Przetargi.pl
Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg na terenie powiatu niżańskiego oraz ich parkowania.

Powiat Niżański ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8412057 , fax. 015 8412700
  • Data zamieszczenia: 2013-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Niżański
    Pl. Wolności 2 2
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8412057, fax. 015 8412700
    REGON: 83040919800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nisko.pl, poczta@powiat-nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg na terenie powiatu niżańskiego oraz ich parkowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg na terenie powiatu niżańskiego oraz ich parkowania. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg tj.: (zgodnie z definicją ustawy prawo o ruchu drogowym) z wydzielonych pasów terenu składających się z jezdni, pobocza, chodnika, drogi dla pieszych lub drogi dla rowerów, łącznie z torowiskiem pojazdów szynowych znajdującym się w obrębie tego pasa, przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów, ruchu pieszych, jazdy wierzchem lub pędzenia zwierząt na terenie powiatu niżańskiego, w sytuacjach o których mowa w art.130a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn.zm.), przemieszczania, holowania oraz parkowania pojazdów na parkingu strzeżonym Wykonawcy na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi wydanej przez uprawniony organ w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. Zamówienie podzielone zostało na zadania: Zadanie 1: Usuwanie i parkowanie pojazdów lekkich (rowery lub motorowery, motocykle, pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony), Zadanie 2: Usuwanie i parkowanie pojazdów ciężkich (pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej od powyżej 3,5 tony do powyżej 16 ton oraz pojazdów przewożących materiały niebezpieczne). Poniżej podano szacunkowe rodzaje i ilości pojazdów do usunięcia z dróg oraz ich parkowania: Rowery lub motorowery - 6 szt Motocykle - 5 szt Pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 33 szt Pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t. do 7,5 t - 3 szt Pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t., do 16 t - 2 szt Pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t - 3 szt Pojazdy przewożące materiały niebezpieczne - 3 szt Szacunkowa wielkość zamówienia (ilości pojazdów i dób parkowania) podana jest szczegółowo w załącznikach do formularza ofertowego. 4.Zakres usług i obowiązków Wykonawcy: a) wykonywanie każdej dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi wydanej przez uprawniony organ w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, b) przybycie na miejsce zdarzenia w czasie nie przekraczającym 1 godziny od wezwania dla zadania nr 1 oraz w czasie nie przekraczającym 1,5 godziny od wezwania dla zadania nr 2, c) uporządkowanie bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat, miejsca, w którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd, z wyjątkiem sytuacji, wymagających użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych (np. Straży Pożarnej), d) świadczenie usług usuwania pojazdów z drogi i ich parkowania całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia (także święta), e)umieszczanie usuniętych z dróg pojazdów przez Wykonawcę bezpośrednio na parkingu strzeżonym Wykonawcy, f) wydawanie przechowywanego pojazdu Właścicielowi, po uprzednim przedstawieniu dowodu uiszczenia opłaty za jego usunięcie i przechowywanie, obliczonej zgodnie z z uchwałą Rady Powiatu Niżańskiego Nr XXIX/168/2013 z dnia 6 czerwca 2013 r., w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi, jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz kosztów usunięcia pojazdu, g) składanie w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nisku do 5 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów umieszczonych na parkingu strzeżonym Wykonawcy z uwzględnieniem daty umieszczenia pojazdu, marki pojazdu, numeru rejestracyjnego oraz danych właściciela lub posiadacza pojazdu 5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszystkie szkody wynikłe w pojazdach w czasie ich usuwania, holowania, parkowania oraz wykonywania wszelkich czynności stanowiących przedmiot zamówienia. 6.Zaproponowana w ofercie cena brutto za usuwanie i parkowanie pojazdów nie może przekraczać podanych poniżej stawek maksymalnych, zgodnie z uchwałą Rady Powiatu Niżańskiego Nr XXIX 168 2013 z dnia 6 czerwca 2013 r., w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi, jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz kosztów usunięcia pojazdu. Rodzaj pojazdu Maksymalna stawka za usuniecie pojazdu z drogi Maksymalna stawka za parkowanie pojazdu za każda dobę przechowywania rower lub motorower 110,00 zł 17,00 zł motocykl 218,00 zł 24,00 zł Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t 478,00 zł 37,00 zł Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t 597,00 zł 49,00 zł Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t 846,00 zł 71,00 zł Pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t 1 247,00 zł 132,00 zł Pojazd przewożący materiały niebezpieczne 1 518,00 zł 196,00 zł 7.Wykonawca zobowiązany będzie do obliczania kosztów za usuwanie i parkowanie pojazdów zgodne z cenami jednostkowymi podanymi w ofercie, a przysługujące mu wynagrodzenie zależeć będzie wyłącznie od ilości faktycznie usuniętych pojazdów i czasu przechowywania która może różnic się od ilości podanej w załącznikach do formularza ofertowego. 8.W przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w sytuacji, gdy ustały przyczyny jego usunięcia, jeśli wydanie dyspozycji usunięcia pojazdu spowodowało powstanie takich kosztów (w przypadkach, o których mowa w art 130 a ust. 2a ustawy Prawo o ruchy drogowym) wysokość tych kosztów nie może przekraczać: 1) za dojazd na miejsce wezwania - 25 % opłaty przewidzianej za usunięcie danego rodzaju pojazdu, 2) za wykonane przez usuwającego pojazd czynności załadowania i wyładowania pojazdu usuwanego - 20% opłaty przewidzianej za usunięcie danego rodzaju pojazdu, 3) za przewóz pojazdu z miejsca usunięcia do miejsca położenia parkingu strzeżonego 25 % opłaty przewidzianej za usunięcie danego rodzaju pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach