Przetargi.pl
Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i konserwacją nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz. W zakres robót wchodzi: uzupełnienie ubytków nawierzchni bitumicznych mieszanką emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy użyciu remonterów specjalistycznych, uzupełnienie ubytków z zastosowaniem mieszanki mineralno-bitumicznej na gorąco, odnowa nawierzchni jezdni poprzez wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej, ścięcie i uzupełnienie poboczy, naprawa przez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni zalewą asfaltową, uzupełnienie i wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. Szacowany zakres robót został określony w przedmiarze robót. Szczegółowy zakres rzeczowy wykonania remontów nawierzchni na poszczególnych odcinkach dróg gminnych zostanie określony przy przekazaniu wykonawcy terenu robót. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco prowadzić dziennik przebiegu robót i książkę obmiaru. Jednostką rozliczeniową będzie [1 m2] wykonanego remontu nawierzchni a w przypadku spękań [1 mb]. Odbiory robót objęte każdorazowym zleceniem dokonywane będą przez Inspektora Nadzoru lub pracownika Urzędu na podstawie dziennego zestawienia wykonanych robót remontowych (obmiaru robót) sporządzonego przez Kierownika budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.stary.sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach