Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie realizacji bezpośredniej ochrony osób i mienia oraz zabezpieczenia technicznego na terenie Ośrodka Inflancka w Warszawie przy ul. Inflanckiej 8 i ośrodka Moczydło w Warszawie przy ul. Górczewskiej 69/73

Warszawskie Ośrodki Wypoczynku "Wisła" ogłasza przetarg

  • Adres: 00-031 Warszawa, ul. Szpitalna 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 827 67 76 , fax. 0-22 827 67 78
  • Data zamieszczenia: 2010-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawskie Ośrodki Wypoczynku "Wisła"
    ul. Szpitalna 5 5
    00-031 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 827 67 76, fax. 0-22 827 67 78
    REGON: 00032667000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wowwisla.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie realizacji bezpośredniej ochrony osób i mienia oraz zabezpieczenia technicznego na terenie Ośrodka Inflancka w Warszawie przy ul. Inflanckiej 8 i ośrodka Moczydło w Warszawie przy ul. Górczewskiej 69/73
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem Umowy wraz z lokalizacją i harmonogramem. Na terenie ośrodka Inflancka 1. Posterunek Budynek główny codziennie przez cały okres obowiązywania umowy, przez 24 godz. zabezpieczony przez 1 pracownika ochrony a Dbałość o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników Zamawiającego b Przeciwdziałanie kradzieżom oraz spożywaniu alkoholu i używaniu środków odurzających na terenie Ośrodka c Interwencje w przypadku wszelkiego naruszenia porządku publicznego współpraca z Policją i Strażą Miejską d Patrolowanie terenu kontrola szatni, pływalni e Pomoc w egzekwowaniu Regulaminu Ośrodka każdy klient przed wejściem na Hol główny musi pokazać karnet lub zakupić bilet wstępu czas pobytu od momentu zakupienia biletu wynosi 90 min w przypadku siłowni 150 min przed opuszczeniem Ośrodka klient podaje bilet kasjerce lub pracownikowi ochrony celem rozliczenia czasu pobytu po wejściu na Hol główny oddaje obuwie i okrycie wierzchnie w okienku szatni tylko z kluczykiem może udać się do szatni, gdzie znajdują się szafki ubraniowe zakaz wstępu do Ośrodka znajomym na chwilę ratownikom społecznym bez uzgodnionego terminu wejścia zakaz wprowadzania rowerów zakaz wprowadzania wózków na teren szatni damskiej i męskiej zakaz wprowadzania zwierząt na płytę basenu wstęp wyłącznie w stroju kąpielowym i po zmianie obuwia na basenie krytym obowiązuje pływanie w czepkach i kąpielówkach lub spodenkach typowo pływackich bez kieszeni, z wkładką, długość maksymalna do połowy uda zakaz spożywania posiłków na płycie basenu w poczekalni Holu głównego przebywają wyłącznie osoby posiadające bilet wstępu lub karnet pracownicy ochrony są upoważnieni do kontrolowania karnetów i biletów wstępu a klienci są zobowiązani do ich okazania na żądanie. f Kontrola ruchu pojazdów w obrębie Ośrodka g Wskazywanie i informowanie o zauważonych usterkach i awariach h Kontrola parkingu dla rowerów i samochodów i Egzekwowanie zakazu robienia zdjęć i nagrywania filmów. 2. Posterunek Teren letni i kasa w okresie 01.05.2010 do 31.08.2010 r. termin rozpoczęcia może ulec przesunięciu w zależności od warunków pogodowych w godz. 900 1930, zabezpieczony przez 0-3 pracowników ochrony. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego powiadomi Wykonawcę do godz. 1700 o zapotrzebowaniu osobowym na dzień następny poprzez stosowny wpis do książki raportów z równoczesną informacją telefoniczną do wskazanego w umowie przedstawiciela Wykonawcy. a Dbałość o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników Zamawiającego b Przeciwdziałanie kradzieżom oraz spożywaniu alkoholu i używaniu środków odurzających na terenie Ośrodka c Interwencje w przypadku wszelkiego naruszenia porządku publicznego współpraca z Policją i Strażą Miejską d Patrolowanie terenu całego Ośrodka e Pomoc w egzekwowaniu Regulaminu Ośrodka każdy klient przed wejściem na teren letni musi pokazać karnet lub zakupić bilet wstępu czas pobytu 900 1900 w przypadku kolejki do kasy pilnować by na teren wchodziły wyłącznie osoby uprawnione przez wejście letnie nie mogą wchodzić posiadacze karnetów i biletów wstępu z basenu krytego i siłowni muszą zostawić rzeczy w szatni ogólnej gdy klient chce wyjść na chwilę poza teren przed wyjściem postawić mu na przedramieniu pieczątkę wracając okazuje również bilet zakaz wstępu do Ośrodka znajomym na chwilę ratownikom społecznym bez uzgodnionego terminu wejścia zakaz wprowadzania rowerów zakaz wprowadzania zwierząt nadzór przy ogrodzeniu zewnętrznym Ośrodka kontrola newralgicznych punktów wyprowadzanie osób nieuprawnionych do przebywania na terenie pracownicy ochrony są upoważnieni do kontrolowania karnetów i biletów wstępu a klienci są zobowiązani do ich okazania na żądanie. f Konwojowanie kasjera w obrębie Ośrodka podczas transportu gotówki z kasy do kasy głównej 3. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt po ustaleniu z Zamawiającym, zainstaluje na terenie Ośrodka Inflancka system antynapadowy powiązany z Centrum Monitorowania Alarmów Wykonawcy. W przypadku uruchomienia alarmu na miejsce zdarzenia przybędzie patrol interwencyjny. a Udostępni cztery piloty w godz. 900 2100 dla pracownika ochrony kierownika Ośrodka zastępcy kierownika Ośrodka wyznaczonego pracownika Ośrodka. b Udostępni jednego pilota w godz. 2100900 dla wyznaczonego pracownika Ośrodka konserwatora dyżurnego 4. Wykonawca sporządzi i będzie prowadził imienny grafik dyżurów pracowników ochrony. Grafik zostanie zatwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie prowadził książkę raportów odnotowując w niej godziny pracy pracowników ochrony datę godzinę i treść spostrzeżeń dotyczących przedmiotu Umowy. Zamawiający ma prawo wglądu w książkę raportów w każdym czasie, jak też ma prawo do kontroli właściwej realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Książka raportów będzie dostępna w kasie głównej Ośrodka Inflancka. Każdy pracownik ochrony zapoznaje się z raportem z poprzedniej zmiany. Jeżeli w raporcie są istotne informacje dotyczące obiektu, należy je przekazać wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego. 6. Pracownicy muszą być przeszkoleni w zakresie przepisów BHP wymaganych dla tego typu obiektu oraz w zakresie pomocy przed medycznej. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem Umowy wraz z lokalizacją i harmonogramem. Na terenie ośrodka Moczydło 1. Boiska i lodowisko całodobowa przez cały okres obowiązywania Umowy ochrona lodowiska i wielofunkcyjnych boisk sportowo rekreacyjnych wraz z pawilonem szatniowo sanitarnym zabezpieczony przez 1 pracownika ochrony. Celem ochrony jest Dbałość o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników Zamawiającego Przeciwdziałanie kradzieżom oraz spożywaniu alkoholu i używaniu środków odurzających na terenie Ośrodka Interwencje w przypadku wszelkiego naruszenia porządku publicznego współpraca z Policją i Strażą Miejską Pomoc w egzekwowaniu Regulaminu Ośrodka Prowadzenie działalności prewencyjnych zapobiegających przestępstwom przeciw mieniu Zamawiającego oraz przeciwdziałających powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń Wskazywanie i informowanie o zauważonych usterkach i awariach Niedopuszczanie do wstępu na teren chroniony osób nieuprawnionych Pracownicy ochrony są upoważnieni do kontrolowania karnetów i biletów wstępu a klienci są zobowiązani do ich okazania na żądanie Całodobowe monitorowanie sygnałów alarmowych z Ośrodka system antynapadowy i podejmowanie interwencji. 1.1. W godzinach 1900 900 dodatkowo patrolowanie całego terenu Ośrodka. 2. Teren letni i kasa w okresie 01.06.2010 do 31.08.2010 r. termin rozpoczęcia i zakończenia może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych w godz. 900 1930, zabezpieczony przez 0 12 pracowników ochrony w zależności od warunków pogodowych. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego powiadomi Wykonawcę do godz. 1900 o zapotrzebowaniu osobowym na dzień następny, poprzez stosowny wpis do książki raportów z równoczesną informacją telefoniczną do wskazanego w Umowie przedstawiciela Wykonawcy. Celem ochrony jest Dbałość o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników Zamawiającego Przeciwdziałanie kradzieżom oraz spożywaniu alkoholu i używaniu środków odurzających na terenie Ośrodka Interwencje w przypadku wszelkiego naruszenia porządku publicznego współpraca z Policją i Strażą Miejską Pomoc w egzekwowaniu Regulaminu Ośrodka Prowadzenie działalności prewencyjnych zapobiegających przestępstwom przeciw mieniu Zamawiającego oraz przeciwdziałających powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń Wskazywanie i informowanie o zauważonych usterkach i awariach Niedopuszczanie do wstępu na teren chroniony osób nieuprawnionych Pracownicy ochrony są upoważnieni do kontrolowania karnetów i biletów wstępu a klienci są zobowiązani do ich okazania na żądanie Stałe patrolowanie terenu Ośrodka Kontrola ruchu pojazdów Konwojowanie kasjera w obrębie Ośrodka podczas transportu gotówki z kasy do kasy głównej. 2.1. Wymienione w pkt. 2 powyżej zadania są realizowane przez następujące posterunki c Koordynator dyspozytor obsługa monitoringu, nadzór i kontrola jakości wykonywanych obowiązków przez podległych mu pracowników ochrony współpraca z wyznaczonymi przez kierownictwo ośrodka pracownikami w zakresie bezpieczeństwa na obiekcie d posterunek kasa nr 1 1 osoba c posterunek kasa nr 2 1 osoba d posterunek kasa nr 3 1 osoba e posterunek ogrodzenie od strony parkingu PTTK 1 osoba f posterunek od strony parku Szymańskiego 1 osoba g posterunek od strony ul. Górczewskiej 1 osoba h posterunek posterunek od Al. Prymasa Tysiąclecia 1 osoba i posterunek rowerowy patrol interwencyjny nr 1 2 osoby j posterunek rowerowy patrol interwencyjny nr 2 2 osoby Koordynator dyspozytor i pracownicy patroli interwencyjnych muszą posiadać licencję I stopnia ochrony fizycznej 2.2. W ramach zorganizowanych w pkt. 2.1 posterunków Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć koordynatora grupy ochrony. 3. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt po ustaleniu z Zamawiającym zainstaluje na terenie Ośrodka Moczydło system antynapadowy powiązany z Centrum Monitorowania Alarmów. W przypadku uruchomienia alarmu na miejsce zdarzenia przybędzie patrol interwencyjny. 4. Wykonawca a Udostępni trzy piloty do systemu antynapadowego dla pracownika ochrony kierownika Ośrodka wyznaczonego pracownika Ośrodka. 5. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt po ustaleniu z Zamawiającym zainstaluje na terenie Ośrodka Moczydło na okres od 01.06.2010 do 31.08.2010 r. system monitoringu wizyjnego składający się z rejestratora cyfrowego z minimum 14 sto dniowym okresem rejestracji cztery kamery oraz monitor. 6. Wykonawca sporządzi i będzie prowadził imienny grafik dyżurów pracowników ochrony. Grafik zostanie zatwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca będzie prowadził książkę raportów odnotowując w niej godziny pracy pracowników ochrony, datę, godzinę i treść spostrzeżeń dotyczących przedmiotu Umowy. Zamawiający ma prawo wglądu w książkę raportów w każdym czasie, jak też ma prawo do kontroli właściwej realizacji przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Książka raportów będzie dostępna w kasie głównej Ośrodka Moczydło. Każdy pracownik ochrony zapoznaje się z raportem z poprzedniej zmiany. Jeżeli w raporcie są istotne informacje dotyczące obiektu, należy je przekazać wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wowwisla.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach