Przetargi.pl
Koszenie skarp i odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice

Gminna Spółka Wodna "Babice" ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 752 82 71 , fax. 022 722 90 21
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Wodna "Babice"
    ul. Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 022 752 82 71, fax. 022 722 90 21
    REGON: 01517291000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie skarp i odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest koszenie skarp i odmulanie dna rowów melioracyjnych na terenie gminy Stare Babice: 1)Zadanie 1 - koszenie skarp,dna i korony rowów melioracyjnych oraz odmulenie dna rowów melioracyjnych w miejscowości Klaudyn w Gminie Stare Babice. 2)Zadanie 2 - koszenie skarp, dna i koron rowów melioracyjnych w pozostałych miejscowościach na terenie gminy Stare Babice. 2.Opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 - koszenie skarp, dna i korony rowów melioracyjnych oraz odmulanie dna rowów w miejscowości Klaudyn w Gminie Stare Babice. 1)Przedmiot zamówienia w Zadaniu 1 obejmuje jednorazowe wykoszenie skarp rowów melioracyjnych o łącznej długości około 11 780 mb i powierzchni skarp około 57 069 m2 oraz odmulenie tych samych rowów melioracyjnych. 2)Szczegółowy zakres prac: a)wykoszenie dna, skarp i korony rowu (szerokość koszenia korony ok. 1 mb) z wygrabieniem trawy na koronę rowu melioracyjnego poza teren skoszony, b)zebranie śmieci z wykoszonych rowów (z dna, skarp i korony) i ich wywóz we własnych workach i we własnym zakresie, c)odmulenie dna rowów melioracyjnych o dł. ok. 11 780 mb na całej szerokości dna warstwą od 20 do 40 cm z jego rozplantowaniem na koronie rowu melioracyjnego. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z terenem i wprowadzić ewentualne korekty przedmiaru rowów. d)odmulenie 3 rurociągów ? 80 cm o długości 30 mb,50 mb, 42 mb (ok. 1-2 zamulenia) wraz z wywiezieniem namułu, e)oczyszczenie z namułu 15 szt. przepustów ( wybranie namułu do czystego kręgu) f)Wykonawca realizował będzie prace związane z odmulaniem dna rowów melioracyjnych dopiero po wykonaniu koszenia skarp rowów przeznaczonych do odmulenia; g)w przypadku, kiedy Wykonawca nie wykona powyższego Zamawiający wówczas naliczy kary określone we wzorze umowy jak za wykonanie przedmiotu zamówienia niezgodnie z SIWZ; 3)Parametry rowów melioracyjnych określono w załączniku nr 3 do umowy - wykaz rowów w miejscowości Klaudyn wraz z mapą. 3.Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 - koszenie skarp, dna i koron rowów melioracyjnych w pozostałych miejscowościach na terenie gminy Stare Babice. 1)Przedmiotem zamówienia jest jednorazowe ręczne wykoszenie skarp rowów melioracyjnych o łącznej długości około 59 863 mb i powierzchni skarp około 412 127 m2 rowów melioracyjnych. 2)Szczegółowy zakres prac: a)wykoszenie dna, skarp i korony rowu (szerokość koszenia korony ok. 1 mb) z wygrabieniem trawy na koronę rowu melioracyjnego poza teren skoszony, b)zebranie śmieci z wykoszonych rowów (z dna, skarp i korony) i ich wywóz we własnych workach i we własnym zakresie, c)w przypadku, kiedy Wykonawca nie wykona powyższego Zamawiający wówczas naliczy kary określone we wzorze umowy jak za wykonanie przedmiotu zamówienia niezgodnie z SIWZ; 3)Parametry rowów melioracyjnych określono w załączniku nr 4 do umowy - wykaz rowów na terenie gminy Stare Babice wraz z mapą. 4.Warunki prowadzenia prac. 1)ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegają zmianie w okresie trwania umowy; 2)w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niewłaściwego wykonania prac, Wykonawca wykona je ponowne, zgodnie z wymaganiami SIWZ we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 2 dni od momentu powiadomienia przez Zamawiającego; 3)prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalnym funkcjonowaniem rowów melioracyjnych; 4)wszelkie roszczenia użytkowników gruntów przyległych do rowów, dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wadliwym wykonaniem i technologią prac będących przedmiotem niniejszej SIWZ, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie; w przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane prace (z faktury Wykonawcy); 5)w przypadku zniszczenia urządzeń infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany natychmiast powiadomić w sposób skuteczny właściciela urządzenia o jego uszkodzeniu oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego naprawą; 6)w przypadku nie podjęcia i nie kontynuowania obowiązków ciążących na Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania prac objętych niniejszą umową w trybie awaryjnym innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy; 7)Wykonawca zgadza się na potrącenie kosztów zlecenia zastępczego wykonania prac z kolejnej faktury; 8)Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania prac w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ; 9)Wady ujawnione w czasie odbioru będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; 10)Zamawiający przewiduje odbiory częściowe po wykonaniu w całości konkretnego rowu lub jego odcinków (w przypadku rowów, których długość przekracza 4500 m); do odbioru częściowego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić obmiar wykonanych robót i miejsce i miejsce ich wykonania; 11)odbiory częściowe jak końcowy, po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, zostaną potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez strony; 12)do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą, jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania; 13)sposób postępowania z odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa; 14)prace można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia prac zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia prac w trakcie ich wykonywania; 15)od momentu protokolarnego przejęcia terenu wykonywania usługi aż do chwili ich zakończenia Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie; 16)w czasie realizacji usługi Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 17)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie i utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia terenu wykonywania usługi; 18)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności; 19)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy; 20)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców; 21)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności; 22)Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)Organizacji i wykonywania usługi b)Zabezpieczenia interesów osób trzecich c)Ochrony środowiska d)Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy e)Organizacji i utrzymywania zaplecza wykonywania prac f)Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego g)Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Najdłuższy deklarowany przez Wykonawcę termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach