Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów, w ramach Programu Polska Design

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów, w ramach Programu Polska Design
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów, w ramach Programu Polska Design. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zadań: 1) Współpraca przy projektach w ramach Programu Polska Design finansowanych z dotacji celowych; 2) Współpraca przy realizacji projektów w ramach Programu Polska Design w tym m. in.: administracja projektów (m. in. przygotowywanie wniosków, umów, dopilnowywanie zapisów promocyjnych, rozliczanie projektów, weryfikacja realizacji budżetu itp.); 3) Organizacja innych podprojektów, działań, wydarzeń, zdarzeń powierzonych projektów odbywających się w ramach Programu Polska Design; 4) Prowadzenie dokumentacji projektów w ramach Programu Polska Design; 5) Koordynacja publikacji IAM z dziedziny designu, m. in. dodruku istniejących publikacji, współpraca przy kolejnych projektach wydawniczych związanych z designem, współpraca przy dystrybucji publikacji z dziedziny designu; 6) Realizacja czynności zleconych przez Menadżera Projektu: opracowywanie pomysłów, koncepcji, planowanie, produkcja, logistyka, rozliczanie, dokumentacja to znaczy przygotowywanie odpowiednich umów, nadzór nad realizacją umów, dostarczanie danych do ew. przetargów, rozliczenie faktur, przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych oraz materiałów archiwalnych; 7) Aktywna realizacja powierzonych przez Menadżera Projektu zadań projektowych w uzgodnionym z Menedżerem Projektu czasie, zakresie oraz budżecie; 8) Współpraca z innymi Wydziałami i Programami IAM; 10) Szacowanie czasu realizacji zadań we współpracy z Menedżerem Projektu; 11) Comiesięczne informowanie z postępu prac nad zleconymi zadaniami; 12) Prowadzenie kalendarza spotkań służbowych związanych z realizacją projektów w progranie Xpertis.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach