Przetargi.pl
Koszenie skarp i odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice

Gminna Spółka Wodna "Babice" ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 752 82 71 , fax. 022 722 90 21
  • Data zamieszczenia: 2014-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Wodna "Babice"
    ul. Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 752 82 71, fax. 022 722 90 21
    REGON: 01517291000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://woda.stare-babice.eu/index.php?op=1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie skarp i odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest koszenie skarp i odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice. Zamówienie będzie udzielone w dwóch częściach: Część 1 - Ręczne koszenie skarp rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice. Część 2 - Odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice. 1. Opis przedmiotu zamówienia dla Część 1 - Ręczna koszenie skarp rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice. Przedmiot zamówienia w Części 1 obejmuje jednorazowe ręczne wykoszenie skarp rowów melioracyjnych o łącznej długości około 62 642 mb i powierzchni skarp około 359 646 m2, 1) Szczegółowy zakres prac: 1) wykoszenie dna, skarp i korony rowu (szerokość koszenia korony ok. 1 mb) z wygrabieniem trawy na koronę rowu melioracyjnego poza teren skoszony, 2) zebranie śmieci z wykoszonych rowów (z dna, skarp i korony) i ich wywóz we własnych workach i we własnym zakresie, 3) Wykonawca w pierwszej kolejności musi wykosić rowy, które w Części 2 przeznaczone są do odmulenia (Z - 5, Z - 5/27, Z - 5/28, Z - 7/8); w przypadku, kiedy Wykonawca nie wykona powyższego Zamawiający wówczas naliczy kary określone we wzorze umowy jak za wykonanie przedmiotu zamówienia niezgodnie z SIWZ; 2) Parametry rowów melioracyjnych: Rów melioracyjny Długość (mb) Pow. skarp (m2) Szerokość dna (m) Wyloty drenarskie (szt.) Przepusty (szt.) Z - 5 rów pierwszej kolejności koszenia 6 856 46 929 0,5 38 117 Z - 5/1 1 175 5 412 0,5 4 31 Z - 5/3 360 1 438 0.5 - 10 Z - 5/27 rów pierwszej kolejności koszenia 880 4 296 7 11 Z - 5/28 rów pierwszej kolejności koszenia 106 596 - 1 Z - 7 5 810 32 873 0,5 9 27 Z - 7/1 1 050 6 063 0,5 4 9 Z - 7/1/1 695 3 522 0,5 4 5 Z - 7/1/2 350 1 730 0,5 1 3 Z - 7/1/3 420 1 914 0.5 - 2 Z - 7/2 44 171 0.5 1 - Z - 7/3 70 277 0.5 1 - Z - 7/4 40 245 1 - Z - 7/5 130 673 0.5 1 - Z - 7/6 1 320 7 234 0.5 10 11 Z - 7/8 rów pierwszej kolejności koszenia 3 270 15 024 0.5 13 16 Z - 8 2 660 15 973 0.5 21 17 Z - 8/1 540 3 060 0.5 2 8 Z - 8/2 440 3 106 0.5 - 2 Z - 8/3 220 1 606 0.5 - 4 Z - 8/4 872 4 900 0.5 6 3 Z - 8/5 475 2 527 0.5 - - Z - 9 1 380 7 668 0.5 - 7 Z - 9/1 1 230 4 772 0.5 - 4 Z - 9/2 300 1 230 0.5 - - Z - 9/3 490 1 901 0.5 - 1 Z - 9/4 180 698 0.5 - - Z -10 560 2 357 0.5 - 1 Z - 11 1 160 4 454 0.5 - 10 Z - 12 370 1 569 0.5 - - Z - 13 600 2 760 0.5 - 7 Z - 13/1 210 890 0.5 - 2 Z - 14 1 320 5 122 0.5 - 6 Z - 14/2 300 1 164 0.5 - - Z - 14/3 250 970 0.5 - - Z - 15 1 580 10 030 0.5 - - Z - 16 800 2 777 0.5 - 5 Z - 16/1 260 915 0.5 - 2 O - 11/1 3 650 26 914 0.5 32 3 O - 11/1/2 920 4 989 0.5 8 11 O - 11/1/3 960 5 869 0.5 4 10 O - 11/1/4 157 900 0.5 3 3 O - 11/1/5 1 400 8 813 0.5 10 4 O - 11/1/6 1 900 13 206 0.5 21 35 O - 11/1/7 1 224 7 699 0.5 14 18 O - 11/1/8 34 122 0.5 2 - O - 11/1/9 160 1 082 0.5 - - O - 11/1/10 1 100 8 694 0.5 11 21 O - 11/1/11 480 3 123 0.5 8 2 O - 11/1/12 270 1925 0.5 3 1 O - 11/1/13 540 4 487 0.5 4 2 O - 11/1/14 90 477 0.5 - - O - 11/2 1 325 7 967 0.5 4 8 O - 16/3 3 348 24 379 0.5 14 5 O - 16/3/6 535 3 585 0.5 9 1 O - 16/3/7 436 3 139 0.5 5 9 O - 16/3/8 3 175 22 640 0.5 8 7 2. Opis przedmiotu zamówienia dla Część 2 - Odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice. Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne lub ręczne odmulenie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice. 1) Szczegółowy zakres prac: a) odmulenie dna rowów melioracyjnych o dł. ok. 13 027 mb na całej szerokości dna warstwą min. 40 cm z jego rozplantowaniem na koronie rowu melioracyjnego, b) odmulenie 3 rurociągów ? 80 cm o długości 104 mb, 104 mb, 100 mb (ok. 1/2 zamulenia) wraz z wywiezieniem namułu, c) oczyszczenie z namułu 58 szt. wylotów drenarskich, d) oczyszczenie z namułu 145 szt. przepustów (ok. 1/2 zamulenia). e) zebranie śmieci z odmulonych rowów (z dna, skarp i korony) i ich wywóz we własnych workach i we własnym zakresie, f) Wykonawca realizował będzie prace związane z odmulaniem dna rowów melioracyjnych dopiero po wykonaniu koszenia skarp rowów przeznaczonych do odmulenia; Wykonawca Części 1 zamówienia ma obowiązek wykoszenia rowów przeznaczonych do odmulenia w pierwszej kolejności, 2) Parametry rowów melioracyjnych Rów melioracyjny Długość (mb) Pow. skarp (m2) Szerokość dna (m) Wyloty drenarskie (szt.) Przepusty (szt.) Z - 5 8 463 + 308 (rurociągi) 46 001 0,5 38 126 Z - 5/27 880 4 296 0,5 7 11 Z - 5/28 106 596 0,5 - 1 Z - 7/8 3270 15 024 0,5 13 16 3. Warunki prowadzenia prac dla Części 1 i Części 2 1) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niewłaściwego wykonania prac, Wykonawca wykona je ponowne z wymaganiami SIWZ we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 2 dni od momentu powiadomienia przez Zamawiającego; 2) Usługę należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowała ona z normalnym funkcjonowaniem rowów melioracyjnych; 3) Wszelkie roszczenia użytkowników gruntów przyległych do rowów, dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wadliwym wykonaniem i technologią prac będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane prac; 4) W przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą; 5) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania prac objętych niniejszą umową w trybie awaryjnym innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy; 6) Wykonawca zgadza się na potrącenie kosztów zlecenia zastępczego wykonania prac z kolejnej faktury; 7) Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania prac w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ; 8) Wady ujawnione w czasie odbioru będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; 9) Zamawiający przewiduje odbiory częściowe 1 raz/m-c wykonanych prac. Do odbioru częściowego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty z obmiarem i miejsce wykonanych ; 10) Zakończenie wykonywania przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez strony; 11) Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą, jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. Sposób postępowania z odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa; 12) Prace można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania; 13) Od momentu protokolarnego przejęcia terenu wykonywania usługi aż do chwili ich zakończenia Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie; 14) W czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 15) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie i utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia terenu wykonywania usługi; 16) Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: Organizacji i wykonywania usługi Zabezpieczenia interesów osób trzecich Ochrony środowiska Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy Organizacji i utrzymywania zaplecza wykonywania prac Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac 4. Warunki dotyczące ilości prac 1) Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegają zmianie w okresie trwania umowy. 2) Podane powyżej ilości prac do wykonania dla Części 1 i 2 są wartościami szacunkowymi dającymi podstawę do wyliczenia porównawczej ceny ofertowej brutto i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przyjął roczną ilość prac każdego rodzaju w oparciu o analizę swoich potrzeb. Określone ilości prac w ramach przedmiotu zamówienia są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości wykonanych prac mogą odbiegać od podanych ilości. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w całości podanych ilości prac jak też może zwiększyć ilości poszczególnych prac w zależności od potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.babice-stare.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach