Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej i szaletów miejskich w Zamościu

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej i szaletów miejskich w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania terenów: kwart płyty Rynku Nowego Miasta, parkingu przy ul. Styczniowej i szaletów miejskich w Zamościu. 2. Przedmiot zamówienia jest udzielany w podziale na 4 zadania. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia (Zadania). 3. Tereny wszystkich czterech zadań objęte są ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego. 4. Zadanie Nr 1: Kwarty płyty Rynku Nowego Miasta w Zamościu 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania terenu kwarty: 1) Południowo - wschodniej (arkusz mapy 53, nr geodezyjny działki 163), 2) Południowo - zachodniej (arkusz mapy 53, nr geodezyjny działki 124/3), 3) Północno - zachodniej (arkusz mapy 49, nr geodezyjny działki 5/19) Rynku Nowego Miasta w Zamościu (wyrys z ewidencji gruntów ww. działek stanowi Załącznik Nr 8a do SIWZ). 4.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Utrzymanie zimowe przekazanego terenu. 2) Utrzymanie roślin w donicach murowanych z klinkieru. 3) Powierzchniowe oczyszczanie przekazanego terenu kwart. 4) Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy. 5) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad przekazanym mieniem oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń. 6) Umieszczenie w widocznym miejscu na słupie ogłoszeniowym Zasad użytkowania kramów drewnianych i stołów do handlu. 7) Egzekwowanie od osób prowadzących działalność handlową przestrzegania ww. Zasad. 8) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji lub zaginięcia urządzeń i elementów małej architektury tj.: ławki, stoły do handlu, śmietniki, słupa ogłoszeniowego i kramów drewnianych oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 9) Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z powierzonego mienia Miasta znajdującego się na kwartach z podziałem na: - kramy drewniane, - stoły z siedziskami, - stoły betonowe. 4.3. Zamawiający zabrania Wykonawcy pobierania wszelkich opłat z tytułu korzystania z przedmiotu umowy przez osoby zainteresowane handlem na przekazanym terenie lub z tytułu korzystania z miejsc postojowych. 4.4. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia na wezwanie Zamawiającego aktualnego zezwolenia, wydanego przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej lub deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (na podstawie obowiązujących Uchwał Rady Miasta Zamość). 4.5. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w Załączniku Nr 7a do SIWZ, który stanowi jednocześnie Załącznik Nr 1 do Projektu umowy będącej Załącznikiem Nr 6a do SIWZ. 4.6. Przedmiot zamówienia znajduje się na trzech kwartach płyty Rynku Nowego Miasta w obrębi ulicy Nowy Rynek w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja Zadania Nr 1 została wskazana w załączniku nr 8a (Wyrys z ewidencji gruntów i budynków). 5. Zadanie Nr 2: Parking przy ul. Styczniowej w Zamościu 5.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania terenu parkingu przy ul. Styczniowej w Zamościu znajdującego się na działkach w arkuszu mapy 53 o numerze geodezyjnym 132, 133, 136, 137/3 (wyrys działki stanowi Załącznik Nr 8b do SIWZ). 5.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Utrzymanie zimowe przekazanego terenu. 2) Utrzymanie drzewa i trawnika przy parkingu. 3) Powierzchniowe oczyszczanie przekazanego terenu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy. 5) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad przekazanym mieniem oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o wystąpieniu ewentualnych uszkodzeń. 6) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji lub zaginięcia urządzeń i elementów małej architektury tj.: ławki, stoły do handlu, śmietniki, słupa ogłoszeniowego i kramów drewnianych oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 5.3. Zamawiający zabrania Wykonawcy pobierania wszelkich opłat z tytułu korzystania z przedmiotu umowy przez osoby zainteresowane handlem lub z tytułu korzystania z miejsc postojowych. 5.4. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia przedkładania na wezwanie Zamawiającego aktualnego zezwolenia, wydanego przez właściwy organ, na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej lub deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (na podstawie obowiązujących Uchwał Rady Miasta Zamość). 5.5. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określony w Załączniku Nr 7b do SIWZ, który stanowi jednocześnie Załącznik Nr 1 do Projektu umowy będącej Załącznikiem Nr 6b do SIWZ. 5.6. Przedmiot zamówienia znajduje się w obrębie ulic Styczniowej i Zarwanica w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja Zadania Nr 2 została wskazana w załączniku nr 8b (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 6. Zadanie Nr 3: Szalet miejski przy ul. M. Reja w Zamościu. 6.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ul. M. Reja w Zamościu na działce w arkuszu mapy 49 o numerze geodezyjnym 123/3 (wyrys działki stanowi Załącznik Nr 8c do SIWZ). 6.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Otwieranie szaletu w minimalnym wymiarze, w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim (od kwietnia do września) 8:00 - 18:00 od poniedziałku do soboty, wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 153/2013 Prezydenta Miasta Zamość z dnia 23.10.2013 r. w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt. 6.3). 2) Zimowe utrzymanie przekazanego terenu. 3) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta. 4) Codzienne powierzchniowe oczyszczanie szaletu. 5) Wykonywanie prac konserwacyjnych niezbędnych do utrzymania obiektu w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 6) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki obiektu budowlanego dla szaletu oraz przeprowadzania przeglądów obiektu zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7) Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym środków higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szaletu. 8) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 9) Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar). 6.3. Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 6.2 ppkt.1), w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Reja w Zamościu. 6.4. Wykonawca (po zawarciu umowy z Zamawiającym na świadczenie usługi utrzymania szaletu) zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umowy na dostawę wody i odbiór nieczystości ciekłych z szaletu. 6.5. Wykonawca jest zobowiązanych do ponoszenia 50 % kosztów zużytej energii elektrycznej na podstawie wystawionej przez Zamawiającego refaktury. 6.6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 8 stycznia 2016 deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, w związku z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta Zamość. 6.7. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy w pełnym wymiarze czasu pracy, 1 osobę bezrobotną, co oznacza osobą spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz.U. z 2013 poz.674 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, lub 1 osobę niepełnosprawną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawa z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6.7.1. Kopię umowy zawartej z pracownikiem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej do dnia 8 stycznia 2016 r. (wraz z oryginałem do wglądu). 6.7.2. W przypadku niedostarczenia umowy, co jest równoznaczne dla Zamawiającego z faktem niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej, w wysokości 10% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za Zadanie Nr 3. Niezależnie od naliczenia kary umownej Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy. 6.7.3. W przypadku upływu okresu na jaki zawarto umowę lub rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną/niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu na jaki zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 7 dni licząc od dnia ustania zatrudnienia lub rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej. 6.7.4. W przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej Zamawiający dostarczy wraz z umową o pracę dokumenty potwierdzające posiadanie przez nią statusu osoby bezrobotnej do momentu zawarcia umowy o pracę pomiędzy Wykonawcą, a osobą bezrobotną. 6.7.5. W przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej Zamawiający wraz z zawartą umową o pracę dostarczy kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności zatrudnionej osoby (wraz z oryginałem do wglądu). 6.7.6. W przypadku przerw w zatrudnieniu przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej, o której mowa w punkcie 6.7. Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu kwoty 1/30 najniższego wynagrodzenia wraz z należnymi składkami za ubezpieczenie społeczne za każdy dzień przerwy w zatrudnieniu po przekroczeniu 7 dni braku zatrudnienia osoby bezrobotnej/niepełnosprawnej, chyba że Wykonawca wykaże, że dołożył należytej staranności, a brak zatrudnienia nastąpił z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. 6.7.7. Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy osoby niepełnosprawnej/bezrobotnej ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w okresie świadczenia usługi utrzymania szaletu. Comiesięczną listę obecności zatrudnionej osoby wraz z wykazem wykonywanych czynności Wykonawca przedłoży Zamawiającemu razem z wystawioną fakturą. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej /niepełnosprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. 6.7.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia niezapowiedzianej kontroli wywiązywania się przez Wykonawcę z wymogu zatrudnienia pracownika wymienionego w punkcie 6.7., w szalecie przy ul. M. Reja w Zamościu. 6.8. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określone w Załączniku Nr 7c do SIWZ, który stanowi również Załącznik nr 1 do projektu umowy będącej załącznikiem nr 6c do SIWZ. 6.9. Przedmiot zamówienia znajduje się przy ulicy M. Reja w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja Zadania Nr 3 została wskazana w załączniku nr 8c (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 7. Zadane Nr 4 Szalet miejski przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu 7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się w części budynku przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu na części działki w arkuszu mapy 45 o numerze geodezyjnym 6 (wyrys działki z zaznaczonym obszarem stanowi Załącznik Nr 8d do SIWZ). 7.2. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Otwieranie szaletu w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim (od kwietnia do września) 8:00 - 20:00 siedem dni w tygodniu wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 153/2013 Prezydenta Miasta Zamość z dnia 23.10.2013 r. w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt 7.3). 2) Utrzymanie zimowe przekazanego terenu. 3) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta. 4) Codzienne powierzchniowe oczyszczanie szaletu. 5) Wykonywanie prac konserwacyjnych niezbędnych do utrzymania obiektu w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 6) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki obiektu budowlanego dla szaletu oraz przeprowadzania przeglądów obiektu zgodnie z przepisami w tym zakresie. 7) Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym środków higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szaletu. 8) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 9) Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar). 7.3. Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 7.2 ppkt.1), w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Szczebrzeskiej w Zamościu. 7.4. Wykonawca (po zawarciu umowy z Zamawiającym na świadczenie usługi utrzymania szaletu) zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umowy na dostawę energii elektrycznej, wody i odbiór nieczystości ciekłych z szaletu. 7.5. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu refaktury w wysokości 50% ponoszonych kosztów zużytej energii elektrycznej. Wykonawca będzie wystawiał refakturę w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury, termin płatności refaktury wyniesie 14 dni od daty dostarczenia refaktury Zamawiającemu. Do refaktury należy dołączyć kserokopię oryginalnej faktury za zużytą energię elektryczną (oryginał faktury do wglądu). Ostateczne rozliczenie należności za energię elektryczną nastąpi do dnia 31.12.2016 roku. 7.6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 8 stycznia 2016 r. deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, zgodnej z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta Zamość. 7.7. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac został określone w Załączniku Nr 7d do SIWZ, który stanowi również Załącznik nr 1 do projektu umowy będącej załącznikiem nr 6d do SIWZ. 7.8. Przedmiot zamówienia znajduje się przy ulic Szczebrzeskiej 3 w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja Zadania Nr 4 została wskazana w załączniku nr 8d (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach