Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości przystanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2015-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości przystanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania czystości przy-stanków komunikacyjnych i koszy przystankowych na terenie Gminy Miasto Świdnica w okresie od 01 lipca 2015 r. do 30 czerwca 2017 r. 3.3 CPV (Wspólny Słownik Zamówień) CPV - 90910000-9 usługi sprzątania CPV - 90121320-0 usługi wywozu stałych odpadów miejskich 3.4 Zakres zamówienia obejmuje: 3.4.1. Letnie utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych, które szacunkowo trwa przez okres 7 miesięcy poprzez: zamiatanie i usuwanie śmieci, piachu, chwastów i innych nieczy-stości, w tym wybitych szyb wiat przystankowych oraz mycie ławek przystankowych, oczyszczanie wiat przystankowych z ogłoszeń i reklam niezwiązanych z komunikacją zbiorową - ZADANIE A. 3.4.2. Zimowe utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych, które szacunkowo trwa przez okres 5 miesięcy poprzez: usuwanie nieczystości stałych z przystanków, w tym wybitych szyb wiat przystankowych oraz mycie ławek przystankowych, oczyszczanie wiat przystan-kowych z ogłoszeń i reklam niezwiązanych z komunikacją zbiorową - ZADANIE A. 3.4.3. Opróżnianie ze śmieci i utrzymanie koszy przystankowych, tj.: a) wywóz nieczystości stałych z koszy znajdujących się na przystankach, b) utrzymanie koszy w odpowiednim stanie technicznym i estetycznym, tj. oczyszczanie ich, mycie i dezynfekcja - ZADANIE A. 3.4.4. Mycie wiat przystankowych. Mycie raz w miesiącu wiat przystankowych poprzez: a) mycie szyb i dachów, b) oczyszczanie rynienek, wg ustalonego harmonogramu - ZADANIE B. W okresie akcji zimowego utrzymania przystanków (niekorzystne zjawiska atmosferyczne, niskie temperatury) po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, mycie wiat może zostać wstrzymane do czasu ustania przyczyn jw. Szczegółowy opis czynności przy wykonywaniu zadania A i B zawarto w załącznikach do umowy od nr 1 do nr 4, z którymi Wykonawca powinien się zapoznać. 3.5 Wykonawca składa ofertę łączną na zadanie A i B. 1. ZADANIE A obejmuje: Letnie utrzymanie czystości przystanków 1. Letnie utrzymanie czystości przystanków komunikacji publicznej w Świdnicy wykonywane jest poprzez zamiatanie i: a. oczyszczanie przystanków z piasku, liści, chwastów i śmieci oraz innych nieczystości, w tym wybitych szyb wiat przystankowych, b. mycie wodą z detergentem i wycieranie do sucha ławek wiat przystankowych, c. oczyszczanie szyb wiat przystankowych z wszelakich ogłoszeń i reklam nie związanych z komu-nikacją publiczną. 2. Letnie utrzymanie czystości przystanków winno być wykonywane (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) z wymienioną poniżej częstotliwością: a) grupa I - 5 razy w tygodniu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, b) grupa II - 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek, c) grupa III - 1 raz w tygodniu, tj. czwartek. 3. Przystanki będą sprzątane według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę w godzi-nach od 4.00 do 08.00 - grupa I, do 10.00 - grupa II, do 12.00 - grupa III. 4. Wykaz przystanków z określeniem ich powierzchni oraz z podziałem na grupy zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Obowiązkiem Wykonawcy jest: a. oczyszczanie przystanków z piasku, liści, chwastów i śmieci oraz innych nieczystości, w tym wybitych szyb wiat przystankowych, b. mycie wodą z detergentem i wycieranie do sucha ławek wiat przystankowych, c. oczyszczanie szyb wiat przystankowych z wszelakich ogłoszeń i reklam nie związanych z komu-nikacją publiczną, d. usunięcie zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości. Zimowe utrzymanie czystości przystanków 1. Zimowe utrzymanie czystości przystanków komunikacyjnych, wykonywane jest poprzez: a) usuwanie nieczystości stałych z przystanków, w tym wybitych szyb wiat przystankowych, b) oczyszczanie szyb wiat przystankowych z wszelkich ogłoszeń i reklam nie związanych z ko-munikacją publiczną, c) mycie ławek. W okresie bezśnieżnym, kiedy nie są prowadzone działania związane z zimowym utrzymaniem przystanków, obowiązuje zakres robót jak w załączniku nr 1 do umowy. 2. Zimowe utrzymanie czystości przystanków winno być wykonywane (z wyłączeniem dni usta-wowo wolnych od pracy) z wymienioną poniżej częstotliwością: a) grupa I - 5 razy w tygodniu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, b) grupa II - 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek, c) grupa III - 1 raz w tygodniu, tj. poniedziałek. 3. Przystanki będą sprzątane według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę w godzi-nach od 4.00 do 08.00 - grupa I, do 10.00 - grupa II, do 12.00 - grupa III. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest usunięcie zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości. 5. Wykaz przystanków z określeniem ich powierzchni oraz z podziałem na grupy zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. Opróżnianie ze śmieci i utrzymanie koszy przystankowych 1. Kosze znajdujące się na przystankach komunikacji publicznej powinny być utrzymane w dobrym stanie technicznym i estetycznym (okresowo myte i dezynfekowane, a w miarę potrzeb malowa-ne). 2. Kosze winny być opróżniane ( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) z taką częstotli-wością, która zapewni możliwość stałego z nich korzystania - napełnienie nie może przekraczać 90% pojemności kosza. 3. Oprócz wywozu nieczystości stałych z koszy należy także oczyścić miejsce z ewentualnych nie-czystości znajdujących się w najbliższym otoczeniu kosza. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest usunięcie zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości. 2. ZADANIE B obejmuje: 1. Mycie wiat przystankowych wykonywane będzie raz w miesiącu poprzez: a) mycie szyb, b) mycie dachów, c) oczyszczanie rynienek, według harmonogramu. O ile mycie wypadnie w dzień ustawowo wolny od pracy, powinno być wykonanie w dniu następnym po dniu wolnym. W okresie akcji zimowego utrzymania przystanków (niekorzystne zjawiska atmosferyczne, niskie temperatury) po pisemnym powiadomieniu Zamawiającego, mycie wiat może zostać wstrzymane do czasu ustania przyczyn jw. 2. Wykonawca po wykonaniu prac wymienionych w punkcie 1 poinformuje Zleceniodawcę o ich wykonaniu. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest usunięcie zgłoszonych przez Zamawiającego nieprawidłowości. 3. Wykaz przystanków wraz z lokalizacją wiat przystankowych zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania Zamawiającemu wszystkich zauważonych usterek, nieprawidłowości i dewastacji dotyczących wiat przystankowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 27.04.2015 r. przed godz. 09.00. 11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp z tym, że: a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przele-wem winna znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składa-nia ofert. b) złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zwią-zania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwa-nie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie na-leży do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem , przed upływem terminu składania ofert. d) w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wa-dialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiega-jące się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp. 11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty (w przy-padku przelewu kserokopie odcinka D). 11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty naj-korzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w punkcie 11.8. 11.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.8 Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na we-zwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył doku-mentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, list podmiotów należą-cych do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wyko-nawcę jako najkorzystniejszej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na usunięcie zgłoszonych nieprawidłowości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach