Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej oraz szaletów miejskich w Zamościu

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej oraz szaletów miejskich w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej oraz szaletów miejskich w Zamościu. 2. Przedmiot zamówienia jest udzielany w podziale na 4 zadania. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną, dwie lub kilka części zamówienia (Zadań). 3. Tereny wszystkich czterech zadań objęte są ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego. 4. Zadanie Nr 1: Kwarty płyty Rynku Nowego Miasta w Zamościu 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania terenu kwarty: 1. Południowo - wschodniej (arkusz mapy 53, nr geodezyjny działki 163), 2. Południowo - zachodniej (arkusz mapy 53, nr geodezyjny działki 124/3), 3. Północno - zachodniej (arkusz mapy 49, nr geodezyjny działki 5/13) Rynku Nowego Miasta w Zamościu (wyrys z ewidencji gruntów ww. działek stanowi Załącznik Nr 9a do SIWZ). 4.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1. Utrzymanie zimowe przekazanego terenu poprzez: a) usuwanie śniegu, lodu, błota, sopli i innych odpadów według potrzeb z kwart, b) likwidacja śliskości przez posypywanie piaskiem, na bieżąco. 2. Utrzymanie roślin w donicach murowanych z klinkieru poprzez: a) uzupełnianie brakujących roślin (gatunek i ilość sztuk podlega uzgodnieniu każdorazowo z Zamawiającym) w donicach po okresie zimowym oraz według potrzeb w pozostałym okresie, b) nawożenie nawozem wieloskładnikowym według potrzeb, c) codzienne podlewanie roślin w sposób zapewniający przesiąkanie bryły korzeniowej przy użyciu węża gumowego lub konewką, spulchnianie gleby, odchwaszczanie, przycięcie kwiatostanów, d) zabezpieczenie zimowe bylin w miesiącu październiku. 3. Powierzchniowe oczyszczanie przekazanego terenu kwart poprzez: a) codzienne zamiatanie powierzchni kwart i oczyszczanie z różnych odpadów wraz z wywozem, b) udrażnianie kratek odpływowych według potrzeb, c) oczyszczenie ławek z brudu według potrzeb, d) codzienne czyszczenie studni, e) codzienne utrzymanie właściwego stanu sanitarno - higienicznego śmietników poprzez ich opróżnianie i czyszczenie wkładów. 4. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy. 5. Sprawowanie bieżącego nadzoru nad przekazanym mieniem Miasta poprzez dokonywanie codziennego przeglądu i kontroli technicznej kramów drewnianych oraz urządzeń małej architektury, znajdujących się na kwartach płyty Rynku Nowego Miasta tj. studni, tablicy informacyjnej, ławek, koszy na śmieci, stołów z siedziskami do handlu, stołów betonowych, stojaków na rowery oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń. 6. Umieszczenie w widocznym miejscu na słupie ogłoszeniowym Regulaminu użytkowania kramów drewnianych i stołów do handlu. 7. Egzekwowanie od osób prowadzących działalność handlową przestrzegania ww. Regulaminu. 8. Zgłaszania do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej dewastacji kramów drewnianych lub zaginięcia urządzeń i elementów małej architektury tj.: ławki, stoły do handlu, śmietniki, słupa ogłoszeniowego oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez w/w organy. 9. Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z powierzonego mienia Miasta znajdującego się na kwartach z podziałem na: - kramy drewniane, - stoły z siedziskami, - stoły betonowe. 4.3. Zamawiający zabrania Wykonawcy pobierania wszelkich opłat z tytułu korzystania z przedmiotu umowy przez osoby zainteresowane handlem na przekazanym terenie lub z tytułu korzystania z miejsc postojowych. 4.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest egzekwować od sprzedających na kwarcie południowo - wschodniej i kwarcie północno - zachodniej (kwarty zrewitalizowane) zakazu prowadzenia handlu poza kramami drewnianymi i stołami znajdującymi się na kwartach. Niedozwolone jest rozkładanie stołów, łóżek czy innych instalacji służących ekspozycji towaru na ww. kwartach. Zakaz nie dotyczy czwartków (dni targowych) siedmiu dni handlowych poprzedzających Wielkanoc, Święto Zmarłych, Święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok. 4.5. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie ma prawa do ustawiania żadnych przenośnych kiosków handlowych i konstrukcji metalowych na przekazanym terenie. 4.6. W związku z realizacją na terenie kwarty południowo - wschodniej i północno - zachodniej projektu pn.: Rewitalizacja Rynku Nowego Miasta i jego otoczenia, przekazane kwarty, objęte są gwarancją należytego wykonania umowy przez Wykonawcę robót budowlanych. W związku z tym Zamawiający informuje, że na terenie ww. kwart nie można dokonywać żadnych zmian. 4.7 Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w Załączniku Nr 8a do SIWZ, który stanowi jednocześnie Załącznik Nr 1 do Projektu umowy będącej Załącznikiem Nr 7a do SIWZ. 4.8. Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zadania została określona w załączniku nr 9a (Wyrys z ewidencji gruntów i budynków). 5. Zadanie Nr 2: Parking przy ul. Styczniowej w Zamościu 5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania terenu parkingu przy ul. Styczniowej w Zamościu znajdującego się na działkach w arkuszu mapy 53 o numerze geodezyjnym 132, 133, 136, 137/3 (wyrys działki stanowi Załącznik Nr 9b do SIWZ). 5.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1. Utrzymanie zimowe przekazanego terenu poprzez: a) usuwanie na bieżąco śniegu, lodu, błota i innych odpadów z terenu parkingu i chodnika, b) likwidacja według potrzeb śliskości parkingu i chodnika przez posypywanie piaskiem. 2. Utrzymanie trawnika przy parkingu oraz istniejącego drzewa poprzez: a) pielęgnację trawnika (uzupełnienie trawnika w miejscach wydeptanych, oczyszczanie trawnika z liści, gałęzi z innych odpadów, wywóz odpadów, koszenie trawnika kosiarką mechaniczną spalinową z taką częstotliwością, aby wysokość trawy nie przekraczała 10 cm, niezwłoczne zebranie i usunięcie skoszonych traw, obcinanie brzegów trawnika ze zgrabieniem darni i wywóz tego samego dnia po wykonanej pracy, rozgarnięcie kretowisk na trawnikach), b) pielęgnację drzewa (cięcia sanitarne, usuwanie konarów istniejącego drzewa zagrażających bezpieczeństwu dla ludzi i mienia), c) wiosenne i jesienne wygrabienie liści wraz ze zgarnięciem w pryzmy, załadunek i wywóz tego samego dnia po wykonanych czynnościach. 3. Powierzchniowe oczyszczanie przekazanego terenu poprzez: a) zamiatanie powierzchni parkingu i chodnika oraz oczyszczanie z różnych odpadów wraz z wywozem, b) codzienne utrzymanie właściwego stanu sanitarno - higienicznego śmietników poprzez opróżnianie i mycie wkładów. 5.3. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy. 5.4. Zamawiający zabrania Wykonawcy pobierania wszelkich opłat z tytułu korzystania z przedmiotu umowy przez osoby zainteresowane handlem lub z tytułu korzystania z miejsc postojowych. 5.5. Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie ma prawa do ustawiania żadnych przenośnych kiosków handlowych i konstrukcji metalowych na przekazanym terenie. 5.6. W związku z wykonaniem parkingu w ramach projektu pn.:Rewitalizacja Rynku Nowego Miasta i jego otoczenia przekazany teren objęty jest gwarancją należytego wykonania umowy przez Wykonawcę robót budowlanych. W związku z tym Zamawiający informuje, że na terenie ww. powierzchni nie można dokonywać żadnych zmian. 5.7. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w Załączniku Nr 8b do SIWZ, który stanowi jednocześnie Załącznik Nr 1 do Projektu umowy będącej Załącznikiem Nr 7b do SIWZ. 5.8. Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zadania została określona w załączniku nr 9b (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 6. Zadanie Nr 3: Szalet miejski przy ul. M. Reja w Zamościu. 6.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ul. M. Reja w Zamościu na działce w arkuszu mapy 49 o numerze geodezyjnym 123/3 (wyrys działki stanowi Załącznik Nr 9c do SIWZ). 6.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1. Otwieranie szaletu w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim( od kwietnia do września) 8:00 - 18:00 od poniedziałku do soboty wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Zamość w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt.3.6.3 SIWZ). 2. Utrzymanie zimowe przekazanego terenu na bieżąco, poprzez: a) usuwanie śniegu, lodu, błota, sopli, b) likwidacja śliskości chodnika prowadzącego do budynku przez posypywanie piaskiem, c) likwidacja śliskości schodów wewnątrz budynku poprzez wycieranie do sucha. 3. Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta poprzez codzienne sprawdzenia prawidłowego działania wszystkich urządzeń sanitarnych i elektrycznych zainstalowanych w szalecie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń. 4. Powierzchniowe oczyszczanie szaletu poprzez codzienne: a) zamiatanie i mycie na mokro powierzchni płaskich, b) sprzątanie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, sedesy), c) czyszczenie baterii umywalkowych, d) opróżnianie śmietników. 5. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym środków higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szaletu. 6. Zgłaszania do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy. 7. Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar). 6.3. Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 3.6.2 ppkt.1 SIWZ, w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Reja w Zamościu. 6.4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umowy na dostawę wody i odbiór nieczystości ciekłych z szaletu. 6.5. Wykonawca jest zobowiązanych do ponoszenia 50 % kosztów zużytej energii elektrycznej na podstawie wystawionej przez Zamawiającego refaktury. 6.6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, w związku z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta Zamość. 6.7. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia jednego miejsca pracy poprzez zatrudnienie pracownika na umowę o prace w wymiarze jednego etatu, na czas trwania umowy. Kserokopię zawartej umowy z pracownikiem należ dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej 2 stycznia 2015 r. (oryginał do wglądu). 6.8. W związku z wykonaniem remontu szaletu w ramach projektu pn.: Rewitalizacja Rynku Nowego Miasta i jego otoczenia przekazany obiekt objęty jest gwarancją należytego wykonania umowy przez Wykonawcę robót budowlanych. W związku z tym Zamawiający informuje, że na terenie ww. obiektu nie można dokonywać żadnych zmian. 6.9. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w Załączniku Nr 8c do SIWZ, który stanowi jednocześnie Załącznik Nr 1 do Projektu umowy będącej Załącznikiem Nr 7c do SIWZ. 6.10. Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zadania została określona w Załączniku Nr 9c (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 7. Zadanie Nr 4 Szalet miejski przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu 7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się w części budynku przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu na części działki w arkuszu mapy 45 o numerze geodezyjnym 6 (wyrys działki z zaznaczonym obszarem stanowi Załącznik Nr 9d do SIWZ). 7.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1. Otwieranie szaletu w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim ( od kwietnia do września) 8:00 - 20:00 siedem dni w tygodniu wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Zamość w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość ( zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt. 3.7.3 SIWZ). 2. Utrzymanie zimowe przekazanego terenu poprzez: a) usuwanie śniegu, lodu, błota, sopli, b) likwidacja śliskości chodnika prowadzącego do budynku przez posypywanie piaskiem, c) likwidacja śliskości powierzchni płaskich wewnątrz budynku poprzez wycieranie do sucha. 3. Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta poprzez codzienne sprawdzenia prawidłowego działania wszystkich urządzeń sanitarnych i elektrycznych zainstalowanych w szalecie oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń. 4. Powierzchniowe oczyszczanie szaletu poprzez codzienne: a) zamiatanie i mycie na mokro powierzchni płaskich, b) sprzątanie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych (umywalki, pisuary, sedesy), c) czyszczenie baterii umywalkowych, d) opróżnianie śmietników. 5. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym środków higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szaletu. 6. Zgłaszania do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy. 7. Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar). 7.3. Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 3.7.2 ppkt.1 SIWZ, w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Szczebrzeskiej w Zamościu. 7.4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umów: a) na dostawę energii elektrycznej do szaletu, b) na dostawę wody i odbiór nieczystości ciekłych z szaletu. 7.5. Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego 50 % kosztów zużytej energii elektrycznej wystawiając refakturę, do której dołączy kopie otrzymanych faktur za energię elektryczną. 7.6. Wykonawca na podstawie obowiązującej Uchwały Rady Miasta Zamość zobowiązany jest do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych. 7.7. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w Załączniku Nr 8d do SIWZ, który stanowi jednocześnie Załącznik Nr 1 do Projektu umowy będącej Załącznikiem Nr 7d do SIWZ. 7.8. Szczegółowa lokalizacja przedmiotu zadania została określona w Załączniku Nr 9d (Wyrys z ewidencji gruntów i budynków).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach