Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia kontroli corocznej - głównej, urządzeń zabawowych i urządzeń sportowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw i siłowniach plenerowych oraz nawierzchniach utwardzonych do koszykówki, zlokalizowanych na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy znajdujących się na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia kontroli corocznej - głównej, urządzeń zabawowych i urządzeń sportowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw i siłowniach plenerowych oraz nawierzchniach utwardzonych do koszykówki, zlokalizowanych na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy znajdujących się na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia kontroli corocznej - głównej, urządzeń zabawowych i urządzeń sportowych oraz elementów małej architektury znajdujących się na placach zabaw i siłowniach plenerowych oraz nawierzchniach utwardzonych do koszykówki, zlokalizowanych na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. Kontrole, o których mowa w zdaniu pierwszym, będą wykonywane w zakresie nie mniejszym niż to wynika z obowiązujących przepisów Ustawy Prawo Budowlane - art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz norm: - PN-EN 1176 - „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie”, - PN-EN 1177 - „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku”, - PN-EN 16630 - „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań”. 3.1.1. Czynności kontrolne każdego obiektu obejmują sprawdzenie: - każdego urządzenia w zakresie: kompletności i bezpieczeństwa, wytrzymałości i zużycia konstrukcji elementów narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne, stanu łączników i łączenia elementów, części ruchomych, stanu łańcuchów i lin, oraz badaniu ostrych krawędzi i szczelin; - każdej nawierzchni w zakresie: głębokości i stanu nawierzchni: sypkich, utwardzonych i syntetycznych, w zakresie dostosowania do przeniesienia bezpiecznego upadku z wysokości oraz stopnia ich zużycia, - całego wyposażenia dodatkowego w zakresie – stopnia zużycia ławek i koszy na śmieci, bezpieczeństwa użytkowania, kompletności i czytelności tablic regulaminowych, - ogrodzenia obiektu w zakresie: kompletności i bezpieczeństwa oraz stopnia zużycia, - stopnia rozkładu/korozji drewna bądź metalu w miejscach styku z podłożem, oraz wykonanie analizy końcowej ryzyka i ustalenie przydatności obiektu lub jego wyposażenia z punktu widzenia bezpieczeństwa. 3.1.2. Kontrola każdego placu zabaw i siłowni plenerowej oraz nawierzchni do koszykówki wraz ze statywami do koszykówki powinna być przeprowadzona w systemie zgodnym z normą PN-EN-ISO/IEC17020:2012 i zakończona sprawozdaniem – protokołem, które powinno zawierać wyniki kontroli w postaci oceny stanu technicznego każdego elementu, zaleceń pokontrolnych uwzględniających analizę zagrożeń i wykrytych nieprawidłowości, z określeniem priorytetów napraw oraz zalecenia jakie należy wykonać i podjąć działania naprawcze. 3.1.3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację (sprawozdanie) z kontroli 19 placów zabaw i 4 siłowni plenerowych oraz 8 nawierzchni (utwardzonych) do koszykówki wraz ze statywami do koszykówki; w ilości po jednym egzemplarzu na obiekt wraz z załączoną kompletną dokumentacją fotograficzną w formie papierowej oraz w formacie PDF (protokoły z kontroli ) i w formacie JPEG (zdjęcia z kontroli) na płycie CD. 3.1.4. W przypadku stwierdzenia podczas kontroli stanu zagrożenia, informację w tej sprawie należy przekazać natychmiast telefonicznie (tel. 22 543-38-75/602 419 450 lub 22 543-38-68), a także w formie pisemnej do Działu Zieleni ZGN Mokotów. 3.2. Wykaz placów zabaw (z podziałem terenu na DOMy): 1. ul. Łowicka 17 / ul. Wiktorska 86 – DOM Wiśniowa 2. ul. Jarosława Dąbrowskiego 81 – DOM Wiśniowa 3. ul. Stępińska 6/8 / ul. Sielecka 3,5,7 – Dom Polkowska 4. ul. Czerniakowska 127 – Dom Polkowska 5. ul. Jurija Gagarina 11 / ul. Iwicka 24 – Dom Polkowska 6. ul. Jurija Gagarina 7 / ul. Czerska 17 – Dom Polkowska 7. ul. Bernardyńska 4-6 – Dom Polkowska 8. ul. Powsińska 74 – Dom Polkowska 9. ul. Wołoska 54 –DOM Wierzbno 10. ul. Abramowskiego 4 – DOM Wierzbno 11. ul. Domaniewska 7 (plac zabaw wypoczynku aktywnego) – DOM Wierzbno 12. ul. Aleksandra Gierymskiego 2 – DOM Konduktorska 13. ul. Cieszyńska 5 – DOM Konduktorska 14. ul. Turecka 2 / ul. Górska 9 – DOM Konduktorska 15. ul. Piotra Gruszczyńskiego 14A / ul. Bogunki 3 16. ul. Śniardwy 4 – 6 – DOM Służewiec 17. Al. Lotników 20 – DOM Służewiec 18. ul. Zygmunta Modzelewskiego 23 / ul. St. Pieńkowskiego 5 – DOM Służewiec 19. ul. Blacharska 1 – DOM Służewiec i siłowni plenerowych (z podziałem terenu na DOM-y): 1. ul. Z. Modzelewskiego 46/50 -DOM „Służewiec” 2. ul. Jadźwingów 20 - DOM „Służewiec” 3. ul. A. E. Odyńca 59 - DOM „Wierzbno” 4. ul. Górska 7/ ul. Zbierska- okolice skweru - DOM „Konduktorska” oraz nawierzchni do koszykówki wraz ze statywami do koszykówki (z podziałem terenu na DOM-y): 1. ul. Wiktorska 86 / ul. Łowicka 17 - DOM „Wiśniowa”, 2. ul. Mahatmy Gandhiego 14 - DOM „Wierzbno”, 3. ul. Puławska 176/178 - DOM „Wierzbno”, 4. al. Niepodległości / ul. Japońska działka nr 3/8 obręb 10230 - DOM „Wierzbno”, 5. ul. Zygmunta Modzelewskiego 46 / 50 - DOM „Służew”, 6. ul. Blacharska 1- DOM „Służew”, 7. ul. Stefana Pieńkowskiego 5 - DOM „Służew”, 8. ul. Gotarda 8-10 - DOM „Służew”, 3.3. Wykazy placów zabaw i siłowni plenerowych, o których mowa w pkt. 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 3.4. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgodnie z: 3.4.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych w tym: - Ustawy Prawo Budowlane - art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz norm: - PN-EN 1176 - „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie”, - PN-EN 1177 - „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku”, - PN-EN 16630 - „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań” - w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 3.4.2. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 3.4.3. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.5. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace, o których mowa w pkt. 3.1. siwz na czas minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6. Za wykonanie przedmiotu zamówienia dotyczącego przeprowadzania kontroli Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości skontrolowanych obiektów tj. placów zabaw, siłowni plenerowych i nawierzchni do koszykówki pomnożonych przez cenę za kontrolę zgodnie z ofertą Wykonawcy. 3.7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do niniejszej specyfikacji. 3.7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: 3.7.1.1. dokonywania zmian przewidzianych w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określających zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany terminu wykonania, wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru oraz warunków ich wprowadzenia, zmiany wykazu placów zabaw i siłowni plenerowych i tak w przypadku: 3.7.1.1.1. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy i mających wpływ na treść umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 3.7.1.1.2. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia w zakresie i na warunkach wynikających z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania; 3.7.1.1.3.zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców. 3.7.1.1.4. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następstwie wydłużających/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia. 3.7.1.1.5. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym warunkiem dokonania takiej zamiany jest posiadanie przez nowo wskazane osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia zgodnego z warunkami określonymi w tym zakresie w SIWZ; 3.7.1.1.6. zmiany wykazu placów zabaw i siłowni plenerowych, o których mowa w pkt. 3.2. siwz. 3.7.1.2. zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę usług dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki 3.7.1.2.1. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia); 3.7.1.2.2.zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; 3.7.1.2.3. wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości umowy, 3.7.1.3. gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. 3.7.1.4. gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot: 3.7.1.4.1. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w SIWZ, 3.7.1.4.2.w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3.7.1.4.3 w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców 3.7.1.5. zmian – niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 3.7.1.6. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 10 % wartości przedmiotu zamówienia; 3.7.2. Dokonanie zmiany wskazanej w pkt. 3.7.1.1.4. SIWZ wymaga złożenia przez Wykonawcę na piśmie wniosku wskazującego, z jakich powodów nastąpić ma wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i o jaki czas. Wykonawca złoży wniosek najpóźniej w ciągu 3 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w zd. 1 pkt. 3.7.1.1.4. SIWZ. Wniosek złożony po terminie wskazanym w zdaniu poprzednim Zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 3.7.3. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.7.1.2., 3.7.1.3. oraz 3.7.1.4.2. SIWZ Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.7.4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.7.1.1., 3.7.1.3. i 3.7.1.6. SIWZ zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3.7.5. Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie usług mieszczących się w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.7.1.2, 3.7.1.3. i 3.7.1.5. SIWZ obliczone będzie wg zasad i kwot zawartych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach