Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Jagiellońska 21
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4362304 , fax. 077 4363782
- Data zamieszczenia: 2009-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Prudniku
ul. Jagiellońska 21 21
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4362304, fax. 077 4363782
REGON: 53159813000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręcznia przesyłek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Prudniku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w : 1 Ustawie z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2003 r. Nr 130 poz. 1188 z późn. zm., 2) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dania 9 stycznia 2004. w sprawie warunków powszechnych usług pocztowych Dz. U. z 2004 r. Nr 5 poz. 34 z późn. zm., 3) innych aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia, wydanych na podstawie Ustawy, Rozporządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.4.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają odpowiednie dokumenty do powyżej określonych zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U.06. Nr 87, poz. 605 oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U.08. Nr 188, poz. 1155. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.5.1 ust. 2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie dokumentu przez wykonawcę. Poświadczenie powinno zawierać adnotację poświadczam za zgodność z oryginałem oraz podpis osoby uprawnionej. Jedna oferta Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako wykonawca składający ofertę wspólnie. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. Koszty udziału w przetargu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.prudnik.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek na terenie całego kraju i w obrocie zagranicznym oraz doręczaniu Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego wraz z dokumentami nadawczymi, zgodnie z właściwymi przepisami
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu.
Dodano: 2016-01-25 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brzegu
Dodano: 2015-11-18 - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego, polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek na terenie całego kraju i w obrocie zagranicznym oraz doręczaniu Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, a także zwrot do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych odbiorcy po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego wraz z dokumentami nadawczymi, zgodnie z właściwymi przepisami
Dodano: 2015-11-16 - Świadczenie usług pocztowych na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym wraz z usługą odbioru przesyłek z siedziby zamawiającego
Dodano: 2015-11-12 - Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu
Dodano: 2015-11-05 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 24 miesięcy.
Dodano: 2015-10-23 - Świadczenie usług pocztowych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Opolu
Dodano: 2015-10-13 - Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym
Dodano: 2015-10-07 - Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Namysłowie
Dodano: 2015-08-31