PPOŻ., przy użyciu własnych środków czystości higieny, środków dezynfekcyjnych i własnego sprzętu koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.Użytkowany przez Wykonawcę sprzęt (profesjonalne narzędzia, urządzenia i maszyny techniczne) musi spełniać obowiązujące wymagania w zakresie BHP i dopuszczenia do pracy.Zamawiający wymaga, aby oferowane środki do utrzymania czystości były nietoksyczne, nieszkodliwe dla zdrowia i środowiska naturalnego, posiadały atesty higieniczne PZH (Państwowego Zakładu Higieny) dopuszczające je do stosowania na rynku polskim.Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków czystości o bezspornie dobrej jakości odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe) o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych pomieszczeń.Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j. z dnia 22.07.2022 r.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:a) usługi porządkowo-czystościowe,b) osoba nadzorująca organizację pracy personelu sprzątającego polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (na podstawie: t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700)Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 96 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 2 lit. e) ustawy Pzp określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.Wykonawca w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy jest obowiązany do zatrudnienia liczby osób niepełnosprawnych oraz do osiągnięcia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych określonego w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej uprawniających Zamawiającego do obniżenia wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia osoby niepełnosprawne i zobowiązuje się do comiesięcznego przedkładania Zamawiającemu informacji o kwocie obniżenia składek na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, o której mowa w art. 22 ust. 10 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2021.0.573 t.j) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.UWAGA:Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zamówienia przedstawić Zamawiającemu do akceptacji harmonogram prac jakim będzie się posługiwał w trakcie wykonywania usługi. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji zamówienia po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną do kontaktu przez Zamawiającego. Wizja nie jest warunkiem obligatoryjnym do złożenia oferty.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowychMiejsce realizacji: Gmina Niepołomice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność techniczna lub zawodowa:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej.a) Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na sprzątaniu pomieszczeń w budynku lubbudynkach o sprzątanej powierzchni wewnętrznej nie mniejszej niż 600 m2 oraz udokumentuje,że usługa ta została wykonana należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane. Jeśli Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu realizował usługę we wskazanym zakresie dla Zamawiającego, nie będzie zobowiązany do potwierdzenia jej referencjami.Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.b. W zakresie dysponowania potencjałem technicznym warunek zostanie spełniony po dostarczeniu do Zamawiającego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 125 ust 1 ustawy Pzp, że na dzień składania oferty spełnia warunki. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówKompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena będzie dokonana Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 125 ust 1 ustawy Pzp, że na dzień składania oferty spełnia warunki. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń lokali użytkowanych przez Miejski Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Krakowie
Dodano: 2023-12-01 - Świadczenie usług w zakresie sprzątania w budynkach PIP OIP w Krakowie przez okres 2 lat - z podziałem na 3 części (w siedzibie w Krakowie, w Oddziale w Nowym Sączu, w Oddziale w Tarnowie)
Dodano: 2023-05-22 - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości.
Dodano: 2022-12-30 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta wraz z dostawą środków czystości
Dodano: 2022-08-16 - SPRZĄTANIE WNĘTRZ BUDYNKÓW INSTYTUTU ORAZ TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z USŁUGAMI POMOCNICZYMI
Dodano: 2021-02-24 - Usługa sprzątania wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
Dodano: 2020-12-08 - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
Dodano: 2020-11-18 - SPRZĄTANIE WNĘTRZ BUDYNKÓW INSTYTUTU ORAZ TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z USŁUGAMI POMOCNICZYMI
Dodano: 2020-11-17 - usługi sprzątania w obiektach Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie przy ul. Łukasiewicza 1, wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych oraz na usługi sprzątania w obiekcie INiG-PIB w Krakowie przy ul. Lubicz 25A.
Dodano: 2020-09-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz świetlic osiedlowych Urzędu Miasta Nowego Sącza
Dodano: 2020-06-23