Przetargi.pl
Świadczenie usług usuwania awarii sieci wodociągowej na terenie miasta Ząbki

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 781 68 18 wew. 137 , fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o.
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, fax. 0-22 781 68 18 wew. 137
    REGON: 14168401200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług usuwania awarii sieci wodociągowej na terenie miasta Ząbki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania awarii sieci wodociągowej na terenie miasta Ząbki. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a)Utrzymywanie gotowości do usuwania awarii w okresie 24h/dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy i świątecznymi w czasie trwania umowy. b) Usuwanie awarii wodociągowych na przewodach technologicznych ujęcia głębinowego i urządzeniach uzdatniających wodę (studnia oligoceńska). c)Usuwanie awarii wodociągowych na przewodach sieci ulicznej. d)Usuwanie awarii wodociągowych na przyłączach wody na odcinku od przewodu sieci ulicznej do granicy działki lub studni wodomierzowej. e)Wykonawca podczas usuwania awarii powinien ocenić wpływ awarii na funkcjonowanie sieci wodociągowej, bezpieczeństwo ludzi, ruch pojazdów, możliwość powstania szkód. Wykonawca odcina dopływ wody natychmiast, jeżeli występuje groźba powstania szkód lub po zawiadomieniu dużych odbiorców o konieczności przerwania dostawy wody. Listę dużych odbiorców Zamawiający przedstawi przy podpisywaniu umowy. 3. Usługi świadczone w ramach gotowości do usuwania awarii: a)Załatwienie wszelkich formalności i uzgodnień związanych z wejściem w teren na czas prowadzenia prac. b)Uzgodnienie czasowego zajęcia pasa drogowego wraz z opłatą za jego zajęcie (jeżeli będzie taki wymóg) na czas prowadzenia prac. c) Odtworzenie nawierzchni uszkodzonej w wyniku awarii powinno nastąpić w ciągu 7 dni. 4. Warunki realizacji odbioru i rozliczenia prac. Prace objęte przedmiotem zamówienia, będą zlecane każdorazowo: a) telefonicznie lub faksem o potwierdzone pisemnie, czas reakcji: - 1,5 godziny w dni od poniedziałku do soboty, - 2 godziny w dni wolne od pracy (niedziele i święta). b) Do odbioru wykonanych prac należy przedłożyć wykaz usuniętych awarii wraz z opisem stanu technicznego. 5. Wymagania dodatkowe: a) Wykonanie zamówienia zgodnie z określonym zakresem prac, a także zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych oraz aktualnych przepisów o drogach publicznych, ruchu drogowym i znakach drogowych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej specyfikacji, tj.: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykonawca wykaże wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b) Wykażą osobowy personel, który będzie sprawować funkcję kierownictwa przedmiotowych prac. Osoba ta (kierownik robót sanitarnych) musi posiadać doświadczenie zawodowe oraz posiadać odpowiednie uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby). c) Wykonawca wykaże że, dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami dostosowanymi do wykonania usługi objętej zamówieniem. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. IV. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ w rozdziale V będą stanowiły podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, a zamawiający na podstawie tych dokumentów i oświadczeń dokona oceny ofert. Zamawiający przy ocenie ofert będzie się kierował regułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmówienia, należy załączyć: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Osoba ta (kierownik robót sanitarnych) musi posiadać doświadczenie zawodowe oraz posiadać odpowiednie uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby). c) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. IV. Pozostałe dokumenty: a) Wypełniony formularz oferty, b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, c) Istotne postanowienia umowy wraz z akceptacją zawartych w nich postanowień, d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pgk.zabki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach