Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 68-100 Żagań, ul. Nowogródzka 2
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4773729 , fax. 068 4774858
- Data zamieszczenia: 2011-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o.
ul. Nowogródzka 2 2
68-100 Żagań, woj. lubuskie
tel. 068 4773729, fax. 068 4774858
REGON: 97042722700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpoird.zagan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz usługi sprzątania w obiektach Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o. w Żaganiu w latach 2011-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2.Zakres usługi w szczególności obejmuje: 3.2.1 w zakresie ochrony osób i mienia a) ochronę pomieszczeń znajdujących się w budynkach i na placach przed dostępem osób nieuprawnionych b) ochronę mienia znajdującego się w budynkach i na placach przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem c) sprawdzanie stanu zabezpieczeń pomieszczeń d) współdziałanie z Policą i Strażą Pożarną e) interwencje w przypadkach zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa osób lub mienia:f) rejestrowanie wyjazdów i przyjazdów pojazdów MPOiRD sp. z o.o. g) rejestrowanie wejść, wyjść pracowników MPOiRD sp. z o.o. po godzinach pracy tj.pomiędzy godziną 15:00 - 7:00 w tym również kontrola uprawnień pracowników do przebywania w obiektach poza godzinami pracy h) informowanie Zarząd Spółki lub osoby wyznaczone przez Zarząd o zaistniałych zdarzeniach mający charakter losowy;i)pełnienie służby w obowiązującym, kompletnym umundurowaniu z identyfikatorem j) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan zabezpieczenia obiektów w trakcie trwania umowy po jej wygaśnięciu k) konserwacja urządzeń systemu monitoringu - jeden raz na kwartał l) stałego nadzorowania systemu monitoringu oraz podejmowania interwencji i odpowiednie postępowanie po odebraniu sygnału alarmowego ł) kontrola pracowników ochrony wykonywana przez licencjonowanego Szefa Ochrony, co najmniej dwa razy w tygodniu dokumentowana Zamawiającemu 3.2.2.W zakresie sprzątania obiektów: a) zamiatanie i mycie twardych powierzchni posadzek we wszystkich pomieszczeniach przewidzianych do sprzątania b) mycie i dezynfekcja sanitariatów c) mycie lamperii na korytarzach i w pomieszczeniach sanitarnych d) wycieranie kurzu z powierzchni zewnętrznych: mebli biurowych, szaf, półek, krzeseł, stołów e) opróżnianie i wymiana wkładów foliowych oraz mycie koszy i popielniczek f) mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych g) wycieranie parapetów i kaloryferów h) przecieranie wyposażenia biur ( telefony, czajniki, radia, tacki, podkładki itp.) i)mycie okien w biurowcu i w pozostałych pomieszczeniach j) przecieranie powierzchni oszklonych k) podlewanie kwiatów l)wykonywanie innych prac zleconych przez Zamawiającego. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych o łącznej powierzchni 280m? oraz mycie okien w tych pomieszczeniach ( biurowych co dwa miesiące około 40 m? , socjalnych raz na kwartał około 42 m?). Środki czystości do wykonania tej usługi zapewnia wykonawca. 3.3 Obiekty mienia są ogrodzone i oświetlone. Służba ochronna winna być pełniona w następujący sposób:w dni powszechne od godziny 14:30 - 7:30 w miejscowości Chrobrów składowisko odpadów komunalnych w dni powszechne od godziny 15:00 - 7:00 w miejscowości Żagań siedziba zamawiającego - w dni świąteczne oraz wolne od pracy - całodobowo 3.4 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zabezpieczył odpowiednią ilość pracowników do wykonania usługi w systemie zmianowym posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe, znających ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy sanitarnej oraz sprawowania profilaktyki p. poż. 3.5. Wykonawca zapewni na własny koszt niezbędne środki do wykonania usługi przez jego pracowników takie jak: środki ochrony osobistej, ubrania robocze oraz umundurowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpoird.zagan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Całodobowa Ochrona Fizyczna Osób i Mienia Teatru im Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim. Przetarg II
Dodano: 2016-07-22 - ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY MIENIA NA RZECZ CELOWEGO ZWIĄZKU GMIN CZG-12 W ZUOK W DŁUGOSZYNIE ORAZ NA BAZIE PRZEŁADUNKOWEJ W BUKOWCU GM. MIĘDZYRZECZ
Dodano: 2016-07-01 - Ochrona osób i mienia Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza Sp. z o. o. w Świebodzinie
Dodano: 2016-06-30 - Ochrona osób i mienia w siedzibie Lubuskiego Oddziału Regionalnego, monitorowanie elektronicznych Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz wykrywania pożaru, przeglądy i konserwacje urządzeń instalacji systemów alarmowych w siedzibach 12 Biur Powiatowych i Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-06-17 - Ochrona fizyczna osób i mienia Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2016-05-16 - CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA TEATRU IM. JULIUSZA OSTERWY W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Dodano: 2016-05-11 - Ochrona osób i mienia w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. (postępowanie nr 2)
Dodano: 2016-03-11 - Ochrona osób i mienia w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2016-02-26 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynkach Izby Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego
Dodano: 2016-02-11 - Odbiór pakietów z kasy ZGM w Gorzowie Wlkp. zlokalizowanej w siedzibie ADM Nr 3 przy ulicy Armii Polskiej 29 wraz z transportem gotówki do Jednostki Poczty.
Dodano: 2016-02-04