Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach, inkasa wartości pieniężnych, obsługi centrali telefonicznej oraz kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Skarbowego i na terenie przynależnym do tych budynków

Urząd Skarbowy w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Mickiewicza 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3172300 , fax. 032 3172410
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Mysłowicach
    ul. Mickiewicza 4 4
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 032 3172300, fax. 032 3172410
    REGON: 27050741600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/myslowice.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach, inkasa wartości pieniężnych, obsługi centrali telefonicznej oraz kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Skarbowego i na terenie przynależnym do tych budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę w okresie od 01.05.2014r. do 30.11.2014r. usług w zakresie: 1. Stałej całodobowej bezpośredniej ochrony fizycznej siedziby Urzędu Skarbowego w Mysłowicach przy ul.Mickiewicza 4 i znajdującego się tam mienia, wspomaganej technicznymi środkami zabezpieczenia. Siedziba Urzędu Skarbowego w Mysłowicach wymaga ochrony w godzinach pracy Urzędu oraz w czasie wolnym od pracy przez Wykonawcę posiadającego odpowiednią koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz zatrudniającego pracowników uprawnionych do bezpośredniej ochrony fizycznej (wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) wykonywaną w trybie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 2. Inkasa wartości pieniężnych w wysokości do jednej jednostki obliczeniowej z siedziby Urzędu w Mysłowicach, ul.Mickiewicza 4 do Banku PeKaO S.A. Oddział w Mysłowicach, ul.Mikołowska 6 codziennie w dniach pracy Urzędu tj.: w poniedziałek - w godzinach 15:30 - 16:00 oraz od wtorku do piątku - w godzinach 13:30 - 14:30, zgodnie z wymogami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128 z późn. zm.). Na dodatkowe zlecenie Zamawiającego Wykonawca zapewni świadczenie doraźnych usług konwojowania wartości pieniężnych do wysokości jednej jednostki obliczeniowej przy użyciu własnego ubezpieczonego środka transportu z Banku PeKaO S.A. Oddział w Mysłowicach, ul.Mikołowska 6 do siedziby Urzędu w Mysłowicach przy ul.Mickiewicza 4 w miesiącach od maja do lipca 2014r. za dodatkową odpłatnością, przyjmując cenę jednego konwoju wartości pieniężnych w wysokości ceny brutto jednego inkasa wartości pieniężnych w danym miesiącu. 3. Obsługi centrali telefonicznej w budynku Urzędu w Mysłowicach ul.Mickiewicza 4 przez jednego pracownika w godzinach pracy Urzędu, tj. we wtorek, środę, czwartek i piątek w godzinach 7:15 - 15:15 oraz w poniedziałek w godzinach 7:15 - 18:00. Dodatkowo Wykonawca zapewni obsługę centrali telefonicznej w przypadkach gdy Zamawiający będzie pracował w sobotę albo w wydłużonym czasie pracy. 4. Kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Skarbowego w Mysłowicach przy ul.Mickiewicza 4 oraz utrzymania czystości i porządku na terenie przynależnym do tych budynków, tj.: a) utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Urzędu (w tym w gabinetach Naczelnika Urzędu i Zastępcy Naczelnika Urzędu) i w innych pomieszczeniach użytkowych oraz ciągach komunikacyjnych; b) utrzymanie czystości w sanitariatach; c) mycie okien i innej powierzchni oszklonej oraz drzwi; d) mycie, odkurzanie, szorowanie i nabłyszczanie posadzek z płytek podłogowych ceramicznych, z PCV, lastryka, itp.; e) opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci i niszczarek, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego, wymiana worków plastikowych; f) zamiatanie terenu wokół budynków oraz usuwanie śmieci i liści; g) usuwanie śmieci i liści z trawników; h) koszenie trawy oraz przycinanie żywopłotów, krzewów i drzew; i) usuwanie i likwidacja oblodzeń dróg, parkingu i chodnika oraz posypywanie dróg, parkingu i chodnika piaskiem oraz środkami chemicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/myslowice.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach