Sąd Okręgowy w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37700 Przemyśl, ul. Konarskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 761 300 , fax. 166 761 353
- Data zamieszczenia: 2018-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Przemyślu
ul. Konarskiego 6
37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 166 761 300, fax. 166 761 353
REGON: 18003216700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.przemysl.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach: Sądu Okręgowego w Przemyślu, Sądu Rejonowego w Lubaczowie, Sądu Rejonowego w Przeworsku oraz w pomieszczeniach ZWKW w Sieniawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez okres 12 miesięcy - usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w obiektach: − Sądu Okręgowego w Przemyślu, ul. Konarskiego 6 − Sądu Rejonowego w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 24 − Sądu Rejonowego w Przeworsku, ul. Lwowska 9 i ul. Stepkiewicza 2 oraz w pomieszczeniach ZWKW w Sieniawie, ul. Rynek 1 z wykorzystaniem własnych środków czystości, urządzeń i sprzętu mechanicznego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części odpowiadające jednostkom organizacyjnym Sądu, na rzecz których usługi będą świadczone, tj.: Część I – obejmuje zamówienie dotyczące obiektu stanowiącego siedzibę Sądu Okręgowego w Przemyślu. Przez obiekt należy rozumieć budynek zlokalizowany przy ul. Konarskiego 6, o czterech kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej – o łącznej powierzchni prawie 4,5 tys. m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I – zawarty jest w załączniku nr 1. Część II – obejmuje zamówienie dotyczące obiektów, w których zlokalizowana jest siedziba Sądu Rejonowego w Lubaczowie. Składają się na nią dwa budynki przy ul. Mickiewicza 24, o dwóch kondygnacjach – o łącznej powierzchni ponad 1,3 tys. m2. Szczegółowy opis zamówienia dla części II – zawarty jest w załączniku nr 2. Część III – obejmuje zamówienie dotyczące obiektów składających się na siedzibę Sądu Rejonowego w Przeworsku oraz Zamiejscowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sieniawie. Do Sądu należą dwa budynki w Przeworsku: − przy ul. Lwowskiej 9, o trzech kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej – o łącznej powierzchni prawie 1,5 tys. m2. − przy ul. Stepkiewicza 2, o dwóch kondygnacjach nadziemnych i jednej kondygnacji podziemnej – o łącznej powierzchni prawie 400 m2. Sąd użytkuje również na potrzeby ZWKW w Sieniawie – lokal przy ul. Rynek 1 o powierzchni prawie 150 m2. Szczegółowy opis zamówienia dla części III – zawarty jest w załączniku nr 3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych) dla całości zamówienia (wszystkich części łącznie). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy przelać na konto Zamawiającego: BGK O/Rzeszów nr rachunku 75 1130 1017 0021 1000 8390 0004 z dopiskiem „Wadium – Usługa utrzymania czystości – sprawa nr: G-27-13-2018”. Datą wniesienia wadium w pieniądzu będzie data wpływu na konto zamawiającego. W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego zaleca się załączenie do oferty potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze oryginał dokumentu należy dostarczyć do miejsca wskazanego w rozdz. XIV pkt. 1 specyfikacji, przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od formułowania szczegółowego opisu warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kopię certyfikatu ISO potwierdzającego posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością w zakresie usług utrzymania czystości lub innego dokumentu potwierdzającego wdrożenie w przedsiębiorstwie wykonawcy równoważnych do ISO standardów jakościowych, a także próbki materiałów – zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdz. III pkt 10 oraz rozdz. XVI pkt 2 ppkt 3 SIWZ. Kopia certyfikatu ISO oraz próbki materiałów niezbędne są dla potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie – II PRZETARG
Dodano: 2024-07-16 - ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA BUDYNKÓW DYDAKTYCZNYCH PANS W JAROSŁAWIU
Dodano: 2024-05-31 - Usługi sprzątania w budynkach biurowych oraz utrzymania czystości garaży, placów i zieleni w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz w Oddziałach w Przemyślu i w Tarnobrzegu.
Dodano: 2024-04-19 - Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą w budynku Sądu (...)
Dodano: 2024-02-09 - Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
Dodano: 2023-12-18 - Usługa sprzątania na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
Dodano: 2023-12-14 - Utrzymanie stałej czystości na terenie Gminy i Miasta Jedlicze w 2024 roku
Dodano: 2023-12-14 - Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku – basen wewnętrzny
Dodano: 2023-12-08 - Świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej – Rzeszów Sp. z o. o.
Dodano: 2023-12-07 - Usługa sprzątania budynku Zespołu Szkół Muzycznych im. I.J. Paderewskiego w Krośnie na rok 2024
Dodano: 2023-12-02