Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o” o sygn. DZP/28PN/2020

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. M. C. Skłodowskiej 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w związku z działalnością Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o” o sygn. DZP/28PN/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SIWZ.III.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z przekazanymi odpadami stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia, a także obowiązki obciążające Zamawiającego wynikające z właściwych przepisów prawa, w szczególności z ustawy o odpadach. Wykaz wytwarzanych odpadów stanowiący szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy. Ilość wytworzonych odpadów przyjętych do postępowania jest wynikiem przeliczenia ilości i pojemności pojemników przez liczbę odbiorów przeliczoną na okres obowiązywania umowy. Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: • Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2019r., poz.1396), • Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2019 r., poz. 701 ze zm.) oraz obowiązujących przepisów wykonawczych. • Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r., poz.2010), • Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz.110), • Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz.122), • Ustawa z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2019.1895 t.j) SIWZ rozdz. III.2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1. Termin płatności jest wartością punktowaną zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXV. Maksymalny termin płatności to 60 dni, natomiast najkrótszy termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. 2. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy i będzie odbywał się na podstawie karty potwierdzenia wykonania usługi, podpisanej przez obydwie strony. 3. Wykonawca musi mieć dostęp do Instalacji komunalnych opisanych w Ustawie prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2019r., poz.1396), do których przekaże odebrane ze Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. odpady. Przekazanie odpadów zostanie udokumentowane poprzez przedstawienie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających dokonanie tej czynności tj. karta przekazania odpadów (KPO) opiewająca na rzeczywistą ilość odebranych odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do ważenia odebranych odpadów na legalizowanej wadze. – dot poz. 7-10 Tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia. 4. Zagospodarowane selektywnie zebranych odpadów komunalnych poprzez podanie ich odzyskowi lub przekazanie ich do odzysku czy też przygotowanie do ponownego użycia zostanie udokumentowane poprzez przedstawienie Zamawiającemu, dokumentów potwierdzających dokonanie tej czynności tj. karty potwierdzenia wykonania usługi, przy odbiorze odpadów – dot poz. 1-6 Tabeli stanowiącej Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia. 5. Szpital zastrzega sobie możliwość odbioru mniejszych ilości wytworzonych odpadów niż przyjętych do określenia przedmiotu zamówienia - na podstawie faktycznie zważonych i odebranych odpadów wytworzonych przez Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. 6. Zamawiający wymaga dostarczanie pustych kontenerów/ pojemników oraz wymiana kontenerów/ pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt. 7. Odbieranie odpadów przypadku dnia wolnego od pracy lub święta odbiór odpadów nastąpi w następnym dniu roboczym. 8. Zamawiający wymaga aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia. Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 9. Wykonawca podpisze umowę, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ . 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. min 1 kierowcę, który posiada odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami wykorzystywanymi do realizacji zadania odbioru odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek rozumiany jako posiadanie na dzień składania ofert posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności zezwolenia, koncesje lub licencje na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami w tym zbierania, unieszkodliwiania odpadów oraz transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać obowiązki związane z gospodarowaniem odpadami stosownie do: - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.701), - Ustawy prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2018r., poz.799 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 382 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.819), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (tj. Dz. U. z 2014 r. poz.1923), - Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2019.1895 t.j)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. oraz na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 3.1. do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (opisane w załączniku nr 5) do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 4.2.1 Załącznik nr 5 – Formularz cenowy 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3.1. niniejszego rozdziału SIWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: 4.4.1. Aktualne na dzień składania ofert posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności zezwolenia, koncesje lub licencje na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami w tym zbierania, unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (objętych przedmiotem zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się wykonywać obowiązki związane z gospodarowaniem odpadami zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2019 poz. 701) lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach, 4.4.2. Aktualne na dzień składania ofert zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (objętych przedmiotem zamówienia) z godnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2019r. poz.701) oraz Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 382 z późn. zm.), lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach, 4.4.3. Wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2019.1895 t.j). Uwagi • Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne zezwolenia, o których mowa powyżej, a w odniesieniu do transportu odpadów, alternatywnie wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy upłynie termin, na który zostało wydane zezwolenie Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać nowe zezwolenie (wpis do rejestru) w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu nowe zezwolenie (wpis do rejestru) nie później niż z upływem terminu obowiązywania pierwotnie wydanego zezwolenia. • Wykonawca może przedstawić w odniesieniu do pkt 4.4.1-4.4.2 - zezwolenie zintegrowane obejmujące swoim zakresem: zbierania, unieszkodliwiania odpadów oraz transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (objętych przedmiotem zamówienia). Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z dnia 2020.03.04), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. SIWZ rozdz. XXI.6. Do oferty należy dołączyć: 6.1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej). 6.2 Oświadczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a Ustawy) - w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej). 6.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń jak również oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 6.4. Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz cenowy w formie pisemnej, podpisany własnoręcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej). 6.5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (w przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w postaci papierowej), lub złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach