Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W SEZONIE GRZEWCZYM 2019/2020

Gmina Jastrząb ogłasza przetarg

  • Adres: 26-502 Jastrząb, Pl. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 628 48 60, , fax. 048 628 48 61
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastrząb
    Pl. Niepodległości 5
    26-502 Jastrząb, woj. mazowieckie
    tel. 048 628 48 60, , fax. 048 628 48 61
    REGON: 67022374100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W SEZONIE GRZEWCZYM 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i wyładunek oleju opałowego grzewczego spełniający wymagania normy PN-C-96024:2011 w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 w ilości około 80 000 litrów w sezonie grzewczym 2019/2020 o parametrach nie gorszych niż: Parametry techniczne oleju opałowego: - zawartość siarki do 0,1 % - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - temperatura płynięcia nie wyższa niż – 20° C - zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg - barwa czerwona w tym dla placówek oświatowych około 50 000 litrów tj. : - Publiczna Szkoła Podstawowa w Jastrzębiu, ul. Kościuszki 51B - Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Lipienieckiej Dużej oraz do budynku Urzędu Gminy około 30 000 litrów. 2. Ilość oleju opałowego wskazana w siwz ma charakter planowy. Podane ilości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Faktyczna wielkość dostaw będzie odpowiednia do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że w przypadku mniejszego zapotrzebowania z przyczyn od niego niezależnych (np. ciepła zima) nie jest zobowiązany wykupić całości zamówienia. 3. Olej opałowy musi spełnić wszystkie wymagane przepisami normy jakościowe. Do każdej partii Wykonawca musi załączyć aktualne świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiając parametry dostarczanego opału nie gorsze niż określone w pkt. 3.1. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. 5. Dostawy oleju będą realizowane sukcesywnie etapami w terminach, ilościach i miejsc miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz dyrektorów placówek oświatowych na podstawie zamówienia telefonicznego, droga elektroniczną lub faksu. Dostawy oleju realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Wykonawca dostarczy olej opałowy w czasie nie dłuższym niż 5 dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 7. Termin dostawy Wykonawca określi w ofercie (formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej polegającej na hurtowym albo detalicznym handlu paliwami na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi udzielona na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. – Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz, 1059 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://ugjastrzab.bip.org.pl informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach