Przetargi.pl
Kompleksowa usługa porządkowo - czystościowa w obiektach spółki Infrastruktura Niepołomice.

Infrastruktura Niepołomice Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-005 Niepołomice, Droga Królewska 27
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Infrastruktura Niepołomice Spółka z o.o.
    Droga Królewska 27
    32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
    REGON: 121018294
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.infrastruktura.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa porządkowo - czystościowa w obiektach spółki Infrastruktura Niepołomice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa porządkowo-czystościowa pomieszczeń biurowych spółki Infrastruktura Niepołomice o powierzchni i częstotliwości wykonywania usługi: - budynek administracyjny, Niepołomice, ul. Droga Królewska 27 (dwa razy w tygodniu – wtorek i piątek po 4 godziny, od 7.00 do 11.00) - Zakład Uzdatniania Wody w Woli Batorskiej 1197 (dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek) –- 3 godziny, od 7.00 do 10.00) - Oczyszczalnia komunalna, Niepołomice, ul. Lutosławskiego 4 (jeden raz w tygodniu – czwartek - 3 godziny, od 8.00 do 11.00) - Oczyszczalnia komunalna – Podłęże- Zachód , Podłęże 671 (jeden raz w miesiącu - 4 godzin w godzinach od 8.00 do 12.00 - Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Korczaka 5 (siedem razy w tygodniu – od poniedziałku do niedzieli - 16 godzin,Pn.-pt. – od 6.30 do 14.30 zmiana I; od 14.30 do 22.30 zmiana II;Sb-nd. – od 7.00 do 15.00 zmiana I; od 15.00 do 23.00 zmiana II;Wg uzgodnionego harmonogramu pracySzczegółowe informacje dotyczące wykonania usługi i sposobu jej wykonania zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ ,, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”, który będzie stanowił załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w projektowanych postanowieniach umowy. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia z zachowaniem podstawowych zasad BHP i PPOŻ., przy użyciu własnych środków czystości higieny, środków dezynfekcyjnych i własnego sprzętu koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.Użytkowany przez Wykonawcę sprzęt (profesjonalne narzędzia, urządzenia i maszyny techniczne) musi spełniać obowiązujące wymagania w zakresie BHP i dopuszczenia do pracy.Zamawiający wymaga, aby oferowane środki do utrzymania czystości były nietoksyczne, nieszkodliwe dla zdrowia i środowiska naturalnego, posiadały atesty higieniczne PZH (Państwowego Zakładu Higieny) dopuszczające je do stosowania na rynku polskim.Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków czystości o bezspornie dobrej jakości odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe) o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych pomieszczeń.Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j. z dnia 22.07.2022 r.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:a) usługi porządkowo-czystościowe,b) osoba nadzorująca organizację pracy personelu sprzątającego polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (na podstawie: t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700)Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 96 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 2 lit. e) ustawy Pzp określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.Wykonawca w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy jest obowiązany do zatrudnienia liczby osób niepełnosprawnych oraz do osiągnięcia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych określonego w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej uprawniających Zamawiającego do obniżenia wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia osoby niepełnosprawne i zobowiązuje się do comiesięcznego przedkładania Zamawiającemu informacji o kwocie obniżenia składek na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, o której mowa w art. 22 ust. 10 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2021.0.573 t.j) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.UWAGA:Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przed rozpoczęciem realizacji zamówienia przedstawić Zamawiającemu do akceptacji harmonogram prac jakim będzie się posługiwał w trakcie wykonywania usługi. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego W celu rzetelnej wyceny oferty możliwa jest wizja lokalna miejsca realizacji zamówienia po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną do kontaktu przez Zamawiającego. Wizja nie jest warunkiem obligatoryjnym do złożenia oferty.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowychMiejsce realizacji: Gmina Niepołomice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność techniczna lub zawodowa:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej.a) Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na sprzątaniu pomieszczeń w budynku lubbudynkach o sprzątanej powierzchni wewnętrznej nie mniejszej niż 600 m2 oraz udokumentuje,że usługa ta została wykonana należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane. Jeśli Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu realizował usługę we wskazanym zakresie dla Zamawiającego, nie będzie zobowiązany do potwierdzenia jej referencjami.Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.b. W zakresie dysponowania potencjałem technicznym warunek zostanie spełniony po dostarczeniu do Zamawiającego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 125 ust 1 ustawy Pzp, że na dzień składania oferty spełnia warunki. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówKompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena będzie dokonana Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art 125 ust 1 ustawy Pzp, że na dzień składania oferty spełnia warunki. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach