Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00-560 Warszawa, Mokotowska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    Mokotowska 25
    00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140470071
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza (IAM), w tym:1) świadczenie usług w zakresie promocji projektów realizowanych przez IAM, w tym:a) dostarczanie treści merytorycznych dla osób prowadzących działania w mediachspołecznościowych,b) bieżąca współpraca ze wskazanymi osobami w zakresie realizacji przedsięwzięćpromocyjnych prowadzonych przez IAM,c) koordynacja działań i projektów kluczowych z punktu widzenia strategii IAM,d) przygotowywanie dokumentacji wewnętrznej dotyczącej projektów,e) przygotowywanie dokumentacji merytorycznej (opisy, sprawozdania) oraz dokumentacjiprojektowej (harmonogramy, analizy, budżety),f) przygotowywanie dokumentów wewnętrznych,g) prowadzenie dokumentacji finansowej, w tym przygotowywanie projektów odpowiednichumów, nadzór nad realizacją umów z dostawcami i usługodawcami, dostarczanie danych doewentualnych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, rozliczanie faktur,przygotowywanie sprawozdań merytorycznych i finansowych oraz materiałów archiwalnychw systemie elektronicznego zarządzania projektami, zgodnie z obowiązującymi w IAMprocedurami.2) współpraca z instytucjami partnerskimi w zakresie wymiany świadczeń komunikacyjnych.3) przygotowywanie zakresów merytorycznych do współpracy z agencjami PR, współpraca ztymi agencjami, prowadzenie działań PR;4) opracowywanie materiałów promocyjnych, w tym tworzenie, redagowanie i korekta tekstówinformacyjnych w języku polskim i angielskim;5) współpraca w zakresie kreacji materiałów promocyjnych;6) współpraca komunikacyjna z placówkami dyplomatycznymi.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie realizować w imieniu wykonawcy przedmiot zamówienia i posiada:1) wykształcenie wyższe humanistyczne;2) doświadczenie przy organizacji i realizacji działań marketingowych w ramach zagranicznych projektów w obszarze kultury;3) biegłą znajomość języka angielskiego;4) biegłą znajomość systemów CMS, środowisk MS Office, Trello, Lotus Notes lub równoważnych oraz co najmniej jednego programu do elektronicznego zarządzania projektami i obiegu dokumentów;5) doświadczenie pracy przy realizacji projektów mających za zadanie promocję kultury polskiej, w państwowej lub samorządowej instytucji kultury i/lub instytutach polskich i/lub placówce dyplomatycznej RP, w wydziałach promocji i/lub kultury;6) doświadczenie w tworzeniu, redagowaniu i korekcie tekstów marketingowych w obszarze kultury.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach