Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami remontowymi oraz opracowywanie dokumentacji technicznej dla prac remontowych wykonywanych w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
    REGON: 00027578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami remontowymi oraz opracowywanie dokumentacji technicznej dla prac remontowych wykonywanych w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usług w zakresie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami remontowymi oraz opracowywanie dokumentacji technicznej dla prac remontowych wykonywanych w Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. 2. Zakres usług będących przedmiotem niniejszego postępowania jest następujący : a) nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż (budowlana, elektryczna, sanitarna, wentylacyjna i inne wymagane specyfiką obiektów), zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane; b) opracowanie dokumentacji technicznej takiej jak : kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dla prac remontowych (nie wymagających dokumentacji projektowej, a opracowywanych na podstawie uzgodnień z użytkownikiem); c) koordynacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym w zakresie wykonywanych prac; d) wykonywanie obowiązków określonych w pkt. 3 rozdziału III niniejszej specyfikacji; e) wykonywanie przeglądów technicznych budynków Uczelni (rocznych); f) stały nadzór Wykonawcy nad pracami remontowymi w czynnych obiektach Uczelni. 3. Podstawowe obowiązki Wykonawcy świadczącego przedmiotowe usługi to : a) nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych wszystkich branż (budowlana, elektryczna, sanitarna, wentylacyjna i inne wymagane specyfiką obiektów), zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami; b) opracowanie dokumentacji technicznej takiej jak : kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; c) sprawdzanie pod względem merytorycznym ofert złożonych w przetargach na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (tj. zgodności kosztorysów ofertowych z dokumentacją techniczną); d) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zabytków przez wszystkich uczestników prac remontowych, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy; e) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych prowadzonych robót budowlanych pod względem merytorycznym i rachunkowym; f) organizowanie roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i innych niezbędnych instytucji; g) weryfikacja i zatwierdzanie harmonogramów robót, a także projektów organizacji robót, opracowanych przez Wykonawców oraz ich aktualizacje; h) przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń z realizacji prac remontowych; i) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych zwiększających koszt prac remontowych, Inspektor Nadzoru może zlecić ich wykonanie Wykonawcy dopiero po uzyskaniu zgody Zamawiającego; w związku z tym Inspektor Nadzoru przedkłada Zamawiającemu wyliczony koszt ich wykonania wraz z protokołem konieczności celem zatwierdzenia; j) Inspektor Nadzoru będzie potwierdzał dokumenty płatności (faktury wraz z załącznikami) zgodnie z zaawansowaniem robót budowlanych i składał do Zamawiającego w celu dokonania przez niego płatności; k) bieżąca współpraca z Zamawiającym; l) prowadzenie wszystkich innych spraw, nie wymienionych powyżej, a związanych z prowadzeniem robót remontowych, które wynikają z przepisów Prawa budowlanego oraz aktów prawnych wykonawczych. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : a) Zamawiający informuje, że obiekty Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie są obiektami zabytkowymi (z wyjątkiem budynku Domu Studenta przy ul. Kapelanka 24 w Krakowie). b) Przeglądy techniczne dotyczą budynków Uczelni zlokalizowanych w Krakowie przy ulicy : - Basztowa 18 (kubatura : 10.277 m3, powierzchnia użytkowa : 1.708 m2), - Humberta 3 (kubatura : 3.094 m3, powierzchnia użytkowa : 1.704 m2), - Karmelicka 16 (kubatura : 13.125 m3, powierzchnia użytkowa : 1.203 m2), - Kapelanka 24 (kubatura : 22.160 m3, powierzchnia użytkowa : 3.200 m2), - Lea 27-29 (kubatura : 9.680 m3, powierzchnia użytkowa : 2.392 m2), - pl. Jana Matejki 13 (kubatura : 18.358 m3, powierzchnia użytkowa : 3.980 m2), - Paderewskiego (kubatura : 19.408 m3, powierzchnia użytkowa : 4.539 m2), - Smoleńsk 9 (kubatura : 17.727 m3, powierzchnia użytkowa : 4.527 m2), Oraz - Domu Plenerowego ASP w Zakopanem ul. Harenda 16 (kubatura : 2.430 m3, powierzchnia użytkowa : 270 m2), - Dom Pracy Twórczej ASP w Zakopanem, ul. Harenda 16 (kubatura : 4.726 m3, powierzchnia użytkowa: 1.142,70 m2). c) Planowane przez Zamawiającego prace remontowe niezbędne do wykonania w bieżącym roku obejmują prace budowlane pełnobranżowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z wytycznymi określonymi w rozdziale VII pkt. VI specyfikacji. 2. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 1.000,00 zł (słownie : jeden tysiąc złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach