Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Kontynuacja budowy domu plenerowego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie na działkach nr ewid. 35/1, 35/2 obręb 34, położonych w Zakopanem, ul. Harenda

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
    REGON: 00027578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Kontynuacja budowy domu plenerowego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie na działkach nr ewid. 35/1, 35/2 obręb 34, położonych w Zakopanem, ul. Harenda
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usługi w zakresie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Kontynuacja budowy domu plenerowego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie na działkach nr ewid. 35/1, 35/2 obręb 34, położonych w Zakopanem, ul. Harenda. 2. Zakres usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia jest następujący : a) nadzór inwestorski nad realizacją robót inwestycyjnych wszystkich branż (budowlana, elektryczna, teletechniczna, sanitarna, wentylacyjna i inne wymagane specyfiką obiektu), zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy - Prawo budowlane; b) koordynacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w zakresie wykonywanych prac; c) wykonywanie obowiązków określonych w Części I pkt. 3 ogłoszenia o przetargu. 3. Uwaga dla Wykonawców : nadzór inwestorski dotyczy robót budowlanych określonych w rozstrzygniętym przez Akademię Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przetargu ograniczonym numer sprawy DAG-391-7/2013 oraz innych prac, które będą realizowane do końca 2013 roku w ramach posiadanej dokumentacji oraz według kolejnego przetargu, który będzie ogłoszony w sierpniu bieżącego roku. 4. Podstawowe obowiązki Wykonawcy świadczącego przedmiotową usługę to : a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych, elektrycznych i teletechnicznych, sanitarnych, wentylacyjnych i innych wymaganych specyfiką obiektu i zakresem robót tego etapu, zgodnie z umową między Zamawiającym i wykonawcą robót, projektem, decyzjami i opiniami, przepisami budowlanymi i normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami ustawy - Prawo budowlane. b) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy; c) sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych prowadzonych robót pod względem merytorycznym i rachunkowym; d) organizowanie roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i innych niezbędnych instytucji; e) weryfikacja i zatwierdzanie harmonogramów robót, a także projektów organizacji robót, opracowanych przez Wykonawców oraz ich aktualizacje; f) przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń z realizacji robót budowlanych; g) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych zwiększających koszt robót budowlanych, Inspektor Nadzoru może zlecić ich wykonanie Wykonawcy dopiero po uzyskaniu zgody Zamawiającego; w związku z tym Inspektor Nadzoru przedkłada Zamawiającemu wyliczony koszt ich wykonania wraz z protokołem konieczności celem zatwierdzenia; h) Inspektor Nadzoru będzie potwierdzał dokumenty odbioru robót częściowe i końcowe zgodnie umową wykonawcy robót i zaawansowaniem robót budowlanych, a następnie składał do Zamawiającego w celu akceptacji. Na podstawie tak sporządzonego protokołu odbioru robót wykonawca wystawi fakturę; i) bieżąca współpraca z Zamawiającym; j) prowadzenie wszystkich innych spraw, nie wymienionych powyżej, a związanych z prowadzeniem robót budowlanych, które wynikają z przepisów Prawa budowlanego oraz aktów prawnych wykonawczych. k) weryfikacja dokumentów odbiorowych przygotowywanych przez wykonawcę oraz uczestniczenie w przekazywaniu do użytkowania obiektu. Dokumenty odbiorowe zostaną sprawdzone w trzech grupach: - Do straży pożarnej. - Do PINB. - Dla użytkownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach