Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości przystanków komunikacyjnych, opróżniania koszy przystankowych i utrzymania koszy w miejscach publicznych na terenie Gminy Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2013-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości przystanków komunikacyjnych, opróżniania koszy przystankowych i utrzymania koszy w miejscach publicznych na terenie Gminy Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości przystanków komunikacyjnych, koszy przystankowych i koszy parkowych i ulicznych oraz kubłów na odpadki, a także słupków przystankowych na terenie Gminy Siechnice. 2.Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. 3.Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 4.Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 5.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie 1: utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych bez wiat obejmujące obszar przystanku jak i terenu w odległości 10 m od przystanku (słupka przystankowego) poprzez zamiatanie i usuwanie śmieci, piachu i innych nieczystości, oznakowania, oczyszczanie elementów przystankowych (np. słupek, kosz na śmieci itp.) z ogłoszeń i reklam niezwiązanych z komunikacją zbiorową. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest w okresie letnim do bieżącego odchwaszczania i koszenia terenu, a w okresie zimowym do bieżącego odśnieżania i posypywania mieszanką uszortniającą terenów przy przystankach, na długości 10 metrów na szerokości całego chodnika lub pobocza. Zamawiający do uszorstniania nie dopuszcza stosowania żużlu lub popiołu. Szczegółowe zasady utrzymania czystości opisane są w załączniku nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)Zadanie 2: utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych z wiatami obejmujące obszar przystanku jak i terenu w odległości 10 m od przystanku poprzez zamiatanie i usuwanie śmieci, piachu i innych nieczystości, w tym wybitych szyb wiat przystankowych oraz mycie szyb, elementów wyposażenia wiat, ławek przystankowych, oznakowania, oczyszczanie wiat przystankowych z ogłoszeń i reklam niezwiązanych z komunikacją zbiorową. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest w okresie letnim do bieżącego odchwaszczania i koszenia terenu, a w okresie zimowym do bieżącego odśnieżania i posypywania mieszanką uszortniającą terenów przy przystankach i wiatach, na długości 10 metrów na szerokości całego chodnika lub pobocza. Zamawiający do uszorstniania nie dopuszcza stosowania żużlu lub popiołu. Zadanie obejmuje także mycie wiat przystankowych 3 razy w roku w okresach wiosennym, letnim i jesiennym poprzez: a)mycie szyb i dachów, b)oczyszczanie rynienek. W okresie występowania niekorzystnych zjawisk atmosferycznych - np. niskie temperatury, opady deszczy, śniegu itp., po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, mycie wiat może zostać wstrzymane do czasu ustania przyczyn jw. Szczegółowe zasady utrzymania czystości opisane są w załączniku nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)Zadanie 3: wstawienie lub wymiana szyby w wiacie przystankowej wraz z uszczelką (materiał dostarczony przez Zamawiającego) - szkło bezpieczne (wzmacniane folią) gr. 5 mm wraz z uszczelką. Zamawiający szacuje, że prace te wykonywane będą nie częściej niż jeden raz na kwartał wg odrębnego zlecenia - odbiór po wykonaniu prac. 4)Zadanie 4: Utrzymanie w należytym stanie koszy przystankowych, koszy ulicznych i parkowych w centrum miejscowości, obejmujące w szczególności: a)odbiór, transport do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania oraz przekazanie do miejsca odbioru lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych (nieczystości stałych) z koszy znajdujących się na przystankach, koszy ulicznych i parkowych z terenu Gminy Siechnice, b)utrzymanie koszy przystankowych w odpowiednim stanie technicznym i estetycznym, c)konserwacja, przegląd, bieżąca naprawa uszkodzonych koszy lub wymiana uszkodzonych elementów wraz z malowaniem renowacyjnym. d)mycie i dezynfekcja koszy, 5)Zadanie 5: Utrzymanie w należytym stanie koszy przystankowych, koszy ulicznych i parkowych na obrzeżach miejscowości, obejmujące w szczególności: a)odbiór, transport do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania oraz przekazanie do miejsca odbioru lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych (nieczystości stałych) z koszy znajdujących się na przystankach, koszy ulicznych i parkowych z terenu Gminy Siechnice, b)utrzymanie koszy przystankowych w odpowiednim stanie technicznym i estetycznym, c)konserwacja, przegląd, bieżąca naprawa uszkodzonych koszy lub wymiana uszkodzonych elementów wraz z malowaniem renowacyjnym. d)mycie i dezynfekcja koszy, 6)Zadanie 6: Utrzymanie w należytym stanie kubłów 110 l, obejmujące w szczególności: a)odbiór, transport do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania oraz przekazanie do miejsca odbioru lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych (nieczystości stałych), b)utrzymanie kubłów w odpowiednim stanie technicznym i estetycznym, c)konserwacja, przegląd, bieżąca naprawa uszkodzonych kubłów lub wymiana uszkodzonych elementów wraz z malowaniem renowacyjnym. d)mycie i dezynfekcja kubłów, 7)Zadanie 7: Montaż słupka wraz koszem na odpadki w przypadku całkowitego zniszczenia kosza i słupka - po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu. Zamawiający dostarczy nowy kosz i słupek, a Wykonawca zobowiązany będzie do montażu słupka - obetonowanie i kosza na własny koszt. 8)Zadanie 8: Montaż kosza na odpadki w przypadku całkowitego zniszczenia kosza - po zgłoszeniu tego faktu Zamawiającemu. Zamawiający dostarczy nowy kosz, a Wykonawca zobowiązany będzie do montażu kosza na własny koszt. 9)Zadanie 9: Naprawa uszkodzonego słupka przystankowego polegająca na prostowaniu słupka, naprawie uszkodzonych ramek rozkładu jazdy i tablicy słupka wraz z koniecznym malowaniem renowacyjnym 10)Zadanie 10: Wymiana uszkodzonego słupka przystankowego w przypadku gdy słupek przystankowy nie nadaje się do naprawy. Wykonawca dokona jego kompleksowej wymiany na słupek dostarczony przez Zamawiającego. 6.Szczegółowy opis czynności przy wykonywaniu ww. zadań zawarto w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z którymi Wykonawca ma obowiązek się zapoznać. 7.Wykonawca jest zobowiązany wywozić śmieci do ZGO Gać - jako instalacji Regionalnej, posiadającej odpowiednie zezwolenia i atesty wymagane przepisami obowiązującymi w Polsce, wystawiającej dowody przyjęcia odpadu stałego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania dostarczenia przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji przedmiotowych dokumentów. Nie wywiązanie się Wykonawcy z niniejszego obowiązku traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy, bądź skutkować będzie jej rozwiązaniem z winy Wykonawcy, w trybie natychmiastowym. 8.Do faktury za wykonanie części przedmiotu umowy (w okresach miesięcznych) Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo dołączyć kserokopię potwierdzenie, że odpady zostały przyjęte na składowisko. Brak przedmiotowego dokumentu spowoduje nie wypłacenie należnego wynagrodzenia. 9.Oferowana cena winna dodatkowo uwzględniać: 1)konieczność zwiększenia częstotliwości pełnionych usług w przypadku stwierdzenia nadmiernego przepełniania pojemników, 2)uporządkowanie miejsca po wykonaniu usługi; 3)odstawienie opróżnionych pojemników na miejsca ich stałej lokalizacji, 4)uzyskanie potwierdzenia wykonania usługi wywozu przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu funkcjonalności obiektu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług przez użytkowników i/lub Zamawiającego, Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi. 10.Częstotliwość wykonywania usług: 1)zamawiający wymaga od Wykonawcy aby napełnienie pojemników i czystość we wszystkich lokalizacjach nie budziły żadnych zastrzeżeń co do jakości świadczonej usługi, 2)podstawowym kryterium oceny realizacji usługi będzie efekt końcowy (ma być czysto wokół przystanków komunikacyjnych, wiat przystankowych, kosze przystankowe nie mogą być przepełnione). 11. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką pielęgnacji terenów zieleni oraz obowiązującymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej a także zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 - Prawo Budowlane. Wszelkie prace wymagające bieżącego utrzymania należy wykonywać z taką częstotliwością, aby wszystkie urządzenia i tereny były utrzymane w należytym porządku, o częstotliwości prac decyduje Wykonawca. Przy wykonywaniu usługi należy przestrzegać obowiązujących przepisów bhp. 12.Wykaz wiat i przystanków komunikacyjnych objętych umową wraz z wykazem miejsc usytuowania koszy i kubłów stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 13.Wykonawca składa ofertę łączną na wszystkie zadania. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach