Przetargi.pl
Budowa ścieżki pieszo rowerowej ze Spały do Inowłodza

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ścieżki pieszo rowerowej ze Spały do Inowłodza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki pieszo rowerowej ze Spały do Inowłodza długości około 4383 mb – etap II [od Teofilowa do Inowłodza, od drogi znajdującej się na działce o nr 818 obręb 0004 Królowa Wola do drogi znajdującej się na działce o nr 1324 obręb 0003 Inowłódz]. Zadanie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Wykonawca jest obowiązany do uzyskania niezbędnych uzgodnień dotyczących przebiegu oraz rozwiązań technicznych ścieżki co najmniej z właścicielami gruntów, na których planowana jest jej budowa, tj. Lasami Państwowymi, osobą prywatną, przedsiębiorstwem prywatnym, Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad, Wspólnotą wsi Inowłódz. Zamawiający jest w posiadaniu pism mówiących o wstępnej akceptacji przebiegu projektowanej ścieżki pieszo-rowerowej na działkach, których nie jest właścicielem. Wykonawca obowiązany jest uzgodnić przejście ścieżki pieszo-rowerowej przez drogę krajową nr 48 w Inowłodzu z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad. Wykonawca jest obowiązany także do uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień dotyczących przebiegu oraz rozwiązań technicznych ścieżki z innymi organami jeżeli zobowiązują do tego przepisy. 3. Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe (wytyczenie geodezyjne, inwentaryzacja powykonawcza); - roboty ziemne (korytowanie, wykonanie jeśli to konieczne rowów, skarp, nasypów, wywóz urobku, profilowanie i zagęszczanie podłoża); - wykonanie warstw konstrukcyjnych ścieżki i punktów widokowych: nawierzchnia: gr. 5 cm po uwałowaniu z kruszywa „Lipkowa Góra” (lub równoważnego) oraz gr. 6 cm z kostki betonowej na podsypce (Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany kostki na nakładkę asfaltową jako robota równoważna), podbudowa: gr. 15 cm po zagęszczeniu KŁSM 0-31,5 mm) wraz z obrzeżem typu Ekobord (lub równoważnego), częściowo obrzeża i krawężniki betonowe; - profilowanie poboczy na szerokości 50 cm; - wykonanie oznakowania drogowego poziomego i pionowego; - wykonanie obiektów małej architektury (drewniana altana wyposażona w stół i ławy – 1 kpl., drewniany stół z ławami – 1 kpl., drewniana tablica informacyjna – 3 kpl., ławki z drewnianymi siedziskami i oparciami oraz ze stalowymi nogami – 7 kpl., kosze na śmieci – 10 szt., stojak na roweru ze stali nierdzewnej – 1 szt.); - wycinka i wywóz drzew, krzewów i gałęzi w koniecznym/niezbędnym zakresie; - wykonanie drewnianej kładki przystosowanej do ruchu pieszo-rowerowego długości 40 mb wraz z barierkami (dopuszcza się wykonanie nasypów zamiast kładek); - impregnacja wszystkich drewnianych elementów małej architektury; - wykonanie dokumentacji projektowej; - wykonanie wszelkich uzgodnień z właściwymi organami/podmiotami na etapie projektowania, wykonywania robót, oddania do użytku; - wykonanie i przekazanie w dniu odbioru instrukcji eksploatowania obiektu (jeżeli wymagana). 4. Przewidziane w zakresie inwestycji roboty budowlane zostaną wykonane w oparciu o pozwolenie na budowę lub pismo Starostwa Powiatowego o braku sprzeciwu dla wykonania robót budowlanych. W ramach opracowania dokumentacji należy uzyskać wszystkie wymagane decyzje, uzgodnienia i pozwolenia od właściwych organów lub instytucji niezbędnych do realizacji zadania. 5. Elementy ścieżki muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa ruchu, nośności i stateczności konstrukcji, odpowiednich warunków użytkowych zgodnych z przeznaczeniem ścieżki rowerowej oraz niezbędnych warunków korzystania ze ścieżki przez osoby niepełnosprawne. 6. W ramach zamówienia wykonawca winien: - wykonać inwentaryzację stanu istniejącego, - wykonać wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwiązań projektowych, - opracować dokumentację projektową w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (m.in. projekt budowlany i projekt wykonawczy jeżeli wymagany), - opracować materiały niezbędne do uzyskania stosowanych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, zatwierdzeń, zgłoszeń, decyzji do właściwych organów lub instytucji, - opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeżeli wymagany), - uzyskać decyzję administracyjną umożliwiającą wykonanie robót budowlanych (lub dokonania zgłoszenia wykonania robót w zależności od sytuacji), - wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, - zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji (wykonanie mapy d/c projektowych, wytyczenie w terenie, inwentaryzacja powykonawcza), - sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją zamawiającemu, - przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy robót, - po zakończeniu robót budowlanych zgłosić obiekt i oddać do użytku właściwym organom, a w szczególności Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (jeżeli dotyczy) i uzyskać zgodę na użytkowanie (jeżeli dotyczy). 7. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności. UWAGA: 1. Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy (dalej: PFU). Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia, tj. przy opracowywaniu oferty należy ująć wszystkie roboty niezbędne do o zrealizowania zamówienia wynikające z PFU [w zakresie od Teofilowa do Inowłodza, od drogi znajdującej się na działce o nr 818 obręb 0004 Królowa Wola do drogi znajdującej się na działce o nr 1324 obręb 0003 Inowłódz] jak również w nim nie ujęte, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie robót, w tym rozwiązań technicznych, które nie są wyszczególnione w PFU, przedmiarze robót, a są niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie obowiązujących norm i przepisów techniczno – budowlanych i administracyjnych. 2. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c. - zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 3. Zamawiający informuje, że załączony do SIWZ przedmiar robót służy wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty jest załączona dokumentacja, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowy opis dotyczący wadium zawiera Rozdział XIV siwz - WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. 4. Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem Rozdziału XIV SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach