Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.

Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41-218 Sosnowiec, ul. G. Zapolskiej 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2660230, 2660251 , fax. 32 2663630, 2660251
  • Data zamieszczenia: 2014-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. G. Zapolskiej 3 3
    41-218 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2660230, 2660251, fax. 32 2663630, 2660251
    REGON: 27624072400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z udziałem jednostki samorządu terytorialne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony nieruchomości szpitala oraz mienia i osób znajdujących się na terenie Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. Usługa będzie świadczona w dwóch obiektach: - obiekt przy ul. Zapolskiej 3 - całodobowy dozór mienia pełniony przez: a) w godz. od 06.00 do 22.00 - jedną osobę siedem dni w tygodniu; b) w godz. od 22.00 do 06.00 - dwie osoby siedem dni w tygodniu; - obiekt przy ul. Wawel 3 - całodobowy dozór mienia pełniony na zmianę przez jedną osobę 24 godziny siedem dni w tygodniu. Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie trwania umowy jest określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Usługa będzie wykonywana przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U z 2005r. nr 145 poz.1221 z późn. zm.). Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obiektów stanowiących Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o., a także przeciwdziałanie potencjalnym zagrożeniom realizowane będą zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę Instrukcją ochrony w nieprzekraczalnym terminie dwóch tygodni od rozpoczęcia wykonania zamówienia, która po uzyskaniu pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego stanowić będzie integralną część umowy. Całodobowa ochrona nieruchomości szpitala oraz mienia i osób znajdujących się na terenie Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. polegać będzie między innymi na: - utrzymaniu całodobowych posterunków stałych, - patrolowaniu rejonów wymagających szczególnej ochrony; - zabezpieczaniu życia i zdrowia osób znajdujących się na terenie szpitala; - ochronie przed napadem, włamaniem, wtargnięciem osób niepożądanych, kradzieżami, atakami wandalizmu; - natychmiastowym reagowaniu na wszelkie (również telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia osób, mienia lub obiektu, - niedopuszczeniu do wejścia na teren obiektu osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (ocena wzrokowa) oraz niedopuszczeniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren szpitala dostępny tylko personelowi; - zwracaniu uwagi na zachowanie się ludzi znajdujących się na terenie szpitala; - egzekwowaniu zakazu palenia tytoniu oraz spożywania środków odurzających na terenie szpitala; - w przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłocznie na powiadomieniu telefonicznie lub ustnie: a) pełniącą dyżur telefonistkę: w dni powszednie w godz. od 06.30 do 20.30, w dni wolne od pracy w godz. od 06.30 do 18.00. b) lekarza dyżurnego w Izbie Przyjęć: w dni powszednie w godz. od 20.30 do 06.30, w dni wolne od pracy w godz. od 18.00 do 06.30, c) Policji, Straży Pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony; - w sytuacjach wymagających wzmocnienia ochrony z uwagi na zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie szpitala lub zagrożenia bezpieczeństwa jego mienia - na zapewnieniu wsparcia poprzez skierowanie własnej grupy interwencyjnej w czasie wskazanym w ofercie (przy czym nie dłuższym niż 20 min od chwili zgłoszenia). Do wezwania grupy interwencyjnej oprócz pracowników Wykonawcy, w sytuacjach wyjątkowych są upoważnieni pracownicy szpitala tj. telefonistka lub lekarz dyżurny Izby Przyjęć; Opisane wsparcie będzie zapewnione w nieograniczonej ilości uzasadnionych interwencji, nie będzie odrębnie wynagradzane; Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość sprawdzenia czasu dojazdu grupy interwencyjnej raz w miesiącu bezpłatnie w ramach podpisanej umowy; - nadzorze nad prawidłowym wykorzystaniem miejsc parkingowych oraz niedopuszczenie do korzystania z parkingów przez osoby nieuprawnione, w tym: egzekwowaniu zakazu parkowania samochodów na trasach przejazdu i postoju karetki oraz w innych niedozwolonych miejscach, egzekwowaniu od właścicieli źle zaparkowanych pojazdów prawidłowego ich zaparkowania, odnotowywaniu pojazdów źle zaparkowanych; - sprawdzeniu (codziennie) zamknięć budynków znajdujących się na nieruchomości (magazynu materiałów łatwopalnych, stacji transformatorowej, zbiornika tlenu, hydroforni, bramy wjazdowej); - sprawdzaniu po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy czy w budynku szpitala zamknięte są okna, pogaszone światła, zamknięte na klucz drzwi zewnętrzne za wyjątkiem drzwi do holu głównego itp.; - reagowaniu na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenie oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, samozamykaczy, przecieki itp.). Sposób reagowania zostanie określony w Instrukcji ochrony; - udzielaniu niezbędnych informacji osobom odwiedzającym chorych o lokalizacji komórek organizacyjnych szpitala; - uczestniczeniu w akcjach ewakuacji szpitala, akcjach ratowniczych prowadzonych w wyniku wystąpienia klęsk żywiołowych; - innych czynnościach bezpośrednio związanych z należytym zapewnieniem usług ochrony nieruchomości szpitala oraz mienia i osób znajdujących się na terenie Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o., a niewymienionych powyżej. Dodatkowe obowiązki dla Wykonawcy: 1. zapewnienie realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie przez osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje i niezbędne doświadczenie do należytego wykonania umowy, wymagane prawem pozwolenia oraz które spełniają określone wymagania zdrowotne i nie są karane - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U z 2005r. nr 145 poz.1221 z późn. zm). 2. wyposażenie zatrudnionych osób w legitymację oraz jednolity ubiór, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego ich, a także zapewnienie noszenia ww. legitymacji i ubioru przez osoby zatrudnione do ochrony zgodnie z zapisami art. 20 i 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U z 2005r. nr 145 poz.1221 z późn. zm.). 3. wyposażenie pracowników ochrony w niezbędne środki do prawidłowego wykonywania obowiązków takie jak: bezprzewodowe środki łączności, latarki. 4. w celu przeciwdziałania potencjalnym zagrożeniom - opracowanie Instrukcji ochrony oraz przedłożenie jej w nieprzekraczalnym terminie dwóch tygodni od rozpoczęcia wykonania zamówienia do pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Instrukcja ochrony po uzyskaniu pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego stanowić będzie integralną część umowy. 5. założenie i prowadzenie dla każdego obiektu: dzienników zmian oraz Książki Ochrony, w której Wykonawca wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi i istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony, a także inne istotne uwagi takie jak: występujące awarie, zaniki napięcia, braku oświetlenia, ponadto Wykonawca będzie powiadamiać na bieżąco o wystąpieniu takich zdarzeń Zamawiającego. 6. założenie i prowadzenie Książki do ewidencjonowania ruchu samochodowego. 7. umożliwienie Zamawiającemu w każdej chwili dostępu do dokumentacji wymienionej wyżej, a po jej zakończeniu przekazanie Zamawiającemu oryginałów lub sporządzenie ich kopii. 8. okresowe kontrolowanie przez własną grupę interwencyjną w godzinach nocnych z wpisem osób kontrolujących do książki ochrony. 9. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań służby ochrony oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach. 10. dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych zatrudnionych osób. 11. prowadzenie grafiku pełnienia dyżuru dla podległych pracowników ochrony fizycznej oraz sprawowanie kontrolę i nadzór w zakresie wykonywania zadań określonych warunkami umowy. 12. pokrycie kosztów prywatnych rozmów telefonicznych wykonanych z łączy Zamawiającego przez pracowników ochrony. Wszystkie powyższe czynności składające się na przedmiot zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z ustawą o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U z 2005r. nr 145 poz.1221 z późn. zm.) oraz z wszelkimi innymi aktualnymi przepisami prawa określającymi wykonywanie tego typu usług oraz muszą uwzględniać specyfikę funkcjonowania Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w realizacji wszystkich punktów umowy zgodnie ze swoją aktualną wiedzą, uprawnieniami, doświadczeniem w przedmiocie zamówienia oraz zgodnie z opracowaną przez siebie Instrukcją ochrony. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego na skutek kradzieży z włamaniem lub innym działaniem powodującym uszkodzenie ochranianego mienia, powstałe wskutek nienależytego wykonywania obowiązków. W przypadku powstania szkody w mieniu Zamawiającego na skutek działania osób trzecich, wymagane jest aby ocena wysokości strat odbywała się w obecności stron umowy. W przypadku, gdy szkoda wynikła z winy Wykonawcy, zobowiązuje się on do całkowitego pokrycia szkody lub jej naprawienia. Do oferty należy dołączyć stosowne dokumenty uprawniające do wykonywania przedmiotowego zakresu zamówienia. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy: a) dot. osób odpowiedzialnych za nadzór i kontrolę oraz członków grupy interwencyjnej - kopii zaświadczeń o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony wydanych przez Komendę Wojewódzką Policji; b) dot. pracowników ochrony - kopii legitymacji; c) dot. wszystkich osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia - kopii zaświadczeń o niekaralności. Kopie zaświadczeń o niekaralności osób muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający celem wykonania umowy udostępni Wykonawcy pomieszczenia o powierzchni łącznej 28,00 m? w tym: przy ul. Zapolskiej 3 - 17,00 m? oraz przy ul. Wawel 3 - 11,00 m?. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania pomieszczeń w stanie umożliwiającym ich prawidłowe wykorzystanie. Wszelkie remonty, naprawy w/w pomieszczeniach Wykonawca będzie wykonywał własnym staraniem i na własny koszt. Za korzystanie z udostępnionych pomieszczeń Wykonawca nie poniesie żadnych kosztów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dojazdu grupy interwencyjnej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-pediatrii.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach