Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia Spółki Radio Łódź S.A. w likwidacji oraz konwojowanie środków pieniężnych

POLSKIE RADIO-REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W ŁODZI "RADIO-ŁÓDŹ" S.A. W LIKWIDACJI ogłasza przetarg

  • Adres: 90-146 Łódź, ul. Narutowicza 130
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POLSKIE RADIO-REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W ŁODZI "RADIO-ŁÓDŹ" S.A. W LIKWIDACJI
    ul. Narutowicza 130
    90-146 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470791055
  • Adres strony internetowej zamawiającego: radiolodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia Spółki Radio Łódź S.A. w likwidacji oraz konwojowanie środków pieniężnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia, konwojowania środków pieniężnychw ,,Radiu Łódź” S.A. w formie:a. bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w ,,Radiu Łódź” S.A. w granicach obiektów i obszarów zlokalizowanych wŁodzi przy ul. Narutowicza 130;b. konwojowania wartości pieniężnych lub innych przedmiotów wartościowych do dwóch razy w miesiącu, w terminachdodatkowo ustalonych (terminy będą uzgadniane przez strony na początku każdego miesiąca;c. doraźnej ochrony fizycznej obiektów ,,Radia Łódź” S.A. przy ul. Narutowicza 130 w Łodzi, w systemie całodobowym,przez Grupę Interwencyjną;d. na żądanie Zamawiającego w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, po wcześniejszym, co najmniej 48godzinnym uprzedzeniu – wzmocniona będzie obsada osobowa zmiany poprzez ustanowienie posterunku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie;2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże że posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (dalej „koncesja”), zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2021 r. poz. 1995).3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie;4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:1) dysponuje lub będzie dysponował minimum 4 osobami (na dobę) zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzonej przez Komendanta Głównego Policji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), a także które nie są osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 44) lub nie posiadają orzeczenia o inwalidztwie lub niezdolności do pracy wydanego przez właściwy organ rentowy, w tym co najmniej:a. 2 osobami dopuszczonymi do posiadania broni palnej bojowej w postaci pistoletów lub rewolwerów centralnego zapłonu o kalibrze do 12 mm, ib. 2 osobami dopuszczonymi do posiadania przedmiotów przeznaczonych do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej o średniej wartości prądu w obwodzie przekraczającej 10 mA..2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku użyteczności publicznej (realizowane w ramach odrębnych kontraktów), z których każda:a. była realizowana nieprzerwanie co najmniej 12 kolejnych miesięcy,b. jej wartość była nie mniejsza niż 600 000 zł brutto,c. obejmowała usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku użyteczności publicznej.Uwaga 1: Jeżeli usługa jest w trakcie wykonywania, to zrealizowana część tej usługi musi mieć wartość nie mniejszą niż wartość 600 000 zł brutto i trwać nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy.Uwaga 2: W przypadku wykazania wartości usług w walucie innej niż PLN, Zamawiający do oceny i przeliczenia przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski (https://www.nbp.pl/home.aspx?f=/statystyka/kursy.html) z dnia wszczęcia postępowania (publikacji ogłoszenia o zamówieniu)Uwaga 3: Zamawiający przyjmuje, że zgodnie z definicją wskazaną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, „budynek użyteczności publicznej" to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. Ponadto za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców nastąpi wg formuły: „spełnia – nie spełnia”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach