Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu RDW we Włocławku w 2010 roku

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu RDW we Włocławku w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest świadczenie usług w zakresie napraw im konserwacji pojazdów i sprzętu będących w posiadaniu RDW we Włocławku w 2010 r.Zamówienie podzielono na 2 części . Część zamówienia nr 1 dotyczy napraw i konserwacji pojazdów takich jak Fiat 126 P ,Citroen NEMO, Skoda Fabia,Tico, Citroen Jumper, Nexia, Lublin, Koparka K406A, Przyczepa Lekka, Rębak do gałęzi, Unimog - przyjęto szacunkową ilość r-godz. 600. Cześć zamówienia nr 2 dotyczy napraw i konserwacji sprzętu takiego jak ,piły spalinowe, kosy mechaniczne , podkrzeszywarki , agregat , zagęszczarki , piły do asfaltu, wiertnice glebowe - przyjęto szacunkową ilość r-godz.150 .Przedmiot zamówienia obejmuje następujące czynności -wszelkie naprawy typu mechanicznego środków transportowych i sprzętowych , wszelkie naprawy typu instalacji elektrycznej środków transportowych i sprzętowych, przeglądy rejestracyjne pojazdów, komputerowa diagnostyka systemów elektrycznych pojazdów i diagnostyka silników i układów mających wpływ na bezpieczeń stwo jazdy i sprawność środków transportowych, blacharstwo i lakiernictwo samochodów, naprawy awaryjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ którzy 1. nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podst.art.24 ust.1 i ust 2 ustawy p.z.p i spełniają wymagania okreslone art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy p.z.p , 2.Prowadzą działalność gospodarczą .3. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat 4. Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne 5.Potencjał kadrowy - minimum jedna osoba posiadająca dyplom mistrza w zawodzie mechanik samochodowy. 6.Posiada warsztat mechaniczny wyposażony w urządzenia i narzędzia niezbędne do wykonania zamówienia zlokalizowany w odległości do 10 km od siedziby zamawiającego . Dla części zamówienia nr 1 wymaga się aby warsztat był wyposażony w komputer do diagnostyki systemów elektrycznych pojazdów, silnko i układów mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy i sprawność środków transportowych.7. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków pkt 5.2 skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia / niespełnia 2. Prowadzenie działalności gospodarczej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na pods.art.24 ust1i2 ustawy p.z.pi spełnia wymagania określone art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy p.z.p - załącznik nr 1 do SIWZ .2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenieo wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/oryginał lubkserokopia/ 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie,lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskal przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właśiwego organu wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.5. Wykaz osób proponowanych do wykonania usługi - załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu warsztatu mechanicznego z podaniem jego adresu - załąćznik nr 3 do SIWZ. 7. Wykaz części zamówienia ,których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ. 8. AAktualna polisa lub inny dokument potwierdzający , ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnośco cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach