Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie koszenia trawy i przycinania żywopłotów na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych znak postępowania: WM/SZP/PN/16/2014/G

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie koszenia trawy i przycinania żywopłotów na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych znak postępowania: WM/SZP/PN/16/2014/G
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres prac obejmuje usługi polegające na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław zarządzanych przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. 2.Opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki stron określa projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 3.W ramach wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje wykonanie: 1) sześciokrotnego koszenia trawy przy ul. Daniłowskiego 4 - powierzchnia jednokrotnego koszenia wynosi 2.000 m2, suma powierzchni przy sześciokrotnym koszeniu wynosi 12.000 m2,w terminach określonych w niniejszej umowie, 2) czterokrotnego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 - powierzchnia jednokrotnego koszenia 451.998 m2, suma powierzchni przy czterokrotnym koszeniu 1.807.992 m2, w terminach określonych w niniejszej umowie, 3) dwukrotnego przycięcia żywopłotów na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 - długość żywopłotów przy jednokrotnej usłudze przycinania żywopłotów 36.086 mb, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycinaniu żywopłotów 72.172 m2, w terminach określonych w niniejszej umowie. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest: 1) przed każdym rozpoczęciem koszenia trawy/przycinania żywopłotu do wybrania z trawy/żywopłotu kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń, 2) wygrabienia z trawy liści, rozgarnięcia kretowisk, obcięcia odrostów korzeniowych oraz wywozu zebranych zanieczyszczeń; wysokość trawy nie powinna przekroczyć 5 cm, 3) do przycinania żywopłotów tak, aby zapewnić ich naturalny kształt; w wyniku dokonanych czynności przycinania żywopłot powinien zachować stałą wysokość tj. 1 m oraz kształt bryły prostopadłościanu o szerokości 50 cm, 4) do uporządkowania terenu, zebrania i zagospodarowania odpadów zielonych i zebranych nieczystości zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym samym dniu, w którym nastąpiło koszenie trawy lub/i przycinanie żywopłotów lub najpóźniej w terminie 3 dni w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie tych prac. W razie braku możliwości zabrania odpadów i nieczystości bezpośrednio po wykonanej usłudze, zgromadzanie ich w jednym miejscu i zabezpieczanie w taki sposób, aby odpady się nie rozprzestrzeniły. 4.Podana w par. 1 ust. 2 umowy łączna powierzchnia traw do skoszenia oraz łączna długość żywopłotów do przycięcia określają maksymalne potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, iż zrzeka się wobec Zamawiającego wszelkich roszczeń z tytułu niezrealizowanej części umowy. Strony ustalają, iż Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo, na mocy jednostronnego oświadczenia woli bez uzyskiwania zgody Wykonawcy, do zmniejszenia zakresu prac, tj. wielkości powierzchni trawy do koszenia lub/i długości żywopłotów w przypadku sprzedaży nieruchomości bądź przekazania nieruchomości objętej umową w zarządzanie innemu podmiotowi oraz zmniejszenia ilości koszeń lub/i przycięć żywopłotów ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze, a zwłaszcza utracone korzyści. 6.Wykaz gruntów stanowiących własność Gminy Wrocław, na których realizowany będzie przedmiot umowy zawiera załącznik nr 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na mocy jednostronnego oświadczenia woli bez obowiązku uzyskiwania zgody Wykonawcy, do zastąpienia pewnych pozycji wykazu innymi, co jednak nie może skutkować zwiększeniem sumarycznej powierzchni trawy do skoszenia lub/i sumarycznej długości żywopłotów do przycięcia . 7.Przedmiot zamówienia będzie wykonany od dnia podpisania umowy przez Strony, na warunkach w niej określonych, do dnia 31 października 2014 r. z zastrzeżeniem, że umowa ulega ona rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 5 ust. 1 oraz z zastrzeżeniem § 10 ust. 2 i 4 Umowy. Strony ustalają, iż Wykonawca wykona przedmiot umowy w następujący sposób: 1) koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości przy ul. Daniłowskiego 4, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego koszenia - w ciągu 2 dni od dnia podpisania umowy przez Strony, przy czym strony ustalają, iż Wykonawca nie będzie realizował przedmiotu umowy przed dniem 28 kwietnia 2014 roku, b) wykonanie drugiego koszenia - od 26 maja do 28 maja 2014 roku, c) wykonanie trzeciego koszenia - od 23 czerwca do 25czerwca 2014 roku, d) wykonanie czwartego koszenia - od dnia 21 lipca do 23 lipca 2014 roku, e) wykonanie piątego koszenia - od dnia 18 sierpnia do 20 sierpnia 2014 roku, f) wykonanie szóstego koszenia - od dnia 22 września do 24 września 2014 roku, z zastrzeżeniem, że terminy koszeń mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych w § 10 ust. 4 pkt 1) Umowy. 2) koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 do umowy, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego koszenia - w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy przez Strony, b) wykonanie drugiego koszenia w okresie - od 1 czerwca do 30 czerwca 2014 roku, c) wykonanie trzeciego koszenia w okresie od 15 lipca do 15 sierpnia 2014 roku, d) wykonanie czwartego koszenia w okresie - od 1 września do 30 września 2014 roku, z zastrzeżeniem, że terminy koszeń mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych z § 10 ust. 4 pkt 2) umowy. 3) Przycinanie żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego przycinania żywopłotów w okresie - od 1 czerwca do 30 czerwca 2014 roku, b) wykonanie drugiego przycinania żywopłotów w okresie - od 1 września do 30 września 2014 roku, z zastrzeżeniem, że terminy przycięć mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe w sytuacjach określonych z § 10 ust. 4 pkt 2) umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773141005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy i 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając w tytule na dowodzie wpłaty numer postępowania i/lub nazwę postępowania. 4. Do oferty Wykonawca załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą, zaś jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp, tj. gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. W przypadku gwarancji, to Zamawiający decyduje o uznaniu danych okoliczności, przyczyn za udowodnione. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach