Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu w podziale na trzy części

Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Garbarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 383 57 50 , fax. 48 383 57 48 w. 231
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu
    ul. Garbarska
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 383 57 50, fax. 48 383 57 48 w. 231
    REGON: 14122677500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu w podziale na trzy części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu w podziale na trzy części. 2. Ilość terenów będących w zarządzie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie z powodu ich sprzedaży, wyłączenia budynków z eksploatacji lub przyjęcia w zarząd nowych nieruchomości. W związku z tym Zamawiający korzystając z możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy ustalił minimalną i maksymalną ilość powierzchni w budynkach, terenów zewnętrznych utwardzonych oraz terenów zielonych, na których miałyby być świadczone usługi oraz minimalną i maksymalną ilość dni usług świadczonych w siedzibie Zamawiającego. 2.1 Zamawiający przewiduje, że minimalna powierzchnia do sprzątania w całym okresie realizacji umowy będzie nie mniejsza niż: 2.1.1 Dla zadania I: - wewnętrzna w budynkach - 3 300 m 2 - zewnętrzna utwardzona - 15 000 m 2 - zewnętrzna zielona - 16 800 m 2 2.1.2 Dla zadania II: - wewnętrzna w budynkach - 1 800m 2 - zewnętrzna utwardzona - 9 400m 2 - zewnętrzna zielona - 11 600m 2 - jednokrotne koszenie trawy na terenie ujętym w załączniku nr 1.2.A 2.1.3 Dla zadania III: - wewnętrzna w budynkach - 1 250m 2 - zewnętrzna utwardzona - 12 800 m 2 - zewnętrzna zielona - 25 300 m 2 - minimalna ilość dni świadczenia usługi na terenie siedziby Zamawiającego wynosi 10 dni, 2.2 Zamawiający przewiduje, że maksymalna powierzchnia do sprzątania w całym okresie realizacji umowy będzie nie większa niż: 2.2.1 Dla zadania I: - wewnętrzna w budynkach - 4 400 m 2 - zewnętrzna utwardzona - 19 700 m 2 - zewnętrzna zielona - 22 100 m 2 2.2.2 Dla zadania II: - wewnętrzna w budynkach - 2 400 m 2 - zewnętrzna utwardzona - 12 400 m 2 - zewnętrzna zielona - 15 300 m 2 - czterokrotne koszenie trawy na terenie ujętym w załączniku nr 1.2.A tj. na powierzchni 21 674 m 2 - maksymalna ilość godzin pracy sprzętu przy odśnieżaniu powierzchni z załącznika 1.2.A – 60 godzin 2.2.3 Dla zadania III: - wewnętrzna w budynkach - 1 650 m 2 - zewnętrzna utwardzona - 16 800 m 2 - zewnętrzna zielona - 33 200 m 2 - maksymalna ilość dni świadczenia usługi na terenie siedziby Zamawiającego wynosi 30 dni. W ramach usług sprzątania wewnątrz będzie wykonywane m in. zamiatanie, mycie powierzchni podłogi, schodów, parapetów, mycie okien, deratyzacja. Utrzymanie czystości i porządku na terenach zewnętrznych utwardzonych i zielonych będzie wymagało zamiatania chodników i parkingów czyszczenie w okresie zimowym ze śniegu lodu i błota, okresowe koszenie traw, drobne zabiegi pielęgnacyjne krzewów, grabienie usuwanie liści, gałęzi, uzupełnianie siewu trawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach