Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : a) Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia z zapewnieniem reakcji grupy interwencyjnej w nieruchomościach należących do Zarządu Dróg i Transportu położonych w Łodzi przy ul. Mazowieckiej 4 oraz budynku wynajmowanego przez Zarząd Dróg i Transportu przy ul. Tuwima 36 w Łodzi wraz z terenami należącymi do tych nieruchomości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część 1 Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie nieruchomości ZDiT położonej w Łodzi przy ul. Mazowieckiej 4. Część 2 Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie nieruchomości wynajmowanej przez ZDiT położonej w Łodzi przy ul. Tuwima 36. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: •Tomie I SIWZ : - Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia (Formularz nr 2a), - Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia (Formularz nr 2b), •Tomie II SIWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia •Tomie III SIWZ – ,,Formularze aktu umowy”: Formularz Aktu Umowy dot. części 1,2 zamówienia 2. Podział zamówienia na części i ich opis. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2.1. Część 1 – Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie nieruchomości ZDiT położonej w Łodzi przy ul. Mazowieckiej 4. Przedmiotem części 1 zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie nieruchomości ZDiT położonej w Łodzi przy ul. Mazowieckiej 4; I.Usługa ochrony obejmuje: a) stałą, bezpośrednią całodobową ochronę fizyczną ( jeden pracownik ) w tym dni wolne od pracy oraz święta, b) natychmiastowe reagowanie w sytuacji zagrożenia pożarem, zalania, kradzieży, dewastacji, włamania ewentualnie innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych, przeciwdziałanie ich powstawaniu oraz niezwłocznie powiadomienie odpowiednich służb, pod rygorem odpowiedzialności Wykonawcy za skutki zdarzeń, jakie mogą wystąpić z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie, c)posiadanie grupy interwencyjnej, zdolnej do podjęcia interwencji (przybycie na miejsce) max. w czasie do 15 min 00 s od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.* * Powyższy termin może ulec zmianie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie innego czasu, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ. II. Do obowiązków pracownika ochrony należy w szczególności: a)kontrolowanie stanu zabezpieczenia obiektu po opuszczeniu go przez pracowników pod kątem przestrzegania przepisów p. poż i ochrony mienia; b)prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby, prowadzenie rejestru pobierania i zdawania kluczy przez osoby uprawnione oraz jego archiwizacja; c)zakaz wydawania kluczy po godzinach pracy bez stosownego upoważnienia wydanego przez Dyrektora ZDiT lub osoby upoważnionej przez Dyrektora, do przebywania na terenie nieruchomości po godzinach pracy; d)przeprowadzanie min. 3-krotnie w ciągu dyżuru obchodu nadzorowanych nieruchomości ze szczególnym zwróceniem uwagi na: instalację techniczną, przedmioty lub pakunki o „podejrzanym” wyglądzie; e)egzekwowanie od pracowników i osób wchodzących i wychodzących zezwolenia na wynoszenie i wnoszenie sprzętu komputerowego, mebli oraz innych przedmiotów. W uzasadnionych przypadkach należy nie dopuścić do wyniesienia przedmiotu i powiadomić niezwłocznie upoważnionego pracownika ZDiT, a przedmiot zachować do wyjaśnienia; f) wezwanie osób do opuszczenia nieruchomości w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu, albo stwierdzenia zakłócania porządku, w tym osób nietrzeźwych, zachowujących się wulgarnie lub których zachowanie może wskazać na zagrożenie dla pracowników ZDiT. W przypadkach takich należy reagować zdecydowanie ale grzecznie z poszanowaniem prawa; g)zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji mających wpływ na stan bezpieczeństwa mienia, h)wykonywanie ustalonych prac porządkowych omiatanie i odśnieżanie wskazanego przez Zamawiającego terenu wewnętrznego i zewnętrznego wzdłuż nieruchomości, sprzętem przekazanym przez Zamawiającego. III. Pracownik ochrony powinien być wyposażany w ubrania firmowe, identyfikator oraz sprzęt konieczny dla realizacji usługi ochrony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 1 zamówienia (Formularz nr 2a), Opisie przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia – Tom II SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy– Tom III SIWZ. 2.2. Część 2 – Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie nieruchomości wynajmowanej przez ZDiT położonej w Łodzi przy ul. Tuwima 36. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie nieruchomości wynajmowanej przez ZDiT położonej w Łodzi przy ul. Tuwima 36 (budynek znajduje się w remoncie) oraz utrzymanie czystości i porządku na posesji. I. Usługa ochrony obejmuje: a) stałą, całodobową bezpośrednią ochronę fizyczną (jeden pracownik), w tym dni wolne od pracy oraz święta; b)natychmiastowe reagowanie w sytuacji zagrożenia pożarem, zalania, kradzieży, dewastacji, włamania ewentualnie innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych, przeciwdziałanie ich powstawaniu oraz niezwłocznie powiadomienie odpowiednich służb, pod rygorem odpowiedzialności Wykonawcy za skutki zdarzeń, jakie mogą wystąpić z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie; c) posiadanie grupy interwencyjnej, zdolnej do podjęcia interwencji (przybycie na miejsce) max. w czasie do 15 min 00 s od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.* * Powyższy termin może ulec zmianie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie innego czasu, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ. II. Do obowiązków pracownika ochrony należy w szczególności: a)kontrolowanie stanu zabezpieczenia obiektu; b)prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby, prowadzenie rejestru pobierania i zdawania kluczy przez osoby uprawnione oraz archiwizacja dokumentacji ochrony; c)zakaz wydawania kluczy po godzinach pracy bez stosownego upoważnienia wydanego przez Dyrektora ZDiT lub osoby upoważnionej przez Dyrektora, do przebywania na terenie nieruchomości po godzinach pracy; d)przeprowadzanie min. 5-krotnego w ciągu dyżuru obchodu nadzorowanych nieruchomości ze szczególnym zwróceniem uwagi na: instalację techniczną, przedmioty lub pakunki o „podejrzanym” wyglądzie oraz pod kątem przestrzegania przepisów p. poż. i ochrony mienia; e)egzekwowanie od pracowników i osób wchodzących lub wychodzących zezwolenia na wynoszenie i wnoszenie sprzętu komputerowego, mebli oraz innych przedmiotów. W uzasadnionych przypadkach należy nie dopuścić do wyniesienia przedmiotu i powiadomić niezwłocznie upoważnionego pracownika ZDiT, a przedmiot zachować do wyjaśnienia; f)wezwanie osób do opuszczenia nieruchomości w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu, albo stwierdzenia zakłócania porządku, w tym osób nietrzeźwych, zachowujących się wulgarnie lub których zachowanie może wskazać na zagrożenie dla pracowników ZDiT. W przypadkach takich należy reagować zdecydowanie ale grzecznie z poszanowaniem prawa; g) zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji mających wpływ na stan bezpieczeństwa mienia; h)wykonywanie ustalonych prac porządkowych omiatanie i odśnieżanie wskazanego przez Zamawiającego terenu wewnętrznego i zewnętrznego wzdłuż nieruchomości ,sprzętem przekazanym przez Zamawiającego. III. Pracownik ochrony powinien być wyposażany w ubranie firmowe, identyfikator, telefon komórkowy oraz inny konieczny sprzęt dla realizacji usługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 2 zamówienia (Formularz nr 2b), Opisie przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – Tom II SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy– Tom III SIWZ. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a Ustawy wymaga (dotyczy każdej części zamówienia) by czynności polegające na świadczeniu usług w zakresie ochrony osób i mienia były wykonywane przez co najmniej 4 osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502,ze zm.). 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, 4 osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w pkt 3 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca udowodni (wykaże), że posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2017 r., poz. 2213 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór Formularza z ww. oświadczeniem zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach