Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Sławno

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, I Pułku Ułanów 11
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 810 75 26 , fax. +48 59 810 75 26
  • Data zamieszczenia: 2022-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    I Pułku Ułanów 11
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48 59 810 75 26, fax. +48 59 810 75 26
    REGON: 770979909
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Sławno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, pojemników ogólnodostępnych oraz obiektów gminnych (cmentarze) z terenu Gminy Sławno i transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie, gmina Sławno.2. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych:1) metale i tworzywa sztuczne – 36 Mg,2) opakowania szklane – 52 Mg,3) papier i tektura – 10 Mg,4) pozostałości po segregacji – 233 Mg.3. Szacunkową liczbę i lokalizację nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne zawiera:1) załącznik nr 4 do SWZ (nieruchomości niezamieszkałe),2) załącznik nr 5 do SWZ (pojemniki ogólnodostępne).4. Lokalizacja obiektów gminnych i ilość pojemników:1) cmentarz w Żukowie – 4 pojemniki x 1100 l,2) cmentarz we Wrześnicy – 2 pojemniki x 1100 l,3) cmentarz w Starym Krakowie – 2 pojemnik x 1100 l.5. Kody odpadów:1) 15 01 01 – opakowania z tektury i papieru,2) 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych,3) 15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe,4) 15 01 07 – opakowania ze szkła,5) 20 01 01 – papier i tektura,6) 20 01 39 – tworzywa sztuczne,7) 20 03 01 – niesegregowane odpady komunalne.6. System odbioru odpadów – pojemnikowy.7. Rodzaje pojemników:1) metale i tworzywa sztuczne – pojemnik żółty – min. 120 l,2) opakowania szklane – pojemnik zielony – min. 120 l, 3) papier i tektura – pojemnik niebieski – min. 120 l,4) pozostałości po segregacji:a) nieruchomości niezamieszkałe – od 120 l do 1100 l,b) obiekty gminne – min. 1100 l.8. Częstotliwość odbioru odpadów:1) metale i tworzywa sztuczne:a) nieruchomości niezamieszkałe – raz na dwa tygodnie,b) pojemniki ogólnodostępne – co najmniej raz w miesiącu,2) szkło:a) nieruchomości niezamieszkałe – raz na miesiąc,b) pojemniki ogólnodostępne – co najmniej raz w miesiącu,3) papier i tektura:a) nieruchomości niezamieszkałe – raz na miesiąc,b) pojemniki ogólnodostępne – co najmniej raz w miesiącu,4) pozostałości po segregacji:a) nieruchomości niezamieszkałe – raz na dwa tygodnie,b) pojemniki ogólnodostępne – co najmniej raz w miesiącu,c) obiekty gminne (cmentarze):  raz w miesiącu, w okresie od dnia 1 października do dnia 30 listopada – dwa razy w miesiącu.Obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji całego zamówienia:1. Rozliczenie świadczenia usługi nastąpi w oparciu o faktyczne ilości odebranych odpadów wyrażane w Mg i ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie, w oparciu o zaoferowaną przez Wykonawcę cenę jednostkową za 1 Mg odebranych odpadów komunalnych2. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia mając na uwadze możliwą zmianę (zmniejszenie/zwiększenie) ilości nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne (aktualny wykaz nieruchomości niezamieszkałych zawiera załącznik nr 4 i 5 do SWZ).3. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem wywozu w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00.4. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odpadów komunalnych z terenu Gminy Sławno do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Gwiazdowie. Dostawy będą się odbywać zgodnie z Regulaminem korzystania z usług publicznych świadczonych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Sławnie, gdzie zostaną poddane procesowi odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska.5. Wykonawca zapewni, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące, umożliwiające automatyczne zapisywanie czasu pracy, aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów.6. Wykonawca zapewni, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w system identyfikacji pojemników RFID. System powinien zapewnić identyfikację pojemników za pomocą anten RFID, każdy zainstalowany na zasypie pojemnik powinien być automatycznie identyfikowany przez rejestrację identyfikatora zamontowanego na pojemniku (czip o częstotliwości 134.2 kHz).7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu, nie rzadziej niż raz na miesiąc raportu o odebranych odpadach z nieruchomości niezamieszkałych. Raport powinien zawierać: wykaz wszystkich pojemników (odebranych/nieodebranych) wraz z datą odbioru oraz rodzajem odebranych odpadów.8. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi odpadami wysypanymi z pojemników, powstałych w trakcie usługi odbioru odpadów komunalnych.9. Kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, itp., w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy.10. W sytuacjach nadzwyczajnych (np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wjazd na drogi, place itp. stanowiące tereny prywatne. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za stan ww. terenów.12. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowanie przez właścicieli nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia pisemnie lub drogą elektroniczną niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego, lecz nie później niż w ciągu 2 dni od dnia zakończenia okresu rozliczeniowego (powiadomienie powinno zawierać wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych oraz adres nieruchomości, z której odebrano odpady oraz dokumentację fotograficzną).13. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wymiany właścicielom nieruchomości niezamieszkałych, pojemników na odpady komunalne, będących własnością Gminy Sławno, w kolorach określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku Gminy Sławno. 14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji pojemników dostarczanych właścicielom nieruchomości niezamieszkałych oraz odpowiedzialny jest za montaż transponderów RFID do ww. pojemników (transpondery RFID oraz kolektor ON–Line do inwentaryzacji pojemników zapewnia Zamawiający).15. Wykonawca zapewni, aby wszystkie pojazdy wyposażone były w system wideorejestracji. Przedmiotowy system powinien rejestrować moment załadunku pojemnika na zasyp śmieciarki oraz otoczenie samochodu – śmieciarki (strona prawa i strona lewa, a także teren za pojazdem). Wykonawca na żądanie Zamawiającego udostępni obraz z wideorejestratorów w formie elektronicznej w przeciągu 3 dni roboczych.16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w formie elektronicznej „trasówki” (współrzędne GPS trasy przejazdu pojazdu) za każdy miesiąc świadczenia usługi.17. Wykonawca, stosownie do treści art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.) jest obowiązany do sporządzania rocznych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Sławno, w terminie do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy, o których mowa w ust. 3 tego artykułu.18. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z Uchwałą Nr XXVII/209/2020 Rady Gminy Sławno z dnia 5 listopada 2020 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.19. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych.20. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 19. 21. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu oświadczenia potwierdzające zatrudnienie osób, objętych klauzulą wskazaną w ust. 19, przy realizacji zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę tych osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach