Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej

Akademia Piotrkowska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Słowackiego 114/118
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 74 00 , fax. 44 732 74 05
  • Data zamieszczenia: 2024-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Piotrkowska
    Słowackiego 114/118
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 74 00, fax. 44 732 74 05
    REGON: 525462599
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.apt.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia, oraz obsługi szatni w budynkach Akademii Piotrkowskiej mieszczącej się w Piotrkowie Tryb. przy ul. Słowackiego 114/118:1) Budynek A2) Budynek BSzczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy, 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Bank Pekao S.A. nr rachunku: 07 1240 2294 1111 0011 2741 3278 z dopiskiem: Wadium – nr postępowania SUM.261.04.2024.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca winien posiadać ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995.) - przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu kopię koncesji/zezwolenia, poświadczoną za zgodność z oryginałem,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej: 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100),- przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu kopie polisy, poświadczoną za zgodność z oryginałem;4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi ochrony, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto ( każda zrealizowana w ramach oddzielnej umowy/kontraktu, przy czym każda z wykazanych usług musi trwać nieprzerwanie min. 12 miesięcy), wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług dokumenty te powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach